
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام وقت بخیر
لطفا ارسال مرسولات را برای من فعال کنید
سلام خسته نباشید بنده سواری پژو دارم که دراسنپ فعالیت میکنم یدونه هم پیکان وانت دارم که هرچی تلاش کردم ثبت نام کنم نشد مینویسه شما عضو هستید چطوری میتونم ثبت نام کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام هادی جان
برای ثبتنام در ناوگان اسنپ، کافیه وارد لینک زیر بشید و مراحل ثبتنام رو تکمیل کنید.
موفق باشید
https://digitalsignup.snapp.ir/
سلام بنده مدت ۱۰ ماهه که هزینه مخزن گاز ماشینم رو از طریق اسنپ پرداخت کردم هنوز هیچ خبری از مخزن نشده با پیمانکار هم که تماس میگیرم رد تماس میدن .پیگیری کنید لطفآ
خسته نباشین ، من معلولیت دارم و از هر صدتا سفر هشتاد تا مرسوله ارسال میشه و من نمیتونم انجام بدم
سلام و خسته نباشین ، بنده معلولیت از ناحیه کمر و پا دارم و از هر صد تا سفر ، هشتاد تا حمل
لطفا با بالا بردن سطح درآمد رانندگان و سفیران مجموعه خود آنهارا به ارائه حداکثری کیفیت و خدمات مطلوبتر یاری فرمایید .با سپاس
سلام خسته نباشید من امتیازم ۴و ۷۱ ماشینم پژو پارس هنوز سرویس پلاس من فعال نشده ی لطف کنید پیگیری کنید ممنون میشم
سلام
تمام شرایط شمارا دارا هستم پس لطفا زودتر گزینه اکو پلاس سفرهای بین شهری را برای من فعال کنید
ممنون
با سلام من قبلا اسنپ کار میکردم الان میخام دوباره کار کنم هی میزنه نقص مدارک و ارسال ک میکنم دوباره میگه تکمیل مدارک هزار بارم فرستادم اما نمیشه چکار کنم؟؟ ممنون میشم کمکم کنین
با سلام برای رفع مسدودی بابت گواهینامه نامعتبر و پلاک تکراری به مشکل خوردم و نمیتوانم کار با اسنپ رو استارت بزنم ممنون میشم اگه مشکل رفع بشه