آموزش رانندگان

هرآنچه باید درباره «پشتیبانی در اسنپ» بدانید!

کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین بستر‌های متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.

در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی می‌پردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. به‌طور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام می‌شود:

  • پشتیبانی داخل اپلیکیشن
  • خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)

برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.


پشتیبانی داخل اپلیکیشن

با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسش‌ها تکراری است. یعنی پرسش‌های کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خط‌های شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر می‌ماند. در حالی که روش‌های جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ‌ سوالات کاربران راننده وجود دارد.

همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسش‌های متداول، جواب خود را نیافتید می‌توانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریع‌ترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.

برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دسته‌بندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری

مجموعه‌ی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمت‌رسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.

باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز می‌توانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.

ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.

برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:

  • تغییر مشخصات
  • پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرم‌افزاری

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.


برای استفاده از این قابلیت، نصب به‌روزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۷۷ دیدگاه)

  1. سلام خسته نباشید
    بنده تمام گزینه هایه که باید اکو پلاس باشم را دارم چرا پلاس من فعال نمیشود ممنون میشم پیکر باشید

  2. یک کلمه بفرمائین که پشتیبان زنده هم دارین که تماس بگیریم و حرف بزنیم …؟
    اگه دارین،همینجا شماره بذارین
    یا اس کنین برام …
    09364709584

  3. سلام . خسته نباشید
    حساب کاربری من به دلیل نقض مدارک مسدود شده
    به پشتیبانی هم پیام داده ام ولی هیچ جوابی نگرفته ام
    خواهشمندم پیگیری کنید .

    1. با سلام
      اسماعیل عزیز در صفحه اول سایت، خدمات غیر حضوری را انتخاب کنید و در قسمت موضوع گزینه (نفص مدارک کاربری) را انتخاب کنید و مدارک خواسته شده رو ارسال کنید.

    2. سلام خسته نباش من ۵روز منتظر پول برداشت کنم هرکاری کردم نمیشه لطف برام پیگیر کن باز شود تا تسویه حساب بزن

    1. با سلام، میخواستم بدونم چرا تو قسمت پیامها برام پیام خرید از اسنپ شاپ میاد ولی میرم خرید انجام بدم هیچ محصولی برای خریدن وجود نداره میشه توضیح بدید ممنون میشم

  4. سلام من حدود ۱۰روزه ثبت نام کردمو مدارک آپلود کردم ولی هنوزبرام کد فعالسازی اسنپ درایور نمیاد لطفا رسیدگی بفرمایید.

  5. سلام .آقا یا خانم محترم من نزدیک یک ماه ثبت نام کردم مدارک مشکل داشت حلش کردم . الان میزنم ثبت نام شما انجام شده ولی میرم تویی نامه میزنم حساب شما مسدود هزاربار زنگ زدم میگن امروز فردا هروز یکی ی حرف میزنه به امید اسنپ ماشینی خریدم اما…..به خدا میخوام خودمو اتیش بزنم فیلم بگیرم از دست اسنپ این کار رو کردم

    1. سلام یه شماره نیست ما تلفنی مشکلمون رو باهاش در میون بذاریم؟ کارشناسهای پاسخگو رو حذف کردین؟

  6. سلام عزیزان گرامی
    چرا فقط به فکر راننده اسنپ حرف واهمیت میدی.در حالی که هیچ اعتباری ندارید جزء از کاربرانی که اسنپ برای سفر استفاده میکنند امتیاز گرفتید. لطف کنید یک پشتیبانی برای کاربرانی که از اسنپ هنگام سفر استفاده میکنند بزارید ..که مشکلاتی که مثل فراموشی وسایل در خودرو راننده اسنپ وتا پایان سفر ارتباط قطع میشود. ونمی تواند وسایل که گم راه وفراموش کرده تو خودور راننده اسنپ ارتباطی پیدا کند.

    با تشکر کا این مشکل بزرگ در ارسرع وقت حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00