دفتر خدمات غیرحضوری کاربران راننده و موتورسوار اسنپ و اسنپ‌باکس

شیوع ویروس کرونا در ماه‌های گذشته، بر جزئیات زندگی همه ما تاثیرگذار بوده است. با آغاز شیوع این ویروس و برای پرهیز از انتشار آن، دفاتر حضوری اسنپ تعطیل شد و خدمت‌رسانی به کاربران راننده و موتورسوار به صورت غیرحضوری ادامه یافت. اکنون خدمات غیرحضوری دفاتر اسنپ به صورت اختصاصی در وب سایت باشگاه رانندگان اسنپ ارائه می‌شود.

کاربران راننده و موتورسوار عزیز، توجه داشته باشید خدمات دفاتر غیرحضوری جایگزین پشتیبانی تلگرامی در اسنپ شده است.

 کاربران راننده و موتورسوار اسنپ و اسنپ‌باکس در سراسر کشور (به استثنای تهران) می‌توانند با مراجعه به وب سایت باشگاه رانندگان اسنپ، ازاین خدمات بهره‌مند شوند. کافی است شما عزیزان از جدول زیر شهر محل فعالیت خود را انتخاب کرده و موضوعات مورد نظر خود را با کارشناسان اسنپ در میان بگذارید.

 

آغاز گفتگو با کارشناس شهر

 

موضوعات قابل طرح در دفاتر خدمات غیرحضوری:

کاربران راننده و موتورسوار باید توجه داشته باشند که طرح برخی موضوعات مهم برای دریافت پشتیبانی در دفاتر غیرحضوری ممکن خواهد بود. در ادامه به موضوعات قابل طرح اشاره می‌کنیم.

  • تغییر مشخصات
  • پیگیری غیرفعالی
  • مشکلات نرم افزاری، مشکلات مرتبط با سهمیه‌بندی سوخت
  • درخواست تغییر سرویس (به عنوان مثال درخواست جابه‌جایی بین سرویس ماشین و موتور یا بالعکس)
  • بازگشت به سیستم برای همکاری

در صورتی که موضوع مورد نظر شما هر کدام از موارد فوق است، باید مدارک مرتبط با موضوع را در بخش شهر خود ارسال کنید.

مدارک تغییر مشخصات:

  • عکس سلفی کاربر راننده
  • تصویر کارت ملی کاربر راننده
  • تصویر گواهینامه
  • پشت و روی کارت ماشین یا سند سبز خودرو
  • بیمه‌نامه شخص ثالث
  • برگه معاینه فنی برای خودروهایی با عمر بیش از 4 سال
  • کارنامه یا رسید تعویض آن برای دارندگان تاکسی

 

مدارک مورد نیاز برای پیگیری غیرفعالی:

در صورتی که درخواستی مرتبط با پیگیری غیرفعالی دارید مدارک زیر را ارسال کنید:

  • عکس سلفی کاربر راننده
  • تصویر کارت ملی کاربر راننده

 

مدارک مورد نیاز برای مشکلات نرم افزاری، سوالات یا مشکلات مرتبط با سهمیه بندی سوخت

در صورتی که درخواستی مرتبط با مشکلات نرم افزاری، سوالات یا مشکلات مرتبط با سهمیه بندی سوخت دارید تصویر کارت ملی خود را را ارسال کنید.

 

 

فهرست دفاتر خدمات غیرحضوری اسنپ و اسنپ‌باکس و ساعت کار آن‌ها

 

کاربران عزیز توجه داشته باشید که ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است. امکان پاسخگویی خارج از زمان‌های اعلام شده وجود ندارد. برای دریافت پاسخ حتما در همین ساعات سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید.

 

 

نام استان ارتباط با دفتر خدمات غیر حضوری
خراسان رضوی شروع گفت‌وگو
آذربایجان شرقی شروع گفت‌وگو
خوزستان شروع گفت‌وگو
قم شروع گفت‌وگو
قزوین شروع گفت‌وگو
گیلان شروع گفت‌وگو
کرمان شروع گفت‌وگو
کرمانشاه شروع گفت‌وگو
گلستان شروع گفت‌وگو
البرز شروع گفت‌‌وگو
اصفهان شروع گفت‌وگو
فارس شروع گفت‌وگو
اردبیل شروع گفت‌وگو
آذربایجان غربی شروع گفت‌وگو
همدان شروع گفت‌وگو
مرکزی شروع گفت‌وگو
خراسان شمالی شروع گفت‌وگو
خراسان جنوبی شروع گفت‌وگو
سمنان شروع گفت‌وگو
زنجان شروع گفت‌وگو
چهارمحال و بختیاری شروع گفت‌وگو
کهکیلویه و بویر احمد شروع گفت‌وگو
یزد شروع گفت‌وگو
سیستان و بلوچستان شروع گفت‌وگو
مازندران شروع‌گفت‌وگو
لرستان شروع گفت‌وگو
کردستان شروع گفت‌وگو
ایلام شروع‌گفت‌وگو
بوشهر شروع گفت‌وگو
هرمزگان شروع گفت‌وگو