اخبار اسنپ

معافیت زنان سرپرست خانوار از پرداخت کمیسیون

طرح معافیت زنان سرپرست خانوار از پرداخت کمیسیون که در سال گذشته اجرا شده بود، از آذر ماه امسال دوباره اجرایی می‌شود.

در طرح «همراه زنان سرزمینم»، تمام زنان سرپرست خانوار اسنپ از آذر 99 تا پایان سال از پرداخت کمیسیون اسنپ معاف می‌شوند.

در این طرح که در راستای حمایت از کاربران راننده زن ناوگان اسنپ اجرا می‌شود، تمام کاربران راننده زن که همسر خود را از دست داده‌اند یا زنانی که از همسر خود جدا شده و حضانت فرزندان خود را به‌عهده دارند تحت پوشش قرار می‌گیرند.

برای ثبت‌نام در این طرح لازم نیست حتما از قبل عضو ناوگان اسنپ شده باشید، با ثبت‌نام به‌عنوان کاربر راننده و ارسال مدارک مورد نیاز می‌توانید از پرداخت کمیسیون معاف شوید.

تاریخچه و چرایی طرح «همراه زنان سرزمینم»

در طرح «همراه زنان سرزمینم» که سال گذشته همزمان با روز ملی کارآفرینی آغاز شد، ۴۱۷ نفر از زنان سرپرست خانواده عضو ناوگان اسنپ از پرداخت کمیسیون معاف شدند. افراد مشمول این طرح از ۳۱ مرداد تا پایان اسفند ۱۳۹۸ از پرداخت کمیسیون معاف بودند و در مجموع مبلغ معافیتشان به حدود ۲۴۰ میلیون تومان رسید.

طبق آخرین آمار رسمی اعلام شده، ۸۵ درصد از زنان سرپرست خانواده بیکار هستند و با توجه به همه‌گیری کرونا و مشکلات اقتصادی پیش آمده احتمالا این تعداد افزایش یافته است. به همین دلیل و با توجه به استقبال گسترده از طرح معافیت زنان از پرداخت کمیسیون، اسنپ تصمیم گرفته بار دیگر همراه زنان سرزمین خود شود. به گزارش روابط عمومی اسنپ، در حال حاضر بیش از 50 هزار راننده زن در سراسر ایران در ناوگان اسنپ مشغول به فعالیت هستند و زنانی که تاکنون عضو ناوگان اسنپ نبوده‌اند نیز می‌توانند با ثبت‌نام و ورود به این ناوگان از طرح معافیت از پرداخت کمیسیون برای زنان سرپرست خانواده بهره‌مند شوند.

شرایط و مدارک لازم برای ثبت‌نام

طرح معافیت از کمیسیون زنان سرپرست خانوار شامل دو دسته از زنان کاربر راننده اسنپ می‌شود:

  • زنانی که همسر آنها فوت شده است.
  • زنانی که حضانت فرزندان خود را به‌عهده دارند.

زنان واجد شرایط از 20 آبان تا پایان آذر فرصت دارند تا به‌صورت آنلاین برای شرکت در طرح معافیت از پرداخت کمیسیون اقدام کنند. در حال حاضر ثبت‌نام متقاضیان از طریق سامانه ثبت‌نام غیرحضوری اسنپ انجام می‌شود. متقاضیان می‌توانند مدارک مربوط به سرپرستی خود را از طریق پشتیبانی آنلاین اسنپ ارسال کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام

  • شناسنامه
  • گواهی فوت همسر و مدرک دال بر حق حضانت فرزندان

افراد متقاضی برای استفاده از این طرح باید مدارک ذکر شده را از طریق پشتیبانی آنلاین اسنپ ارسال کنند.

کسانی که سال گذشته ثبت‌نام کرده‌اند در صورت تمایل به استفاده دوباره از این طرح، عدد 900 را به سرشماره 1000550 ارسال کنند و بار دیگر مدارک خود را از طریق پشتیبانی آنلاین اسنپ برای ما بفرستند.

مهلت ثبت‌نام

مهلت ثبت‌نام طرح معافیت از پرداخت کمیسیون زنان خانوار از 20 آبان تا پایان آذر 99 است.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (9 دیدگاه)

  1. سلام وقت بخیر دوستات، من ۵۵ سالمه از همسرم جدا شدم و دو فرزند دخترم با من زندگی می کنن ، کل امورات زندگی روی دوش خودمه ، من می تونم از کمیسیون اسنپ معاف شم ، چند ساله تو اسنپ کار می کنم

  2. سلام من خانم سرپرست خانواده ام که راننده اسنپ هستم.

    چگونه از سود زنان سرپرست استفاده کنم؟

    من قهرمان جهانم چگونه ازطریق اسنپ طرحهای خاص را بگیرم؟

  3. +989916628280. من سرپرست خوانوده ام هیچ درامد دیگری ندارم فقط اسنپ کارمیکنم

  4. من چند روزه حساب کاربریم مسدود شده وزنگ میزنم به اسنپ میگن مزاحم خانمی شدم به ولاه من خودم زن وبچه دارم هیچ وقت امنیت شغلیم وبا این کارخراب نمیکنم یه خط قرمزی تورزومه کاریم نمیذارم لطفا حق راننده رو ضایع نکنید من وقتی این کارونکردم یعنی نکردم پیگیری کنید من مستجرم نون زن وبچم وازاین کاردرمیارم روزوشبم با اسنپ میگذره۴ساله که با اسنپ کارمیکنم

  5. باسلام من یک خانم راننده ی اسنپ هستم که همسر ودوبچه معلول دارم ودر حال حاضر من سرپرست ونان آور خانه هستم اخه شوهرم بیمار مبتلا به اصاب وروان وتحت پوشش بهزیستی است میخواستم بدونم من هم این طرح معاف ازکمیسیون بهم شامل میشه یا نه

  6. اونایی که بهمن یا اسفند ۹۹ثبتنام کردن الان شاملشون میشه برا معاف از کمیسون سرپرست خانوار زن

  7. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگواران، من سرپرست خانوار هستم و حضانت 3فرزندم به عهده من است و راننده اسنپ هستم چگونه و از چه سایتی میتونم برای معافیت از کمسیون مدارک را ارسال کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا