آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۲ دیدگاه)

  1. سلام من روزانه چند مورد لغو سفر دارم از طرف مسافر که به مبدا رسیدم اما هزینه کنسلی از طرف اسنب پرداخت نشده لطفا پیگیری کنید

  2. سلام و احترام مورخه ۱۴۰۳.۷.۶ بنده ساعت ۲۲.۱۰ رسیدم یه مقصد مسافر سوار کنم میدان معلم مسافر کنسل زد الان وقت راننده و استلاک رو کی جوابگو هستش الان هزینه کنسلی رو چطور میشه گرفت خواهشا پیگیری کنید ممنون

  3. سلام وقت بخیر
    من نزدیک ۵ دقیقه تا مبدا فاصله داشتم رفتم رسیدم و به مبدا رسیدم رو زدم و بعد ۵ دقیقه تماس گرفتم پاسخ دادند و گفتند الان میام بعد ۳ دقیقه اسنپ رو لغو کردند
    لطفا پاسخ دهید .
    با سپاس

  4. سلام.والا برای من چند بار با علاف شدن لغو سفر زدن ،فقط چندتا شو واریز کردن ،مابقی هوتوتو،نریختن

  5. لطفا پیگیری کنین این موضوع لغو سفر بعضی وقتا ی مسیره طولانی رو باید تا مبدا سپری کنی.بعد با کلی الافی و توفقی که هست لغو سفر هم میزنن یکم زود تر پیگیری کنین این موضوع رو ممنون

  6. با سلام چطور میشه ما لغو سفرمیزنیم سریع به ثانیه نمیکشه از حساب ما مبلغ جریمه کم میشه ولی ما ده دقیقه مسیرو طی میکنیم همین که میرسیم به مسافر، مسافر لغو سفر میزنه هیچ اتفاقی نمیفته لطفا اون همه که هوای جریمه خودتون وداذین هوای لغو سفرما راننده اسنپ هارو هم داشته باشین ماشین ماهم بنزین مصرف میکنه اصطلاک داره تابرسه به مسافر.

  7. با عرض سلام و ادب
    بنده به عنوان یک راننده اسنپ از شما تقاضامندم که در خصوص لغو پسوند آخر نام خانوادگی و چگونگی لغو آن در اسنپ رانندگان راهنمایی بفرمائید.

    1. سلام رضا عزیز،لطفا برای تغییر مشخصات اسم و فامیل به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
      و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  8. سلام بارها برام پیش امده رسیدم مبدا بعد هرچی زنگ میزنم و هر چی منتظر بودم ولی نه جواب دادن و نه امدن منم مجبور شدم لغو کنم و هیچ هزینه ای بهم تعلق نگرفته لطفا راهنمایی کنید باید چکار کند

  9. باسلام رفتم مبدا رسیدم دوباره به مبدا رسیدم را هم زدم به از چند دقیقه لغو سفر کرد لطفاً پیگیری کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00