
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام وقت تون بخیر
چند روز تسویه حساب من کار نمیکنه من به پولش نیاز دارم
لطفاً رسیدگی کنید
سلام عرضه ادب و احترام، لطفا اسنپ بین شهری را برای من فعال کنید ،در ضمن خودرو بنده تمام شرایط اکوپلاس رو دارد ،لطفا برای من فعال کنید ،با سپاس فراوان از زحمات شما
سلام عرضه ادب و احترام، لطفا اسنپ بین شهری را برای من فعال کنید
سلام چرا برا بیشتر سفرهای من اس پی نمیده لطفاً راهنمایی بفرمایید
اصلا نمیتونم ویرایش ماشینم را انجام بدم قسمت بارگذاری عکس بارگذاری نمیشه لطفاً رسیدگی کنید علتش را
برنامه اسنپ پی من فعال نمیشه لطفا رسیدگی کنید
باسلام خسته نباشید چرا برای من دیگه سفر اکو پلاس فعال نیست من ۱۴ساله با ناوگان اسنپ همکاری دارم و همیشه ماشین سالم و تمیز داشتم دوهفته هست دیگه سفر اکو پلاس برای من ارسال نمیشه لطفاً پاسخ دهید باتشکر
سلام.من هفته پیش کولر ماشینم خراب بوده و از سرویس اسنپ پلاس توسط شرکت خارج شدم.الان چند روزه کولر ماشینم درست شده میشه لطف کنید دوباره سرویس اسنپ پلاس من رو فعال کنید
لطفاً سفر های استانی من را فعال کنید.
لطفا اسنپ پلاس منو فعال کنید با ماشین ۸۰۰ میلیونی با این کرایه ها اصلا صرف نمیکنه