
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام چرا دیگه نمیشه مستقیما با پشتیبانی تماس گرفت؟ مشکل ما از طریق ثبت تیکت برطرف نشده چکار باید بکنیم؟
باسلام الان دوروز هست میخام تصویه حساب انجام بدم نمیشه میگه سقف تراکنش امروز تمام شده
پول لازمم لطفا جواب بدین
چرا هیچ مرکز تماس تلفنی ندارین
پشتیبان تلفنی میگه فقط می تونید تیکت ثبت کنید. تیکت ها هم بدون خوانده شدن، با پیام های تکراری و از پیش طراحی شده توسط ربات پاسخ داده میشه.
سلام وقت بخیر ، از روز ۲۶ بهمن کارکرد روزانه من واسم واریز نمیشه هر روز میزنه تسویه حساب ولی باز برمیگرده به حساب کاربریم و میزنه بازگشت تسویه حساب من باید چکار کنم هر چقدر هم پیام میدم به پشتیبانی کسی پیگیری نمیکنه و فقط پیام های تکراری واسم میفرستن ، من چجوری باید پیگیری بکنم از چه شماره ای که کسی پاسخگو باشه به مشکلم
سلام بنده راننده اسنپ هستم. خواهان همکاری در اسنپ باکس هستم لطفا راهنمایی بفرمایید مراحل ثبت نام اسنپ باکس چگونه میباشد.
باسلام
چگونه از طریق اسنپ لاستیک تهیه کنیم ؟
باسلام
آقایان که اونجانشستیدوحساب مسدودمیکنید
یارو ۱۵یا۲۰تومن کرایه میخواد بده بعدبا زنش یاشوهرش
یادوست دخترش یادوست پسرش دعواش شده میاد امتیاز نمیده آخه چه معنی داره من بعضی مواقع که پول خورد ندارم کرایه راکمترمیگیرم الان زده درخواست مبلغ اضافی خوب به چه دلیل
با عرض سلام خدمت اساتید محترم اسنپ من قبلآ به علت مجاز نبودن گواهینامه( از تاریخ صدور ۳ ماه نگذاشته بودن) امروز از ۳ ماه گواهینامه من میگذرد ولی هنوز وصل نشده خواهشمندم هرچه سریعتر اقدام فرمایید چون تنها درآمد من اسنپ هست
سلام الان نزدیک به دوماه هستش نمیتونم سرویس بگیرم بخاطر اعتبار منفی هرچی تلاش کردم کسی پاسخگو نبوده من حدودا ۴ یا ۵ سال هست تو اسنپ هستم و همیشه به همین شکل رایج اعتبار مثبت میکردم ولی الان اصلا رو رمز دوم هرچی میزنی گزینه وارد نمیشه درصورتی که تو برنامه های دیگه رمز دوم داره بهم میده خواهشا رسیدگی کنید
سلام م خسته نباشید من مدارکم تکمیلی ولی هنوز شما قبول نکردین خواهشاً پاسخ گو باشین