
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام تسویه در لحظه برای نمیاره لطفاً رسیدگی کنید
آقا این گزینه تسویه در لحظه اصلا برای من فعال نیست که بدونم پول رو جابه جا کنم بعد گزارش گردش حساب چی می خواید تسویه روزانه رو نرم افزار کار نمی کند اسنپ مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰ هست نمی تونم به کارتم بریزم پول لازم
باسلام قبلن برای من سفرهای اکوپلاس میومد الان حدوده دوماه هست که ماشین صفرکیلومترخردیدم کویئگ هستش
ولی متاسفانه سهرهای اکوپلاس من قطع شده لطف میکنید راهنمایی کنید که چکارکنم تا اکو بیاد برای من
با تشکر
سلام
من از چند هفته است که خودرو خود را به پژو ۲۰۶ مدل ۹۷ تغییر دادم که فقط بتوانم سرویسهای اکو پلاس هم بگیرم ولی متاسفانه اصلا اسنپ بنده به اکو پلاس تبدیل نشده یادآورمیشوم که امتیاز بنده ۴/۹۱ است و از رانندگان فعال و بدون حاشیه هم هستم .من خودرو خودم رو فقط به خاطر اکوپلاس عوض کردم که شرکت اسنپ متاسفانه هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده .
ممنون میشوم اگر اینجا کسی هست که بتواند برای من کاری انجام دهد.
سلام من ماشین دارم و میخوام برام درخواست جابهجایی مرسوله نیاد باید چیکار کنم؟
چجوری عضویتم در اسنپ باکس لغو کنم که فقط اسنپ رانندگان فعالیت کنم؟
سلام لطفاً برای خرید قسطی لاستیک راهنمایی کنید واقعا داخل خوزستان خیلی نیازمند لاستیک خودرو هستیم
باسلام وخسته نباشید لطفا اسنپ باکس را برای من غیر فعال کنید ممنون میشم
باسلام وخسته نباشید.بزرگوارسفرهای بیرون شهری وبین استانی برای من هیچ درخواستی نمیادمیشه مشکل وبرطرف کنید
سلام، من سواری هستم وبیشتر درخواست مرسوله برام میاد لطفا این گزینه رو برام غیر فعال کنید یا راهنمایی بفرمایید، متشکرم
سلام چرا اکو پلاس برای من فعال نیست مدل ماشین ۱۴۰۳هستش