در گذشته اگر به مبدأ مسافر میرسیدید و مسافر به هر دلیلی سفر را لغو میکرد، میتوانستید به پشتیبانی تیکت ارسال کنید و هزینه کنسل شدن سفر به شما پرداخت میشد. اما اکنون دیگر برای دریافت هزینه کنسلی نیازی به ارسال تیکت ندارید. سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی میشوند. در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.
نکات مهم برای دریافت هزینه کنسلی
- زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را زدید، حتما تا ۵ دقیقه منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
- اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابهالتفاوت این زمان را در قسمت «گزینهها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.
توجه: تمامی موارد کنسلی که به صورت اتوماتیک ثبت میشود، توسط تیم پشتیبانی بررسی و صحتسنجی میشود و پس از تایید این تیم، مبلغ حق کنسلی به کاربر راننده پرداخت میشود.
در صورت بروز هر گونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.
سلام وقت بخیر پیامک تایید چرا پیامک تایید شبا برام ارسال نمیشه
دوست عزیز سلام
برای رفع مشکل عدم دریافت پیامک از طرف بانک، قسمت هرزنامه پیامک هایتان را بررسی نمایید. همچنین در صورت غیرفعال بودن پیامک های تبلیغاتی سیمکارتتان قادر به دریافت پیامک نمی شوید. موفق باشید
باسلام.لطف کنید همانطور که کمیسیون وخدمات شهری ومالیات راازماکم میکنید فقط بگید کدوم گزینه شما حتی یک هزارتومن رابابت هزینه لغو سفر میریزید که مابدونیم.نمیخوام بطور خورکاربریزید نشون بدید.مسافرلغومیزنه شما هم مسافر راجریمه میکنید هم راننده راتوی برف ویخ وسرما پدرماشین درمیاد بعد مسافرلغومیزنه آخه این انصافه بااین کرایه های فضایی
نحوه ارسال تیکت به پشتیبانی چگونه است
دوست عزیز میتوانید از طریق مراجعه به پشتیبانی غیرحضوری با ثبت تیکت درخواست خود را ارسال و بعد از آن پیگیری نمایید.
لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/