
کاربران راننده اسنپ، گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز پیدا می کنند. برای رفع این نیاز روشهای مختلفی وجود دارد که هر یک، بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب همراه ما باشید تا با این روشها بیشتر آشنا شوید.
۱- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
استفاده از پشتیبانی داخل اپلیکیشن راننده اسنپ، آسانترین روش برای رسیدن به پاسخ سؤالات و همچنین ثبت درخواست پشتیبانی در صورت نیاز است و دیگر نیاز نیست با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- سفر
مشکلات مربوط به لغو سفر، بازنگری قیمت، جا ماندن وسیله مسافر در خودرو
- مالی
مشکلات مربوط به واریز پاداش، درآمد، شماره شبا و اعتبار راننده
- اطلاعات حساب کاربری
تغییر مشخصات فردی، تصویر پروفایل، مشخصات خودرو و ارسال مدارک
- آموزش اپلیکیشن
نحوه بهروزرسانی و ثبت شماره شبا و …
چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟
در صفحه اصلی اپلیکیشن، پایین سمت چپ، روی گزینه «پشتیبانی» بزنید و در قسمت سوالات پر تکرار و همینطور دستهبندی سوالات، موضوع مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورتی که پاسخ پرسش خود را پیدا نکردید، در دستهبندی مربوط به پرسش خود، ثبت درخواست کنید.

۲- خدمات غیرحضوری
پیشازاین دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شده است و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه(کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
۳- تماس با کارشناسان پشتیبانی
فقط در موارد ضروری که در حال انجام سفر هستید می توانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن تماس بگیرید.
خدمات پشتیبانی کاربران راننده اسنپ برای پاسخگویی به نیازهای شما کاربران راننده اسنپ ایجاد شده است و هرچه بیشتر با انواع پشتیبانی آشنا باشید، در ثبت درخواست خود موفقتر بوده و در سریعترین زمان ممکن به پاسخ سوال خود میرسید.
سلام من یک سال پیش ثبت نام کردم ماشین فروختم الان با شمارم وارد میشم نمیتونم وارد شم ثبت نام هم دوباره کردم میگه به مشکل مواجه شده هست
سلام دوست عزیز، شما باید با همان شماره موبایلی که قبلا ثبت نام کردید وارد برنامه اسنپ شوید، درصورتیکه شماره اسنپی خود را ندارید یا تغییر شماره موبایل داده اید، لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام من یک سال پیش ثبت نام کردم ماشین فروختم الان با شمارم وارد میشم نمیتونم وارد شم ثبت نام هم دوباره کردم میگه به مشکل مواجه شده هست
سلام دوست عزیز، شما باید با همان شماره موبایلی که قبلا ثبت نام کردید وارد برنامه اسنپ شوید، درصورتیکه شماره اسنپی خود را ندارید یا تغییر شماره موبایل داده اید، لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام لطفا سرویس وانت اسنپ رو برای شهر زاهدان فعال کنید، تا ما رانندگان وانت هم بتونیم ب ناوگان اسنپ بپیوندیم، لطفا پیگیری کنید سپاسگذارم
سلام لطفا سرویس وانت اسنپ رو برای شهر زاهدان فعال کنید، تا ما رانندگان وانت هم بتونیم ب ناوگان اسنپ بپیوندیم، لطفا پیگیری کنید سپاسگذارم
سلام من امروز ثبت نام کردم ولی برنامه برام باز نمیشه و هیچ اطلاعات یا کدی راجب ثبت ثبت نامم برام نیومده باید چکار کنم
سلام دوست عزیز، حساب کاربری شما فعال است، لطفا با شماره موبایلی که ثبت نام کردید، وارد برنامه اسنپ شوید تا کد احراز هویت پیامک شود، بعد از ثبت کد احراز هویت وارد برنامه شده و می توانید فعالیت کنید. موفق باشید.
سلام من امروز ثبت نام کردم ولی برنامه برام باز نمیشه و هیچ اطلاعات یا کدی راجب ثبت ثبت نامم برام نیومده باید چکار کنم
سلام دوست عزیز، حساب کاربری شما فعال است، لطفا با شماره موبایلی که ثبت نام کردید، وارد برنامه اسنپ شوید تا کد احراز هویت پیامک شود، بعد از ثبت کد احراز هویت وارد برنامه شده و می توانید فعالیت کنید. موفق باشید.
باسلام
من ماشینو قسطی تازه خریدم در اسنپ تازه ثبتنام کردم فعال نمیشه به دفتر هم مراجعه کردم میگفتن شماره پلاک موقتا مسدود شده بخاطر این مال من فعال نمیشه
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
باسلام
من ماشینو قسطی تازه خریدم در اسنپ تازه ثبتنام کردم فعال نمیشه به دفتر هم مراجعه کردم میگفتن شماره پلاک موقتا مسدود شده بخاطر این مال من فعال نمیشه
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام من حساب کاربریم مسدود شده . شمارمو که میزنم برایه ورود به برنامه کد ارسال نمیشه
سلام دوست عزیز،درصورتی که کد احراز هویت پیامک نشد، قسمت مسدود شده های تلفن همراه خود را بررسی کنید، هیچ سرشماره تبلیغاتی نباید مسدود باشد، اگر سرشماره تبلیغاتی را مسدود دارید از مسدودی خارج کنید و مجدد جهت دریافت کد احراز هویت اقدام کنید. موفق باشید.
سلام من حساب کاربریم مسدود شده . شمارمو که میزنم برایه ورود به برنامه کد ارسال نمیشه
سلام دوست عزیز،درصورتی که کد احراز هویت پیامک نشد، قسمت مسدود شده های تلفن همراه خود را بررسی کنید، هیچ سرشماره تبلیغاتی نباید مسدود باشد، اگر سرشماره تبلیغاتی را مسدود دارید از مسدودی خارج کنید و مجدد جهت دریافت کد احراز هویت اقدام کنید. موفق باشید.