
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام من اسنپ خودرو دارم میخوام به کاربری موتور ویژه مرسوله انتقال بدم چیکار باید بکنم
سلام لطفا اسنپ باکس رابرای من فعال بفرمایید. باتشکر
وقت بخیر؛تسویه در لحظه و روزانه من فعال نیس یکماهه
ابدیت هم کردم
دگمه دفاتر خدمات غیر حضوری رو که میزنم پیام میاد که صفحه مورد نظر یافت نشد
پشتیبانی خیلی ضعیفه، به مشکل که میخوریم میریم دنبالش یه مشکل جدیدتر پیش میاد
مشکل اصلی من، اینه که برای راه اندازی اسنپ باکس رانندگان، شماره موبایل منو قبول نمیکنه و خطا میده
اومدم تو خدمات دفاتر غیر حضوری که بتونم حلش کنم اینجا هم سایتش باز نمیشه
سلام بزرگوار، معذرت میخوام، من میخوام ک هیچ سفر مرسوله برای بنده ارسال نشود،
سلام چ جوری میتونم تو قسمت پشتیبانی اسنپ کار کنم؟
سلام بنده چند سال پیش اسنپ سواری داشتم… الان اسنپ وانت دارم… دوباره میخوام اسنپ سواری بزنم مدارک رو ثبت نمیکنه… بهم گفتن باید بری دفتر مرکزی تهران؟
چجوری درخواست مرسوله را حذف کنم؟ چرا هیچکس پاسخگو نیست؟! ۹۰% درخواست سفر من مرسوله هست!!!! لطفا لغوش کنید!!
سلام من چند وقتی هست که اسنپ فعال کردم ولی جدیدا منو خیلی دورتر از موقعیتم نشون میده
سلام
میخواستم امکان درخواستهای بین شهری برام فعال بشه
همچنین ماشینم مگان هست ۲۰۰۰اتومات میخواستم جز ماشینهای
اکوپلاس قرار بگیره. ممنون