
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام جسارتا من دو روزه که ثبت نام کردم ولیکن برای ورود به اپلیکیشن راننده ورود نمیکنه پیام تایید هویت از ناجا
سلام
بااینک موجودیم ۲۰هزارتومانه ولی واسم سرویس ودرخواستی داخل شهرخودم نمیادمیرم شارژموجودی میزنم مینویسه بیش ازحدتعیین شده لطفاراهنماییم کنیدازاونور هم موجودیم ۲۰هزاره ولی نوشته اعتبارکمترازحدمجاز
متوجه شدم ممنون بابت راهنمایی
سلام علیکم …آیا درمورد حمایت ازحقوق راننده کمک هزینه حوادث رانندگی در حین سفر اسنپی ..تمهیداتی صورت گفته ..درصورت امکان راهنمای بفرمایید
سلام من برای سبت نام گاز سی انجی چه کار کنم ممنونم جواب بدین
سلام خسته نباشید من دو روز اول بعد از وارد شدن به اسنپ ارور تکمیل مدارک برام اومد در صورتی که چند بار عکس هارا کامل آپلود کردم اما چند ماه شد که هنوز منتظرم اما هنوز ارور تکمیل مدارک میاد برام اگر میشه پیگیری کنین تشکر????
سلام عکس گواهینامه تایید نمیشه
سلام خسته نباشید من ۱۵ روز پیش تعویض پلاک کردم مدارک جدید را آپلود کردم پیام تایید آمد برام اما هنوز نمیتونم سرویس بگیرم با تشکر
سلام روزبخیر،
پیامک دعوت به دریافت تسهیلات دریافت کردم.
برای دریافت وام رسالت سفته خریداری کردم ولی ظاهرا از طرف اسنپ برای من درخواست وام نشده. از کجا باید پیگیری کنم؟
سلام چرا اسنپ درخواست نیاد دلیل چیه ترو خدا درستش کنید