
یکی از مزایای فعالیت در ناوگان اسنپ، امکان فعالیت به صورت پاره وقت و تمام وقت است. بسیاری از کاربران راننده اسنپ با فعالیت تمام وقت به عنوان شغل اصلی در ناوگان حضور دارند. با این حال برخی از این عزیزان، شاهد کاهش درخواستها در بعضی روزها و ساعتها هستند.
کاهش درخواست سفر در ناوگان اسنپ دلایلی متعددی دارد. اما با بهکارگیری چند ترفند ساده شما میتوانید مانع کاهش درآمد خود شوید. در ادامه به بررسی مهمترین دلایل کاهش درخواست میپردازیم.
آمادهسازی اپلیکیشن
گام اول برای دریافت درخواست سفر، اطمینان از مهیا بودن همه شرایط است. «اینترنت فعال»، «مکانیاب روشن» و «در دسترس بودن اپلیکیشن کاربران راننده» گامهای اولیه برای دریافت درخواست سفر است. پس به خاطر داشته باشید که پیش از آغاز کار حتما این موارد را چک کنید و از اتصال و برقراری آنها مطمئن شوید.
همچنین توجه به اعتبار حساب کاربری نیز یکی از دلایل مهم برای دریافت درخواست سفر است. مراقب باشید که اعتبار حساب شما همیشه بیش از ۱۰ هزار تومان باشد. چرا که کاهش مبلغ اعتبار باعث میشود شما از اولویت درخواست سفر خارج شوید.

نکته دیگری که ممکن است برای دریافت درخواست سفر مشکلساز باشد، غیر فعال شدن حساب کاربری کاربران راننده است. حساب کاربری به دلایل مختلفی غیر فعال میشود. مهمترین دلایل برای این مسئله عدم رعایت قوانین است. در صورتی که هنگام باز کردن اپلیکیشن با عبارت «تلاش مجدد» و دکمه پیگیری مواجه شدید، حساب کاربری شما غیر فعال شده است.
در مکانهای پر درخواست آنلاین باشید
در صورتی که همه موارد فوق را چک کردید و در مرحله اول مشکلی مشاهده نشد، به احتمال زیاد مشکل از مکانی است که در آن قرار دارید. در برخی ساعتهای شبانهروز درخواستهای سفر در بعضی مکانها کاهش پیدا میکند. بنابراین کافی است نقاط پر درخواست را بشناسید.

یکی از راههای دقیق برای شناسایی مکانهای پردرخواست، مراجعه به کانال تلگرام شهرتان است . هر هفته نقشه مکانهای پر درخواست در کانال تلگرام شهرها منتشر میشود.
فعالیت در زمانهای مختلف را امتحان کنید
حتی گاهی با وجود استفاده از نقشه مناطق پردرخواست باز هم با کاهش درخواست روبرو میشویم. در این مرحله، کاهش درخواست، به دلیل زمان فعالیت شماست. به عنوان مثال بدیهی است که در ساعتهای اولیه شب درخواستهای کمتری در مناطق تجاری وجود دارد.
یکی از مهمترین ترفندها در ارتباط با دریافت درخواستهای بیشتر، آنلاین شدن در ساعتهای اوج است. کاربران راننده موفق اسنپ، معمولا در ساعتهای ایتدایی روز، همزمان با شروع ساعت کاری، اپلیکیشن را در حالت دردسترس قرار میدهند. همچنین عصرها بین ساعت ۱۶ تا ۱۸ نیز یکی از ساعات اوج است که با فعالیت در این زمان میتوانید درخواستهای بیشتری دریافت کنید.
فرمول درآمد بالا
.
یکی دیگر از توصیههای کاربران راننده موفق که درخواستهای زیادی در طول فعالیت روزانه خود دریافت میکنند به نحوه قبول سفر مربوط میشود. این کاربران بیشترین میزان قبول سفر و کمترین مقدار لغو سفر را در کارنامه خود دارند. در همین راستا افرادی که کمترین میزان لغو سفر را داشته باشند، درخواستهای بیشتری نسبت به سایر کاربران دریافت میکنند.

در این رابطه قبلا هم در مورد فرمول درآمد بالا مطالبی در سایت و شبکههای اجتماعی باشگاه رانندگان اسنپ منتشر شده بود.
به مدیریت محترم اسنپ سلام علیکم آیا در رابطه با دریافت سفرهای بین شهری نیاز است مبلغ حساب کاربری چقدربایدحدئقل باشد آیا دریافت نکردن سفرهای بین شهری ربطی به مبلغ حساب کاربری دارد یا خیر یا اینکه باید مبلغ حساب کاربری چقدر باشد تا به راحتی بتوانیم در درخواستهای سفر بین شهری را دریافت کنیم
سلام حسن عزیز. دوست عزیز فعالسازی سرویس بین شهری به صورت سیستمی می باشد. جهت پیگیری بیشتر میتوانید فرم درخواست ارسال سفر بین استانی را در لینک https://club.snapp.ir/drivers-training/intercity-travels/ پر نمایید. موفق باشید
سلام من میخوام سفر دریافت کنم
میزنه به دلیل تکمیل مدارک نمیتونم تا دی ماه سفر دریافت کنم
میخواستم بدونم من باید کاری انجام بدم برا تکمیل مدارک یا از طرف اسنپ انجام میشه ؟
کاربر عزیز جهت فعالسازی باید سه ماه از تاریخ صدور گواهینامه گذشته باشد. پس از گذشت مدت زمان مورد نظر حساب شما فعال خواهد شد. موفق باشید
سلام وقتتون بخیر درخواست برا من نمیاد هیچ مشکلی ندارم ۱۰ بار اتیکت زدم اما کسی پیگیری نمیکنه هر ی ربع ی درخواست شاید هر ۱ساعت ی درخواست میاد من باید چیکار کنم
سلام دوست عزیز، در صورتیکه فقط سفر های با مبلغ بالا قبول کنید یا اینکه تعداد زیادی درخواست سفر را قبول نکنید و همینطور اگر بیشتر درخواستهای بین شهری را قبول می کنید و موارد دیگر از این قبیل باعث می شود تعداد درخواستهای سفر شما به مرور زمان کمتر شود. لطفا قوانین را رعایت کنید. موفق باشید.
سلام من تازه اسنپ نصب کردم و خودم تمام مراحل توی سایت انجام دادم و تمام مدارکم اپلود کردم و پیام تایید و خوش امد از طرف ناوگان اسنپ امد حالا که اپلیکیشن نصب کردم و راه اندازی کردم پیامی ارسال شد که شما تا یک ماه دگه نمیتونید سفری انجام بدید میشه بدونم چرا؟
کاربر عزیز جهت فعالسازی باید سه ماه از تاریخ صدور گواهینامه گذشته باشد. پس از گذشت مدت زمان مورد نظر حساب شما فعال خواهد شد. موفق باشید
سلام باتوجه به مرتب بودن ماشینم دوست دارم گزینه سفر های بین شهری را برام فعال نمایید
سلام دوست عزیز. در صورت دارا بودن شرایط سرویس بین شهری ، به صورت سیستمی فعال می شود. موفق باشید
سلام.مدارک ماشین مشکل داشت الان ماشین تعویض پلاک شده مدارک جدید فرستادم همچنان نمیتونم با برنامه کار کنم لطفا راهنمایی کنید چه کاری باید انجام بدم
“دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”
دلیل حساب کاربری من از پلاس به عادی چیست
“سلام دوست عزیز، همزمان امکان فعالیت در هر دو سرویس اکوپلاس و کارباکس وجود ندارد و برای تغییر شرایط در صورتیکه تمایل داشته باشید، لازم است از طریق خدمات غیرحضوری به شماره ۰۲۱۹۶۶۴۲ تماس گرفته و جهت انصراف از کارباکس اقدام نمایید سپس بعد از بررسی در صورتیکه اکوپلاس شامل شرایط شما باشد روی حساب کاربریتان ثبت می گردد.
لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/“
سلام من یک سفر بین شهری رفتم و برای برگشت آیکون بین شهری کمرنگ شده و هرچی روی آیکون میزنم باز نمیشه الان دو روزه آیکون بین شهری رو ندارم و متاسفانه سفر بین شهری فقط رفت داشت بدون مسافر خالی برگشتم چرا آیکون ضعیف عمل میکنه لطفاً راهنمایی کنید
“سلام کاربر عزیز
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط سفر های بین استانی به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.
لطفا لینک زیر را مطالعه کنید توضیح کامل شرایط مورد نیاز است:https://club.snapp.ir/drivers-training/intercity-travels/
موفق باشید.”
با عرض سلام و احترام خدمت شما ناوگان بزرگ اسنپ من همیشه سعی کردم بهترین عملکرد را در حین سفر های اسنپی داشته باشم وهیچ مشکلی هم ندارم و کمترین تعداد لغو سفر را داشتم اما مدتی هست که تعداد خیلی کمی سفر دریافت میکنم لطفا رسیدگی فرمایید ممنونم
با سلام چرا واسه من درخواست مرسول ارسال نمیشه نمیاد برای من
“دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”