اخبار اسنپ

تمهیدات مقابله با کرونا به‌منظور حفظ سلامت ناوگان اسنپ

شیوع ویروس کرونا و گسترش آن، زندگی تمام اقشار جامعه، از جمله کاربران راننده را تحت تاثیر قرار داده است. در این شرایط همه ما موظفیم با رعایت نکات بهداشتی و مراقبت‌های فردی زنجیره انتشار این بیماری را قطع کنیم.

اسنپ از روزهای اول شیوع کووید۱۹، تمهیدات ویژه‌ای به‌منظور حفظ سلامتی همه کاربران راننده اندیشیده است، چرا که کاربران راننده یکی از مهم‌ترین ارکان مجموعه هستند.

در این روزهای سخت، اسنپ تلاش می‌کند، با ایجاد پویش‌ها و طرح‌های مختلف، سلامتی همه کاربران را در مقابل ویروس کرونا تضمین کند، تا این عزیزان با خیالی آسوده سفرهای روزانه خود را انجام دهند.

گوشه‌ای از فعالیت‌هایی که تاکنون انجام شده است به شرح زیر است.

۱. توزیع جداکننده فضای داخلی خودرو

از روزهای اول شیوع ویروس کرونا، اسنپ اقدام به پخش «جداکننده فضای داخلی» میان کاربران راننده کرد. جداکننده فضای داخلی خودرو حریم ایمن برای کاربر راننده ایجاد می‌کند و احتمال ابتلا به ویروس کرونا را به‌شکل محسوسی کاهش می‌دهد. جداکننده فضای داخلی به صورت رایگان میان کاربران راننده توزیع شده است.

اگر متقاضی دریافت جداکننده هستید، به صفحه «خدمات دفاتر غیرحضوری» مراجعه کرده و با کارشناس شهر خود ارتباط برقرار کنید، تا هماهنگی‌های لازم برای دریافت جداکننده فضای داخلی خودرو به عمل آید.

۲. پویش سفر سلامت

پویش #سفرسلامت، هم‌مسیر مسئولیت اجتماعی سازمان و با هدف حفظ سلامت کاربران راننده اسنپ در شرایط شیوع ویروس کرونا در حال اجراست. در مرحله اول ۲۰ هزار بسته شامل موارد زیر، به‌صورت رایگان، میان کاربران راننده توزیع شده است:

  • ماسک پارچه‌ای قابل شست‌وشو
  • محلول ضدعفونی کننده 70 درصد الکل، با حجم 250 سی‌سی
  • دستکش یک بار مصرف (محتوی یک بسته 100 تایی)
  • آویز قابل نصب پشت صندلی راننده، حاوی مطالب آموزشی به مسافران
  • کارت هدیه 50 هزار تومانی، ویژه مشاوره آنلاین اسنپ‌دکتر
  • کارت کد تخفیف 150 هزار تومانی اسنپ‌فود، ویژه سفارش آنلاین غذا و شیرینی
  • کارت کد تخفیف 30 هزار تومانی اسنپ‌فود، ویژه سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌ها

 باشگاه رانندگان اسنپ در تلاش است با ادامه این پویش به طور مستمر در ماه‌های آینده و اضافه شدن شهرهای بیش‌تر به پویش، حمایت‌ از کاربران راننده فعال اسنپ را در شریط ویژه شیوع ویروس کرونا افزایش دهد.

۳. ضدعفونی کردن ناوگان اسنپ

یکی از اقدامات مهمی که سلامتی کاربر راننده و مسافر را تضمین می‌کند، ضدعفونی کردن خودرو است. در همین راستا ون‌هایی با نشان اسنپ، در نقاط مختلف شهر مستفر شدند و به‌طور مستمر خودروهای ناوگان اسنپ (شامل سواری، موتور و وانت) را به صورت رایگان ضدعفونی کردند.

در این فرآیند دو نفر از پرسنل اسنپ، با همراهی یک کارشناس تمام فضای داخلی و خارجی خودروها را ضدعفونی کرده و در پایان برچسب «سفر به سلامت» را روی خودرو نصب می‌کردند.

۴. استفاده از ماسک و توصیه‌های بهداشتی به مسافران

به‌منظور ایمن کردن سفرهای اسنپی، کاربران راننده موظف به استفاده از ماسک حین انجام سفر هستند. این قانون به‌منظور حفظ بهداشت اعضای ناوگان اسنپ وضع شده تا سلامت این عزیزان و مسافرانشان در طول سفرهای اسنپی حفظ شود.

همچنین به تمام کاربران مسافر توصیه می‌شود، حین انجام سفر اسنپی از ماسک و دستکش استفاده کنند. با رعایت نکات بهداشتی از جانب کاربر راننده و مسافر زنجیره انتقال ویروس قطع خواهد شد.

سخن پایانی

برای تمام شما کاربران عزیز راننده سلامتی و سفرهای پردرآمدی را آرزومندیم. در این روزهای سخت، اسنپ با ایجاد پویش‌ها و طرح‌های حمایتی مختلف در کنار شما عزیزان خواهد بود. ما تلاش می‌کنیم همه دغدغه‌های بهداشتی کاربران راننده را برطرف کنیم، تا شما عزیزان با خیالی آسوده، مشغول انجام سفرهای اسنپی باشید.

اسنپ دکتر با هدف دسترسی راحت‌تر و بدون نیاز به حضور در مراکز درمانی و آزمایشگاه‌ها خدمات تست کرونا در منزل را راه‌اندازی کرده‌است. شما می‌توانید درخواست «تست کرونا در منزل» را در سایت و اپلییکشن اسنپ دکتر ثبت کنید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (26 دیدگاه)

  1. سلام من یکی از رانندگانی هستم که در سال ۹۷ با یک ۴۰۵ صفر و خشک وارد اسنپ شدم و البته قبلا هم اینکاره بودم از همکاری با دفتر UN گرفته تا … اما یک هفته میشه که بواسطه بی خردی و خود باوری یک یا چند نفر که در دفتر نشسته و اختیاراتشان تناسبی با توانایی در ارزیابی هاشون ندارد فعالیتم معلق شده وو من در اعتراض به این بی نزاکتی توهین آمیز در صفحات مختلف اعتراض ام به این رفتار نا بجا که دائم اتفاق و باعث ایجاد نا امنی شغلی میشه اقدام کرده و از تمام کسانیکه نسبت به این رفتارهای نا بجا حساس بوده و نظر دارند درخواست واکنش به این افراد نا آگاه دارم.چرا که ما رانندگان فقط خود و وقت را در اختیار خدمت به شهری ها نگذاشتیم ما چند ده یا صد میلیون سرمایه نقد را هم درگیر کرده و این دلیل ارجح بودن جایگاه ما نسبت به این نا کارشناس های خود باور است .علاوه بر آن در زمانیکه این حضرات در محیطی امن و بدور از چالش های کرونایی ما در حال تماس مستقیم به ویروس بوده و همه می‌شناسیم دوستان و همکارانی که بواسطه خدمت بیمار شده و امروز در بین ما نیستند . من حسادت به محیط پاک این خودباورها نیستم من شکایتم از رفتاری است که اینها با ما بشکل زبر دست و زیر دست دارند را میگویم.باید قدری البته نه زیاد چون این ناز پروده ها که توان ندارند ولی زود با برخوردی بجا این گونه رفتار ها را پایان دهیم.
    رهنما

  2. سلام من از رانندگان قدیم اسنپ هستم مشکل دارم .ازبندرعباس مزاحم میشم . چطور می تونم برچسب اسنپ را روی ماشینم نصب کنم چند ماه پیش اسمس اومد ولی از پشتیبانی اسنپ کسی تماس نگرفت

  3. سلام بنده از مشهدم. چرا اسنپ پیام داده واسه زدن واکسن توی سایت سلامت ثبت نام کنید ولی توی سایت که میریم اصلا نمیتونیم ثبت نام کنیم؟؟!!!!!!!!

  4. سلام چرا بین همه تفاوت وجود دارد چرا من نمی توانم برای واکسن ثبت نام کنم؟؟؟؟؟

  5. سلام و خدا قوت ، بنده راننده تهران هستم از چه طریقی میتوانم جداکننده اسنپ تهیه کنم ، باتشکر

  6. سلام اگرراننده ای به کورنا مبتلا شدباتوجه به اینکه15روز باید درقرنطینه بمونه اسنپ چه حمایتی میکنه

      1. از طریق پشتیبانی باید یه ربع منتظر بشی تازه اگه شارجت تموم نشه.
        خو از اول همون سخنی ک قراره اپراتور بگه رو بیارید تو پیامهایی که تو اپلیکیشن میزنید.
        الان من مشهد مشغولم. و دنبال جداکننده.

  7. سلام این بسته هایی که فرمودید که براما نیومده .بااینکه روزانه بیست سفر دارم

    1. سلام غلامرضا جان خدا قوت
      از طریق پشتیبانی شهرتون اقدام کنید

  8. با سلام من از اول تابستان تا به امروز سفرهای زیادی انجام دادم،ولی فعل پیام مبنی بر دریافت بسته سلامت برای بنده ارسال نشده،در ضمن من تهران فعالیت دارم،لطفا رسیدگی کنید که به همه تعلق بگیرن این بسته ها،سپاس فراوان

    1. سلام علی جان خدا قوت
      از طریق پشتیبانی تلگرامی شهر تهران اقدام کنید

      1. سلام روزتون بخیر
        لطفاً بفرمایید به چه صورت با «پشتیبانی تلگرامی شهر تهران» ارتباط برقرار کنیم
        باتشکر

    1. سلام قاسم جان
      ماسک و دستکش در قالب پویش سفر سلامت هستش
      اگر مشمولش باشید
      از طریق پیامک به شما اطلاع داده میشه

  9. سلام. لطفا وام بدین به راننده ها. ممنون.
    یا حداقل یک سامانه ای درست کنین تا بتونیم لاستیک بخریم ارزونتر… ارزون هم نبود به شرایط قسطی بدین… ممنون.

    1. سلام وقتتون بخیر من حدود یکسال هست دراسنپ مشغول هستم تاحالا هیچ حمایتی درمورد بیماری کرونا ازطرف اسنپ ندیدم حداقل پیگیری کنید واکسن کرونارابزنیم تمامی رانندگان حمل ونقل عمومی واکسینه شدند جز تاکسی های اینترنی

  10. سلام احترام وسپاس حمیدهستم بهعلت نیم شنواهستم..واقعا خیلی ممنون شما تلاش میکنید وهم زحمت کشیدی.هوای راننده ها اسنپ هستید.باتشکر

  11. سلام من مایل هستم باز هم با شما همکاری کنم و در خدمت شما دوستان عزیز باشم

  12. با سلام، اینجانب مدتی است در اسنپ فعالیتی ندارم بعلت مشکلات بیش از حد و بدهکاری بالا مجبور به فروش ماشین شدم تا بتوانم گوشه ای از بدهکاریها را پرداخت کنم امیدوارم مسئولین شرکت اسنپ اینجانب را درک کنند و در صورت امکان بتوانند اینجانب را مساعدت و یاری نمایند.
    با سپاس همکار شما در اسنپ- ابراهیمی

  13. سلام از مدیران اسنپ در خواست دارم اجازه دهند دوباره فعالیت داشته باشم بلاخره هر کسی یه اشتباهی میکنه منم پشیمون هستم ممنون

  14. بنده سفیر اسنپ از تبریز هستم فقط ه عدد جدا ساز گرفتم البته خودم از اول شروع کرونا ساخته بودم ولی الکل دستک بقیه موارد که فرمودید ما ندیدیم کی بدستمان می رسه نمیدونم

  15. سلام بنده با ۵۰ سال سن یکی از قدیمی های اسنپ هستم با ناراحتی قلبی هر روز با ترس و لرز پشت فرمون میشینم چرا ک نکنه مشگلی برای خودمو خانوادم خدای نگرده پیش بیاد بفرماین جدا کننده از کجا بگیرم ممنون

    1. سلام مجتبی جان خداقوت، اگر در تهران هستید از طریق پشتیبانی تلگرام و اگر در شهرهای دیگر هستید از طریق خدمات دفاتر غیرحضوری اقدام کنید

    1. سلام عالیه من ۱دونه جدا کننده لازم دارم ممنون میشم راهنمای کنید

    2. سلام‌چطور‌جدا‌کننده‌رایگان‌بگیریم‌هر‌جا‌مری‌یک‌هزینه‌میخوان‌‌مگه‌رایگان‌نمیدید‌باتشکر‌از‌دوستان‌

    1. سلام حسن جان، پویش سفر سلامت، فعلا منحصر به شش شهر؛ تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، کرج و اهواز است. امیدواریم به زودی شهرهای جدیدی را اضافه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا