در ماههای گذشته قابلیتهای متعددی به اپلیکیشن رانندگان اسنپ اضافه شده است. از گفتوگوی متنی درون برنامه تا مقصد منتخب و… همگی قابلیتهایی بودند که در چندماه گذشته، به اپلیکیشن رانندگان اسنپ اضافه شدند.
احتمالا شما هم بارها از طریق شبکههای اجتماعی، پیامک درون برنامهای و کانالهای ارتباطی درباره این قابلیتها شنیدهاید و شاید برایتان این سوال پیش آمده، که «این قابلیتها به چه دلیل ایجاد شده است و چه کمکی به شما میکند؟»
برای یافتن پاسخ این سوال تا پایان مقاله همراه ما باشید!
۱. مقصد منتخب
اگر روزانه مسافت زیادی از خانه تا محل کار طی میکنید، استفاده از قابلیت «مقصد منتخب» را به شما توصیه میکنیم. بدین ترتیب هنگام صبح، فقط سفرهایی در محدوده محل کار خود دریافت میکنید و عصر موقع بازگشت به منزل نیز سفرهایی در محدوده محل سکونت خود دریافت خواهید کرد. بنابراین علاوهبر کسب درآمد، گامی نیز جهت کم کردن آلودگی و آلایندههای هوا برداشتهاید.
بهطور کلی این قابلیت در اپلیکیشن راننده ایجاد شده است، تا تنها درخواستهایی را قبول کنید که به مقصد موردنظر شما منتهی میشود.
برای یادگیری نحوه کار با قابلیت «مقصد منتخب» به مقالهی «چگونه از قابلیت «مقصد منتخب» استفاده کنیم؟» مراجعه کنید.
۲. گفتوگوی متنی (چَت) درون برنامه
گاهی اوقات با یک هماهنگی ساده بسیاری از پیچیدگیهای یک سفر کاسته میشود! همیشه اطلاع از مدل، رنگ و پلاک خودرو برای مسافر و محل مبدا و نام مسافر برای کاربر راننده کافی نیست و این دو نیاز به هماهنگیهای بیشتری با یکدیگر دارند.
قابلیت «گفتوگوی متنی درون برنامه» در راستای تسهیل ارتباط میان کاربر مسافر و راننده ایجاد شده است. همچنین این قابلیت کمک شایانی به کاربران رانندهی ناشنوا میکند و ارتباط این دسته از کاربران عزیز را با مسافران راحتتر خواهد کرد.
این قابلیت باعث صرفهجویی در هزینهی شما کاربران عزیز راننده میشود و دیگر نیازی به تماس تلفنی با مسافر نیست. همچنین در در صفحه گفتوگوی متنی مجموعهای از عبارتهای آماده قرار گرفته است تا شما با کمترین اقدام، هماهنگی لازم را با مسافر پیدا کنید و سپس با تمرکز کامل مشغول رانندگی شوید.
برای یادگیری نحوه کار با قابلیت «گفتوگوی متنی میان کاربر راننده و مسافر» به مقالهی «امکان گفتوگوی رایگان متنی کاربر راننده با مسافر» در سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید.
۳. پشتیبانی داخل اپلیکیشن
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است.
بنابراین در بسیاری از مواقع، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی نخواهد داشت. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که با استفاده از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» میتوانید پاسخ سوال را در کمترین زمان دریافت کنید.
برای یادگیری نحوه کار با قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» به مقالهی «چگونه از «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» راننده استفاده کنیم؟» در سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید.
برای یافتن سوالات خود میتوانید علاوه بر پشتیبانی داخل اپ، به صفحه سوالات رایج در سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید.
۴. طرحهای تشویقی
کاربران راننده اسنپ در جریان فعالیتهای روزانه، مشمول طرحهای تشویقی میشوند. برای انجام طرحهای تشویقی کافی است تعداد سفرهای مشخص را در بازه زمانی اعلام شده انجام دهید. در صورت رسیدن به هدف، مبلغ مشخصی به عنوان پاداش به کاربر راننده تعلق میگیرد.
طرحهای تشویقی پیش از این از طریق پیامک به اطلاع کاربران راننده میرسید. از این به بعد شما عزیزان، در صفحه اصلی اپلیکیشن، در بخش پیامها، امکان مشاهده طرحهای تشویقی را خواهید داشت.
بنابراین فراموش نکنید که هر روز پیامهای موجود در این قسمت را مشاهده کنید.
برای یادگیری نحوه کار با قابلیت «طرحهای تشویقی» به مقالهی «اطلاعرسانی طرحهای تشویقی در قسمت پیامهای اپلیکیشن کاربران راننده» در سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید.
برای همه شما عزیزان سلامتی و سفرهای پردرآمدی را آرزومندیم، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
همچنین برای یادگیری کار با قابلیتهای مختلف اپلکیشن رانندگان، به صفحه آموزش رانندگان باشگاه مراجعه کنید
باسلام کارتواسنپ خوبه ولی دومورد هست که اگه رسیدگی بشه دیگه عالیه یکی زدن کرایهای خیلی کم که میزنین و ازهمه مهم تراین پرداختهای آیلاین که مسافرپرداخت میکنه ولی پایان سفرکه میزنیم چیزی به اعتباراسنپیم اضافه نمیشه وبعدکه گذارش هم میکنم پشتیبانی بررسیش بیخوده وکرایه رو واریزنمیکنن . ۷یا۸ موردءذارش کردم توچندوقته ولی رسیدگی نمیکنن . منم دیگه تاجای که بشه نمیزارم کسی کرایه آیلاین پرداخت کنه چون رسیدگی نمیشه….
سلام
کاش ترتیبی داده میشد که مقصد منتخب به سه یا چهار سفر افزایش پیدا میکرد بعضاً پیش میاد سفری قبول میکنیم که مسافر تا نیمه راه مقصدش هست و اگر سفر دوم را همون لحظه استفاده کنیم در برگشت دیگه نمیشه قابلیت مقصد منتخب رو استفاده کرد.
سپاس
عالی بود
متشکرم عالیه
شرایط ورود به طرح ترافیک آزاد است
آیا ورود به طرح ترافیک آزاد است
حساب من چند وقته مسدوده از طریق اپلیکیشن هر کاری کردم درست نشد چیکار کنم؟؟؟
واقعا جای تاسف داره نسخه ios اپ رو ارجاع میدید به اپ استور های دزد داخلی دانلود کنیم، معلومه قراردادهای ننگینی باهاشون بستید
به شخصه ترجیح میدم دیگه از خدمات شما با کمیسیون های سنگین و غیر انسانی تون استفاده نکنم!
سلام وقت بخیر
چندی وقت میشه که فعالیتی نداشته ام زیرا وسیله ام خراب شده و به ۲ تومن پول نیاز دارم اسنپ گرامی نه کارفیکس قیمت مناسب داره نه تو شرایط برای منی که این مشکل در اسنپ برام ایجاد شده در نظر گرفته میشه لطفا به فکر باش