
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
همه راههای ارتباط تلفنی رو بستینا
لطفاً یه زنگ به ما بزنید
دو روزِ دارم میجنگم تا صداتونو بشنوم ولی همش تلفن گویا
انقد به پشتیبانی غیر حضوریتون دل خوش نباشید
باسلام خدمت عزیز ان ماشین بنده سورن پلاس هست مسافر اکو پلاس برام نمی آد چرا لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر
برام سوال چرا پیامهای منو توی پیامهای مردم نشون نمیدید چون حقه با ذکر تاریخ و موضوع و ساعت دارم واستون توضیح میدم تابلوئه که در حال خوردن حق هستید انشالله به حق پنج تن پول دوا و دکتر میدید
سلام خسته نباشید
۱
آقا این اسنپ چرا همش منو مسدود میکنه خطایی نکردم من
۲
لطفا سفرهای استانی منو فعال کنید باتشکر
بقران قسط دارم این اسنپ همش مند مسدود میکنه از کارکردن منو گذاشته ممنون میشم فعال کنید ممنونم
خسته نباشید
باتشکر
ناوگان اسنپ حمید جمالی
عرض سلام و خدا قوت
سروران گرامی بنده به شدت از نوسانات عجیب و غریب این چند روز گله دارم و نرخ کرایه ها بسیار ناعادلانه محاسبه میشود.در صورت امکان تماس با مسئولی گرانقدر از اسنپ به طور کامل توضیح خواهم داد.ان شالله که برطرف و رسیدگی شود.
سلام
سورن پلاس صفر ۱۴۰۳ جزو خودرو های اکو پلاس قرار میگیره ؟
اگه آره باید چه کاری انجام بدم
ممنون
سلام
شب بخیر
ماشین من پژو پرشیاtu5 هست
هنگام ثبت نام به اشتباه اکو پلاس تعلق نگرفته
لطفا پیگیری بفرمایید
سلام
من بارها به عنوان راننده ثبت نام کردم ولی هیچ وقت ثبت نامم تایید نمیشه و هیچ پیامی واسم نمیاد
کشاندن خوردو به راه انحراف و آزار اذیت
سلام بنده گزینه اکو پلاس بهم تعلق میگیره تمام گزینه هارو زدم تو برنامه اما نشد انجام پشتیبانی بهم گفت تعلق میگره بهت اما ثبت تیکت کن اما تیکتی بابت این موضوع نیس انگار هر چی گشتم گزینه آب زدم قبول نکرد ممنون رسیدگی کنید بنده راننده قدیمی هستم ماشین تازه عوض کردم