
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام خوبید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باسلام،چندروزه گوشی عوض کردم،هرکاری میکنم چه ازطریق سایت وچه اپلیکیشن،کدتایید ۶رقمی نمیاد که وارد برنامه بشم،چندبارهم باپشتیبانی تماس گرفتم،ولی مشکلم حل نشد،لطفاً رسیدگی بفرمایید
سلام
چند روز پیش یکی از گوشی هام که سیم کارت دیگه روشون بود توسط یکی از مسافرها ربوده شد که گزارش کردم خدمدتون ولی بلافاصله و متاسفانه حساب کاربری اینجانب مسدود شد . خواهشمنداست مشکل مذکور بررسی و اعلام فرمایید .باتشکر
با سلام. من پیامک امده تکمیل مدارک کنید والا حساب کاربری بسته مبشود . رفتم دفتر اسنپ بابلسر تاریخ گواهینامه گذشته بود که اقدام کردم و برگه به دفتر تحویل دادم. ولی دوباره پیامک آمده تا آخر هفته حساب مسدود میشود. چکار کنم صدور گواهینامه حدود یک ماه زمان میبره دست من نیست.
سلام من پریروز طرح داشتم ازساعت ۶صبح تا۱۲ شب همشو هم رفتم ولی بعد ۲ روز بازهم رو صفحه اصلی طرح های تشویقی هستش و تایمر معکوس ۶۵۸ ساعت تا اتمام طرح رو نشون میده ؟؟؟؟
الان چند روزه که کارکرد روزانه من واسم پرداخت نمیشه و هی برمیگرده تو حساب کاربریم چندبار پیام دادم به پشتیبانی ولی فایده ای نداره ، چرا کسی به مشکل من رسیدگی نمیکند چرا کسی نیست پاسگو نیست من باید چکار کنم چندین بار پیام گذاشتم ولی فقط جوابهای آماده و تکراری واسم میفرستن یعنی شماره ای نیست که ما بتونیم صحبت کنیم اون شماره ای هم که هست همون مراحل پیام ها رو توضیح میده
سلام خسته نباشید میخواستم دلیل قطع شدن حساب کاربریمو بدونم
سلام خسته نباشید من از دیروز که مسافرم رو پیاده کردم حسابم مسدود شده امکان داره دلیلشو بدونم
چرادیدگاه،ثبت نمیشه
چراپیام رانندگان،حذف میشه،ثبت نمیشه؟