اخبار اسنپ

باشگاه رانندگان اسنپ در سالی که گذشت

دور جدید فعالیت‌های باشگاه رانندگان اسنپ، همزمان با پایان سال ۱۳۹۸ یک ساله شد. کنار شما کاربران راننده، فعال بودیم و تلاش کردیم در سالی که گذشت همراه شما عزیزان، زمینه‌ساز فعالیت بی‌دغدغه‌تان باشیم.

باشگاه رانندگان اسنپ در سال گذشته تلاش کرد با کاهش هزینه‌های جاری زندگی کاربران راننده، بستر مناسبی ایجاد کند تا شما با کمترین دغدغه به فعالیت‌های خود ادامه دهید. مفتخریم که یک سال دیگر در کنار هم به سوی هدف‌های بزرگ حرکت کردیم. در ادامه برخی از مهمترین فعالیت‌های باشگاه در سال ۱۳۹۸ را مرور می‌کنیم.

سایت باشگاه رانندگان اسنپ

سایت باشگاه رانندگان اسنپ در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد. این وب سایت، مهمترین و اصلی‌ترین مرجع اطلاع‌رسانی برای خدمات و تسهیلات باشگاه است. اطلاع‌رسانی اخبار مهم و مرتبط با فعالیت‌های شما عزیزان در کنار تسهیلات ارائه شده در این سایت  قرار گرفت.

معرفی تامین‌کنندگان و نحوه استفاده از خدماتشان به تفکیک شهر برای اولین بار در سال گذشته در سایت باشگاه منتشر شد. همچنین جشنواره‌ها و کمپین‌های مرتبط با کاربران راننده بخش مهمی از این سایت را تشکیل می‌داد.

همچنین در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸، قابلیت پشتیبانی آنلاین برای ارتباط کاربران راننده با کارشناسان پشتیبانی آغاز به کار کرد. شما کاربران عزیز می‌توانید با استفاده از پشتیبانی آنلاین سوالات و موضوعات مرتبط با استفاده از سامانه سماس، اپلیکیشن کاربران راننده و خدمات باشگاه رانندگان را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

برای آشنایی با نحوه استفاده از پشتیبانی آنلاین می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

گسترش شهرهای تحت پوشش

در ابتدای سال ۱۳۹۸ باشگاه رانندگان اسنپ و خدمات ارائه شده از سوی تامین کنندگان طرف قرارداد، در ۱۰ شهر و استان کشور به کاربران راننده ارائه شد که اکنون این تعداد به ۱۴ شهر و استان افزایش پیدا کرده است. در ماه‌های پایانی سال، کرمان و ارومیه از جمله شهرهایی بودند که به فهرست شهرهای تحت پوشش باشگاه افزوده شدند.

اکنون در نظر داریم با آغاز سال جدید، شهرهای تحت پوشش باشگاه را افزایش دهیم. بنابراین شما عزیزان می‌توانید با دنبال کردن مطالب سایت باشگاه، در جریان آخرین اتفاقات و افزوده شدن شهرهای جدید قرار بگیرید.

استفاده از خدمات باشگاه در سال گذشته

خدمات باشگاه رانندگان اسنپ در سال گدشته در دسته‌های متنوع ویژه کاربران راننده ارائه شده است. این خدمات در دسته‌های خدمات خودرویی، درمانی، آموزشی و رفاهی قرار دارند که در ادامه میزان استفاده از هر کدام به تفکیک آمده است.

بیش از ۱۱۰ هزار کاربر راننده در سال ۱۳۹۸ از خدمات باشگاه رانندگان اسنپ بهره‌مند شده‌اند. از این تعداد بیش از ۷۵ هزار کاربر راننده از خدمات تهیه لوازم یدکی، روغن‌موتور و تایر خودرو استفاده کرده‌اند و نزدیک به ۱۷ هزار کاربر راننده نیز از خدمات کارواش در سراسر کشور بهره‌مند شده‌اند.

بیمه‌های خودرویی شامل بیمه شخص‌ ثالث و بیمه‌ بدنه از دیگر دغدغه‌های کاربران راننده اسنپ است. در همین راستا حدود ۷ هزار کاربر راننده امسال از خدمات بیمه با تسهیلات و تخفیف‌های ویژه استفاده کرده‌اند.

خدمات درمانی و تخفیف‌های استفاده از کلینیک‌ها و مراکز پزشکی یکی از تسهیلات پرطرفدار باشگاه رانندگان اسنپ در سال گذشته بود. در همین راستا حدود ۵ هزار کاربر راننده، در سال ۹۸ به مراکز درمانی طرف قرارداد باشگاه رانندگان مراجعه کردند.

باشگاه رانندگان اسنپ همواره نیاز‌های آموزشی و تفریحی کاربران راننده اسنپ را مورد توجه قرار می‌دهد در این زمینه نیز ۴ هزار کاربر راننده از خدماتی چون سینما، کلاسهای آموزشی و استخر استفاده کرده‌اند.

در سال گذشته موفق شدیم در باشگاه رانندگان اسنپ مبلغ ۱ میلیارد تومان در مجموع به صورت وام کم‌بهره در اختیار کاربران راننده  قرار دهیم. این وام‌ها با همکاری موسسات مالی و بانک‌های معتبر در اختیار کاربران قرار گرفته است.

علاوه بر این تسهیلات، جشنواره‌ها و کمپین‌های متنوعی در طول سال گذشته از سوی باشگاه رانندگان اسنپ برگزار شد که در نهایت جوایز نقدی و غیر نقدی از طریق آنها به کاربران اعطا شد.

امیدواریم در سال آینده نیز با برنامه‌ها و خدمات جدید و متنوع در خدمت شما کاربران راننده باشیم تا مثل گذشته بتوانیم دغدغه‌های جانبی فعالیت شما را کاهش دهیم. افق‌های وسیع سال ۱۳۹۹ امروز پیش چشم همه ما قرار دارد.

با آرزوی سلامتی برای همه اعضای خانواده بزرگ اسنپ

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (33 دیدگاه)

  1. من وام میخوام خیلی ام احتیاج دارم شغلمم فقط اسنپ هستش، نزدیک دوسال میشه شبانه روز کار میکنم

  2. سلام وام دو میلیونی به رانندگانی که خوب بودن و امتیازشان بالا ست تعلق بگیره خیلی خوب میشه

  3. سلام من چهل روزاست سفرداشتم وازسیصدکیلومترم بیشتررفتم ولی برام بنزین نریختن تواین مدت بنزین آزادزدم کارتم ندارم برام روزی پنج هزارتومنم نمیموندولی بازم میرفتم میگفتم بهم سوخت میدن جبران میشه تورخدارسیدگی کنین اینطورباشه واقعانمیتونم ادامه بدم باتشکر

  4. باسلام خدمت کلیه عزیزان لطفا در مورد اصلاح قیمتها تجدید نظر نمایید خصوصا کرایه های شهر تبریز تا برای رانندگان زحمتکش هم با این هزینه های سنگین بصرفه بوده و اشتیاق بیشتری برای کار داشته باشند با تشکر

  5. محض رضای خدا کرایه هارو منصفانه بدید بابا بخدا بنزین 3 هزارتومنه چرا فقط به فکر مسافرید
    بخدا یه تعویض روغن 300 هزارتومن در میاد واسه ما راننده ها

  6. باعرض سلام بنده یه موقعی خوب سرویس هارو میرفتم ازموقعی که قرار شد برای من بنزین بدن وندادن واقعا سرد شدم دیروز رفتم بنزین بزنم گفتن شارژ نشده خیلی ناراحت شدم والان ازاد میزنم لطفا رسیدگی کنید ممنون

    1. سلام حجت جان

      برای پیگیری مشکل بنزین با شماره تلگرام پشتیبانی شهرتون ارتباط برقرار کنید و موضوع رو پیگیری بفرمایید
      با کلیک روی این لینک، شماره های تلگرام پشتیبانی در دسترس شماست

  7. با سلام و درود به عوامل محترم اسنپ ،تنها درخواست بنده اینه یکطرفه قضاوت نکنید همش مسافر حق بجانب باشه اصلا رضایت بخش نیست.تکلیف سفرهای لغوشده تا درب منزل ما حق داریم ولی هیچ رسیدگی نمیشه

  8. با سلام من ساکن تهرانم پلاک ماشین نمره شهرستان هست این طرح فاصله گذاری که شروع شده میتونم کار کنم یا نه لطفا اطلاع رسانی کنید.

    1. سلام محمد رضا جان

      این مورد رو باید از پلیس راهور استعلام بگیرید.

  9. با عرض سلام خدمت شما لطفا جهت رانندگانی که مسافر به مقصد کرج میروند یک فکری بکنید الان حدود ۵۷ دقیقه است کلیه خودرو را جهت آزمایش کرونا نگه داشته اند

  10. سلام.. باید طرح ترافیک بخریم عوارض ورود به طرح به ناحق بدیم عوارض جاده اتدبان و بزرگراه بدیم کرایه پایین بگیریم… چرا حداقل مثل تاکسیرانی بیمه نمیکنید

  11. سلام اسنپ برای تعویض دیسک و صفحه شرایطی برای رانندگان در استان قزوین نداره؟

    1. سلام رضا جان

      فعلا در قزوین فعال نیستیم. در تلاش هستیم خدمات باشگاه رانندگان رو در همه شهرها فعال کنیم

  12. این حرفها همش الکی برای گول زدن رانندگان. ما بغیر از فرسودگی خودمون ماشین هیچی از این اسنپ ندیدیم.

  13. سلام خسته نباشید
    لطفا این مبلغ ۵۰۰ تومان از روی کرایه ها ور دارید روند بشه ..بعضی مسافرا روی بقیه گرفتن اون ۵۰۰ تومان از راننده خیلی تعصب دارن..

  14. سلام خدمت شما خسته نباشید شبتون بخیر خواهش میکنم به مسافران بگوئید از ماسک و دستکش استفاده کنند همانطور که ما رانندگان ماسک دستکش استفاده میکنم ماشین را ضد عفونی میکنیم برای سلامتی همدیگر تلاش کنیم

    1. سلام داوود جان

      سعی می کنیم در این شرایط خاص مرتب نکات بهداشتی ویژه این روزها رو در شبکه های اجتماعی یادآور بشیم

    1. سلام احسان جان

      تعدادی از کاربران راننده استان خوزستان از این وام بهره مند شدند.
      می تونید این لینک رو مطالعه بفرمایید

      1. اطلاع رسانی نداشتید چرا ؟ من هم لازم داشتم و خیلی از دوستان . مطمئن باشید اغلب همکاران راننده اونقدر شرف و انسانیت دارند حتی با یک امضا خودشان را تضمین وام کنند . واگر وام لازم نباشند نوبتشان را به دیگری بدهند . راننده اسنپ جز خدا کسی را ندارد . شما دست خدا شوید و یاریش کنید . مطمئن باشید جای دوری نمیرود . خدا همین نزدیکیهاست .

        1. سلام امیر جان

          هم در بلاگ و هم در سایر شبکه های اجتماعی اسنپ، اطلاع رسانی در مورد وام انجام شد. اگر مجدد تسهییلاتی داشته باشیم از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهیم کرد

    1. سلام جناب حیدریان

      در تلاش هستیم خدمات باشگاه رانندگان رو در همه شهرها فعال کنیم

      1. سلام من درتاریخ۲۷/۱۲/۹۸تصادف کردم ومجبورشدم ماشینوبفروشم اکنون توخونه بیکارم برای اینکه دوباره تواسنپ کارکنم پول کم دارم تایه وسیله دیگربخرم لطفااگروامی داریدبه بنده هم بدهیدمتشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا