
احساس امنیت و اطمینان خاطر در سفرهای اسنپی از اولویتهای مهم ناوگان اسنپ است. مسافران اسنپ قبل از سوارشدن، مشخصات چهره و خودروتان را با آنچه در اپلیکیشن ثبت شده مقایسه میکنند و در صورت مطابقت، سوار میشوند.
اگر مشخصات شما و خودرو با آنچه در اپلیکیشن ثبت شده است همخوانی نداشته باشد، چه اتفاقی میافتد؟ در این مطلب در مورد پیامدهای عدم تطابق مشخصات کاربر راننده با اطلاعات ثبت شده در اپلیکیشن بیشتر آشنا میشوید.
لغو سفر توسط مسافر
مسافر اسنپ پیش از سوارشدن، پلاک خودرو، رنگ و مدل خودرو و چهره راننده را با اطلاعاتی که در اپلیکیشن مشاهده میکنند مطابقت میدهد و درصورتیکه حتی یکی از این اطلاعات همخوانی نداشته باشد، باید سفر را لغو کند و به پشتیبانی اطلاع دهد. در این شرایط نهتنها وقت شما تلف شده و فرصت کسب درآمد را از دست دادهاید؛ بلکه در معرض مسدودشدن حساب کاربری قرار میگیرید.
غیرفعال شدن حساب کاربری
عدم توجه به قانون تطابق مشخصات، ممکن است عواقب سنگینی مانند مسدودشدن حساب کاربری را به دنبال داشته باشد. در صورت عدم همخوانی مشخصات و اطلاع پشتیبانی از این موضوع، حساب کاربری شما مسدود و غیرفعال شده و به شما اطلاع داده میشود تا دراسرعوقت نسبت به تغییر مشخصات و رفع دلیل مسدودی اقدام کنید.
عدم واریز پاداش طرح تشویقی
طرحهای تشویقی برای همه کاربران فعال ناوگان اسنپ ارسال میشود؛ اما پاداش این طرحها فقط برای کسانی واریز میشود که قوانین و چارچوبهای انجام صحیح طرحهای تشویقی را رعایت میکنند. درصورتیکه اطلاعات حساب کاربری خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهید و آن فرد سفرهای طرح تشویقی ارسال شده برای شما را انجام دهد، پاداش طرحهای تشویقی به شما تعلق نمیگیرد و متخلف محسوب میشوید.
با رعایت قوانین فعالیت در ناوگان اسنپ، سفرهایی بی دغدغه و پردرآمد تجربه کنید.
خوب مختصر.جامع اموزنده
خوب مختصر.جامع اموزنده
خوب بود
خوب بود
سلام خسته نباشید وخت بخیر من پلاک موتورم با کاربریم یکی مشتری زنگ زد پشتی باتی گفته یکینیست ولی یکیمیخواستم رفع مسدودی بشم
سلام ابولفظل عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام خسته نباشید وخت بخیر من پلاک موتورم با کاربریم یکی مشتری زنگ زد پشتی باتی گفته یکینیست ولی یکیمیخواستم رفع مسدودی بشم
سلام ابولفظل عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام گزینه سفر بین شهر برای من فعال نشده چندین بار پیگیری کردم لطفا در این مورد پیگیری فرمایید
سلام حسین عزیز فعالسازی سرویس بین شهری به صورت سیستمی می باشد. جهت پیگیری بیشتر میتوانید فرم درخواست ارسال سفر بین استانی را در لینک https://club.snapp.ir/drivers-training/intercity-travels/ پر نمایید. موفق باشید
سلام گزینه سفر بین شهر برای من فعال نشده چندین بار پیگیری کردم لطفا در این مورد پیگیری فرمایید
سلام حسین عزیز فعالسازی سرویس بین شهری به صورت سیستمی می باشد. جهت پیگیری بیشتر میتوانید فرم درخواست ارسال سفر بین استانی را در لینک https://club.snapp.ir/drivers-training/intercity-travels/ پر نمایید. موفق باشید
عالی
عالی