آموزش رانندگانویدیو اسنپ

دریافت حق کنسلی به صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

در گذشته اگر به مبدأ مسافر می‌رسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو می‌کرد، می‌توانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت می‌شد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی

  • زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت می‌شود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحت‌سنجی می‌شود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۳,۰۲۵ دیدگاه)

  1. اکثر مسافران وقتی بیشتر از ۵ دقیقه معطل میکنند بهشون میگیم که توقف در مسیر بزنید در جواب میگن می‌خواستند صبر نکنیدو سفر لغو کنید لطفاً گزینه توقف در مسیر به ابلیشکن راننده اضافه کنید.

  2. با سلام باید سیستم اسنپ طوری طراحی شود وقتی راننده به مقصدرسید ومسافربیش از۵دقیقه وقفه داشت سیستم به صورت آنلاین کرایه را افزایش دهد .نه اینکه راننده ازمسافربخواهدچون خیلی ازمسافرها این کار را نمیکنند وبعضا شاکی هم هستندمگه چی شده حالا ۲دقیقه دیر شده درضمن باید تعدادمسافرهم قبل ازسوارشدن به رویت راننده معلوم بشود

  3. لسلام حسابم مسدود شده خیلی وقت پیش اسنپ ماشین بودم الان که موتور دوبار خریدم دارم اسنپ موتور میشم .غیرحضوری گفته برن دفتر دفتر میگه غیر حضوری رفع مسدودی کنم چطور این حساب فعال کنم کارمند پیک موتوریع اینم شمارم یکاریش کنین ممنون از اسنپ باکس حمل بسته

    1. کاربر گرامی شما میتوانید به صورت حضوری به دفتر شهرتان مراجعه کرده و درخواست تغییرکاربری نمایید. لینک زیر جهت راهنمایی آدرس و ساعات کاری دفاتر خدمتتان ارسال میگردد.
      https://club.snapp.ir/offices/

  4. باسلام بیشترسفرهاراکنسل میکنن تادم درکه یانزدیک‌محل موردنظرنزدیک میشم ولی مبلغ کنسلی به حسابم واریزنمیشه باتشکرازعوامل پشتیبانی اسنپ

    1. دوست عزیز بابت مورد پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  5. سلام
    هزینه های کنسلی سفر با این که تو این ترافیک و طولانی بودن مسیر تا مبدأ به مبدأ رسیده و زنگ زدم به مسافر ولی متأسفانه سفر خود را لغو کرد تا به حال برای من واریز نشده علت چیه

    1. هادی عزیز بابت ابهام پیش آمده متاسفیم. تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.برای پیگیری راحت تر لطفا لینک زیر را مطالعه نمایید.
      https://club.snapp.ir/drivers-training/putting-request-for-cancellation-fee-in-snapp-driver-app/

  6. سلام امروز بیشتر از پنج بار لغو سفر کردن با توجه به مقصد رسیدم و تایید رسیدن نیز زدم ولی مسافر لغو سفر کردن هزینه کنسلی واریز نشده است با تشکر

  7. سلام امروز بیشتر از پنج بار به مقصد رسیدم ولی مسافر لغو سفر کرد هیچ هزینه کنسلی هم واسم واریز نشد

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00