
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام به بنده اطلاع داده شد که اسنب پلاس برای من فعال شده یک ماه بدون کمیسیون ولی از بنده کمیسیون گرفته شده لطفا برسی شود
با سلام عرض ادب
آقایون پشتیبانی چرا این مشکل برداشت پول درون برنامه رو درست نمیکنید آقایون با این کرایه های پایین حداقل این مشکلاتو پیگیری کنید
سلام برای من حمل مرسوله میاد چطور میتونم غیر فعال کنم
سلام
من میخام خودرو رو ویرایش کنم
موقع بارگذاری مدارک میاد بیرون از برنامه
سلام برنامه تسویه انگار مشکل داره هر چی تسویه روزانه و لحظه ای رو میزنم عمل نمیکنه کسر میشه ولی بعد پنج روز به حساب اعتباری اضافه میشه
سلام خسته نباشید میخوام تقیر کاربری بدم باید چیکار کنم سواری ًبت نام کرد بودم الان میخوام تقیر به وانت بدم ثبت نام کردم کد نمیاد
سلام خسته نباشید من سواری ثبت نام کرد بودم الان وانت خریدم میخوام تقیر سواری به وانت بدم چیکار باید انجام بدم ثبت نام وانت کردم ولی کد برام نیمده
سلام خواستم کارباکس فعالیت نکنم چطور میتونم ولی اسنپ مسافر فعال باشم
سلام
اسنپ باز هم تسهیلات دوگانه سوز کردن خودرو داره یا نه؟
اگه داره چطور باید اقدام کنیم واسه دوگانه سوز کردن
سلام من اسنپ کار میکنم خواستم نحوه ثبت نام اسنپ اکو پلاسو بدونم چطوری باید عضو بشم ممنون