آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

لیگ نوروزی

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۱ دیدگاه)

  1. سلام اول اینکه زمان اعلامی ازاسنپ برای رسیدن به مبدا متفاوت است یعنی کمتر از زمان واقعی تا رسیدن به مسافر،دوماحرکت راننده به سمت مسافر نشان داده نمیشه دقیق بخاطر همین مسافرکنسلی میزنه درصورتی که مادر نزدیکی مسافرهستیم وفقط متضرر میشیم مسافرکه لغومیکنه و درخواست جدیدمیده لطفاً پیگیری کنید ممنون

  2. سلام لطفا بعداز لغو سفر مجاز که باید به راننده پول واریز شود اگر به هر دلیلی وایز نکردن در تیک حتما به راننده توضیح دهید برای خودم دو سه مورد پیش آمده واریز نکردن واینجانب کاملا رعایت اصول را انجام داده بودم ولی متأسفانه واریز نشده با تشکر

  3. سلام
    امروز من به مقصد رسیدم
    پیام از طرف مسافر اومد که کمی صبر کنید
    بیشتر از ۱۰ دقیقه صبر کردم بعد کنسل کرد
    لطفا رسیدگی کنید ممنونم

    1. سلام معصومه عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  4. سلام من چند ساله که اسنبپ قط شده هیچ گون دریافت سفر ندارم میزنه تکمیل مدارک ولی ثبت نمیشه و هیچ رسیدگی یا مشکلی ازم حل نمیکنن لطفا تقاضای لقو یا درست شدن برنامه را دارم

    1. سلام رضا عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  5. سلام من چندین بار رسیدم ب مقصد و رسیدم رو زدم و بیشتر از ۵ دقیقه شده و تماس گرفتم و در آخر سفر توسط مسافر لغو شده و هرگز اسنپ هزینه لغو رو پرداخت نکرده برام
    خواهشمندم کمی بیشتر
    به مشکلات رانندگان رسیدگی بشه
    گاهی لازمه از طرف سازمان اسنپ با رانندگان تماس گرفته بشه و انتقادات و پیشنهادات رانندگان مستقیم شنیده بشه و ضبط و بررسی بشه ممنونم از مدیران محترم اسنپ

    1. سلام فرامرز عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  6. سلام لطفا اگر راننده استحقاق کنسلی رو داشت به وسیله پیامک راننده رو مطلع نمایید. تا راننده بدونه که تیم پشتیبانی حق راننده را گرفته

  7. با سلام من تقریبا ۳ بارکنسلی داشتم چند دقیقه هم رفتم به مبدا ولی لغو کرده مسافر

    1. سلام مهدی عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  8. سلام من رسیدم به مقصد نه مسافر اونجا بود
    تازه گوشی را خاموش کرده بود جواب نمی‌داد خواهشا رسیدگی کنید

    1. سلام کاربر عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

    1. سلام عباس عزیز
      تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود،
      توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت سنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود
      برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید و حتما قوانین مربوطه را رعایت کنید
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00