
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام چیجور درخواست بدم برا اسنپ اکو پلاس
هر کدوم از ابن گزینه هارو هر جارو زدم میگه مختص به موضوع شما نیس
سلام چیجور درخواست بدم برا اسنپ اکو پلاس تیکه کارو دقیقا بزنم هر جارو زدم میگه مختص به موضوع شما نیس
هیچ جوره نمیشه باهاتون تماس گرفت،در مورد سفر های بین شهری سوال دارم لطفا از پشتیبانی یه تماس بگیرید نیاز به راهنمایی دارم
سلام خدمت کادر پشتیبانی. لطفا سفرهای بین شهر اینجانب رو فعال کنید. ممنون
سلام خسته نباشید.عرض کنم که الان مدتی است که از طرف شما پیامکی برایه من فرستاده میشود که نمیدانم که چطوری این مشکلی که برایه من بوجود آمده رابرای شما بگویم منراراهنمایی کنید بنده مدارکم را گم کردم ولی برگه سبز خودرو برگه ای که موقتا برای مدتی که گواهینامه ام بیاید رادارم ولی اینها راوقتی درویرایش مدارکم میزنم که برایه شما ارسال کنم قبول نمیکند ومدام برایه من پیامک اینکه اگر عکس مدارکتان رانفرستید حساب کاربری شما مسدود میشود میآید. باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید.
سلام چرا اپراتور را حذف کردید اگر تصادفی یا اتفاقی بیفته و بخواهیم ماشین جایگزین درخواست کنیم با حذف کرد اپراتور دیگر این امکان از میرود
لطفا گزینه حمل مرسوله را برای من غیر فعال کنید ممنون
سلام من پژو ۲۰۷ دارم و سفیر اسنپ هستم امروز متوجه شدم اسنپ اکوپلاس هم اضافه شده چطور میتونم در قالب اکوپلاس هم فعالیت کنم
با سلام لطفاً سرویس سفرهای بین شهری و اکو پلاس برای بنده فعال کنید ????
با سلام و احترام
بنده ماشینمو عوض کردم اما توی قسمت بارگذاری کارت خودرو به مشکل بر میخورم و هنوز مدل و شماره پلاک ماشین قبلی توی اپلیکیشن نمایش داده میشه. لطفا راهنمایی کنید