
در حفاظت از اطلاعات بانکی خود حساس و باهوش باشید. شما کاربران راننده اسنپ روزانه تراکنشهای مالی زیادی انجام میدهید و با افراد زیادی در ارتباط هستید. در این شرایط حفاظت از اطلاعات مهم بانکی بیشتر از همیشه به چشم میآید و رعایت برخی نکات، امنیت حسابهای بانکیتان را افزایش خواهد داد. در ادامه نکات مهمی که مانع سوءاستفاده از حساب بانکیتان میشود را با هم مرور میکنیم.
هرگز کارتبانکی و رمزهای ارسالشده را به شخص دیگری ندهید. فراموش نکنید جزئیات کارتبانکی و رمزهای یکبارمصرف از اطلاعات محرمانه هر شخص است و محافظت از این اطلاعات بانکی برای حفظ امنیت مالی حیاتی است.
به تماسها و پیامکهای حاوی لینکهای مشکوک اعتنا نکنید. شاید شنیده باشید که یکی از اطرافیانتان پیامکی حاوی لینکی مشکوک دریافت کرده و بیتوجه آن را باز کرده و در نتیجه تمام اطلاعاتش هک شده است، یا مثلا تماسی داشته که طی آن درخواست کد ارسال شده (OTP) را داشته و در نهایت اطلاعات بانکی شخص افشا شده است.
هرگز در خریدوفروش دیگران دخالت نکنید و از طرف مسافر برای دیگری پول واریز نکنید. توجه داشته باشید تنها تعامل مالی شما با مسافر در قالب پرداخت هزینه سفر و به دو صورت آنلاین یا نقدی است و هرگونه تعامل مالی غیر از این موضوع با مسافر، خارج از چارچوب قوانین اسنپ است.
اگر کارتبانکی شما مفقود شده یا به سرقت رفته است، بلافاصله با بانک خود تماس بگیرید تا آن را مسدود کنید. گاهی سرقتهای برنامهریزی شده اتفاق میافتند و شخصی که کارت شما را سرقت میکند، از قبل رمز آن را به دست آورده است. اگر از آن دسته افراد هستید که رمز کارتبانکیتان را کنار کارت نگهداری میکنید بهخاطر داشته باشید در صورت سرقت کارت، در یکچشم بههمزدن حسابتان خالی میشود.
هرگز از طریق حساب بانکی خود دستورات پرداخت را برای دیگران انجام ندهید. فراموش نکنید مسئولیت کامل حساب بانکیتان بر عهده شماست و در صورت وقوع هر تخلفی، لازم است پاسخگو باشید.
باسلام خیلی سپاسگزارم از راهنماییتون و خداراشاکرم بجهت کار و درآمدبسیار عالی دراسنپ! و افرادیکه بمااعتمادو توجه لازم و کافی دارندونمیگذارند برایمان مشکلی(مالی،جانی،…) حادث شود. ممنون ازخانواده اسنپ! بزرگوار
چجوری پولو بردارم یک راهنمایی بکنین
“کاربر گرامی جهت اطلاعات بیشتر میتوانید لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/instant-cashout/
موفق باشید”
باسلام واحترام وتشکر از راهنماییهای لازم اسنپ، سوالی داشتم واینکه اگر مسافر را بااحترام به مقصدش رساندیم و هنگام تسویه کرایه گفت پول ندارم ویا نمیدم و امثال آن، درآنوقت چه کنیم!؟
لطفا راهنمایی فرمایید.
سلام دوست عزیز. جهت پیگیری لطفا از داخل اپلیکیشن تیکت ثبت نمایید تا کارشناسان در اولین فرصت پاسخگوی شما باشند. موفق باشید
سلام
سپاس از راهنمایی شما
سلام اکثر مسافران شماره کارت میخوان اگه ندیم ناراحت میشن میگن همه راننده ها شماره کارت میدن موردی ندارد باید ۲ساعت براشون توضیح بدیم سر آخرهم نمره منفی میدن شما مسافر رو مجاب کنید کرایه رو آنلاین پرداخت کنه
سلام و خسته نباشید
اگه اپلیکیشن مسیریابی و نقشه راهنما به اسنپ اضافه بشه ما دیگه برنامه دیگری باز نکنیم عالیه
سپاس
سلام خیلی پیش میاد که میریم محل ی که اسنپ خورد مشتری لغو می زنه یعنی این مسیر رفتن سوخت میشه چیکار باید بکنیم؟؟؟؟
“سلام دوست عزیز در این موارد هزینه کنسلی به صورت سیستمی محاسبه شده و خدمتتان واریز میشود.
برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/“
باسلام و درود خدمت شما
لطفاً کرایهها را بالا ببرید و کمیسیون را کمتر کنید
با سلام خدمت شما
همانطور که همکاران فرمودند بیشتر مسافر ها شماره کارت میخوان برای واریز هزینه سفر وقتی هم شماره کارت نمیدی بعد از سفر رفتار ناخوشایند میزنه لطفاً به این موضوع رسیدگی کنید ممنون
سلام دورد به دوستان عزیز شماره اسنپ من چنده ونیز نمی توانم با پشتیبانی ارتباط برقرار کنم یا پیامک بدهم راهنمایی کنید
“دوست عزیز در صورتی که دسترسی به شماره اسنپی ثبت شده در سیستم را دارید تغییر شماره را از طریق اپلیکیشن و در صورت عدم دسترسی به شماره قبلی خود به دفتر اسنپ شهر محل سکونت خود مراجعه نمایید.
آدرس دفاتر را از لینک https://club.snapp.ir/offices/ میتوانید مشاهده نمایید. موفق باشید”