
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام دوروز است تسویه برایه من انجام نمیشود لطفاً پیگیری کنید
سلام چرا درخواست سفر دیر دیر میاد
سلام من ماشین قبلیمو فروختم و ماشین جدیدو شرایطی خریدم پلاکش به نامم نیست چطوری میتونم مشخصاتشو ثبت کنم هرچی میزنم میگه تایید نشد چیکار کنم ؟
سلام وقتتون بخیر
متاسفانه من از طرح قبول نکردن سفر اطلاعی نداشتم و اکثر مواقع گوشیم باز بود و نزدیک ۱۲۰ تا شده الان اسنپ سفری سفری برای من نمیاره چطوری میشه این مشکلو رفع کرد؟
سلام شیراز هستم ماشین من کوییک اس مدل ۱۴۰۲ هست ولی نمیتونم عضو اسنپ اکو پلاس شوم کمکم کنید عضو اکو پلاس شوم تشکر
سلام چگونه درخواست اسنپ باکس(مرسوله) را قطع کنم
سلام وقتتون بخیر ماشینم مدل ۹۵هست اکوپلاس نیست چیکار کنم
سلام ماشین من بنزینی هست چطور میتونم برای نصب سی ان جی اقدام کنم با بنزین بصرفه نیست باید چیکار کنم
سلام واقعا هم کرایهها کمه و ارزش ندارد هم اینکه چرا هزینه مرسوله بعد تایید نصف میشه و کم میکنید؟؟؟هم باید کمسیون بدم هم نصف کرایمو؟؟ این چه سیستمیه؟؟؟
سلام
بنده اسنپ باکس ثبت نام کردم ولی عضو اسنپ خودرو شدم. مشخصات موتور رو دادم، کارت موتور بیمه موتور و… ولی عضو اسنپ خودرو شدم!!! هرکاری میکنم هم نمیشه. پشتیبانی هم درست پاسخ نمیده