
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
با عرض سلام من چهار سال پیش است داشتم بخاطر یه سری شرایط ماشین فروختم الان ماشین گرفتم چهار روز مشخصات ماشین وارد کردم زده در حال انتظار هیچ خبری نمیشه
من چند بار تیکت زدم اکوپلاس برام فعال نشده لطفاً پیگیری کنید
سلام لطف میکنید سفرهای بین استانی رو فعال کنید قبلا درخواست میومد ولی الان حدود ۱ سال بی دلیل قطع شده ممنون از پیگیریتون
سلام ترو خدا حمل مرسوله رو برا من حذف کنید،، ماشین من مال بار نیس یه ۱۱۱ هس نمیتونم بار ببرم باهاش ممنون میشم پیگیر باشین
درود و خسته نباشید خدمت شما،بنده ماشینم تک سوز هست و از پس هزینه ی بنزین بر نمیام،هزینه ی گاز سوز کردنش هم خیلی بالاست،از شما خواهشمندم که اگر ممکن هست یه کاری کنید که حداقل با هزینه کمتری بتونم ماشینم و گاز سوز کنم،لطفا کمک کنید
من اطلاعات ماشین را تغییر دادم از پراید به دنا ولی اسنپ اکوپلاس برام نمیاد لطفاً پیگیری کنید ممنون
سلام من اطلاعات ماشین در اسنپ تغییر دادم از پراید به دنا ولی اسنپ اکوپلاس برام فعال نشده لطفاً پیگیری کنید ممنون
کلی سوال پرسیده شده.. گویا اینجا ول معطله… خخخه
سلام این قضیه بهای خدمات شهری که مرتب دربین سرویسهاذکرمیشود چیست؟؟؟؟
سلام خسته نباشید من با خودرو کار میکنم الان ۲ روزه فقط درخواست جابجایی مرسوله برام میاد با پشتیبانی هم نمیشه تماس گرفت ممنون میشم راهنمایی کنید.