اخبار اسنپ

«اسنپ‌کارپِی» پرداخت آسان هزینه‌های خودرویی رانندگان اسنپ

قابلیت جدید اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ، امکان پرداخت آسان هزینه خدمات خودرویی را ممکن کرده است.

«اسنپ‌کارپِی» استعلام و پرداخت «خلافی پلیس» و «عوارض آزادراهی» را به آسانی برای کاربران راننده اسنپ در سراسر کشور ممکن کرده است. همچنین کاربران راننده تهرانی نیز می‌توانند از طریق اسنپ‌کارپی هزینه «طرح ترافیک تهران» را پرداخت کنند.

استعلام طرح ترافیک تهران و عوارض آزادراهی از اسنپ‌کارپِی نیازمند پرداخت هزینه نیست و فقط برای استعلام خلافی خودرو، هزینه مصوب رسمی از شما کاربر راننده دریافت می‌شود.

دریافت خلافی خودرو از اسنپ‌کارپِی به دو صورت انجام می‌شود؛ خلافی با جزئیات کامل معادل خلافی پلیس +۱۰ و خلافی تجمیعی بدون جزئیات که هزینه هردو آنها ۵.۲۰۰ تومان است. برای دریافت خلافی با جزئیات لازم است تا علاوه بر ارائه پلاک وسیله نقلیه خود، کد ملی مالک خودرو را نیز ارائه کنید، در غیر این صورت تراکنش شما توسط پلیس رد شده و هزینه استعلام شما به کیف‌پول بدهی‌های خودرو بازگردانده می‌شود. شما می‌توانید از موجودی کیف‌پول بدهی‌های خودرو برای پرداخت هزینه عوارض آزادراهی، انجام استعلام خلافی تجمیعی یا اصلاح کد ملی مالک جهت استعلام مجدد خلافی با جزئیات استفاده کنید. همچنین اگر شما کاربر راننده شناسه قبض خلافی خود را دارید می‌توانید بدون کارمزد اضافی جهت استعلام، آن را پرداخت کنید.

براساس قانون طرح ترافیک، در ساعت‌های مشخصی از شبانه‌روز، تردد برای برخی از وسایل نقلیه در محدوده طرح ممنوع است و تمامی کاربران راننده برای ورود به محدوده طرح باید در سامانه تهران من ثبت‌نام کنند. در هر فصل ۲۰ روز امکان ورود رایگان به این محدوده وجود دارد و هزینه مابقی روزها باید پرداخت شود که اسنپ‌کارپِی به راحتی این امکان را برای کاربران راننده اسنپ در تهران فراهم کرده است.

همچنین یکی از از هزینه‌هایی که کاربران راننده اسنپ در سفرهای بین استانی با آن مواجه می‌شوند، عوارض آزادراهی است. پرداخت هزینه این عوارض به‌عهده کاربران راننده بوده و هزینه آن در مبلغ سفر محاسبه شده است. این هزینه برای تردد در آزادراه‌های کشور باید پرداخت شود. طبق مصوبه وزارت راه و شهرسازی، رانندگان پس از عبور از عوارضی‌های الکترونیک 15 روز برای پرداخت عوارض آزادراهی بدون جریمه فرصت خواهند داشت، در صورت عدم پرداخت در ماه اول جریمه‌ای معادل 42 هزار تومان برای خودروهای سواری و وانت در نظر گرفته شده است که طبق قانون افزایش پلکانی، هر ماه 3 تا 3.5 درصد به مبلغ این جریمه افزوده می‌شود.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (2 دیدگاه)

  1. بد بخت راننده رو با 5.200 تیغ نزنید ، تو سخا ثبت نام کنه از این لینک زیر میتوه ریز خلافی رو ببینه ،
    کمی اسنپ وجدان داشته باش..
    فقط کمی انصاف داشته باش
    کمی به فکر راننده هات باش
    راه راحت رو بهش یاد بده
    این وسط جیبشم تو نزن یا اجازه نده کسی دیگه جیبشو بزنه.

    https://service.rahvar120.ir

  2. با سلام متاسفانه چندین بار پیام دادم هیچ جواب مثبتی نگرفتم .من برای وارد کردن شماره ماشین قسمت حروف رو هر کاری کردم هیچ حروفی نمیاد پلاک رو‌ثبت کنم .
    چند بار هم به روز کردن ..پشتیبانی هم پیام میدم دستور العمل عادی سه هم رو بزنید و شماره وارد کنید رو می‌فرسته و هر چه میگم برای قسمت حروف وارد کردن نشکل دارم هیچ راهکاری داده نشد و الان نمیتونم از این امتیاز استفاده کنم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا