
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم از امروز که توجایگاه های بنزین بنزین آزاد نمیدن راننده های اسنپ باید چکار کنن ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام
چرابرای من دیگه سفراکوپلاس نمیاد
حدوده یک ماه هست که سفراکودریافت نمیکنم
لطف میکنیدپیگیری کنید
باسلام بندا ماشینم رو به تازگی عوض کردم وکوییک مدل۱۴۰۳ خریدم مشخصات جدید رو وارد کردم از کاربرانفعال با امتیاز بالا هستم چرا هنوز جزو اکو پلاس نیستم باید چکار کنم ممنون
سلام لطفا گزینه مرسوله را از سفرهای من حذف کنید
سلام وقت بخیر
تشکر از خدمات ارزنده شرکت اسنپ
با توجه به اینکه بنده امتیاز بالایی دارم و ماشین مدل ۱۴۰۱دارم خواهشمندم بنده رو جزو نفرات اسنپ اکو پلاس ثبت کنید که انگیزه بیشتری برای فعالیت داشته باشم .
اگر این کار رو انجام بدین لطف میکنید .
البته که طبق موارد اعلامی بنده حائز شرایط هستم
تشکر از شما و همکاران زحمت کشتان
باسلام لطفا سفرهای یین استانی وسفر مرسوله را برای من فعال کنید
ممنون
من برنامه اسنب رو وصل وثبت نام هم کردم ولی برانامه من بالا نمیاد چیکار کنم
من برنامه اسنب رو وصل وثبت نام هم کردم ولی برانامه من بالا نمیاد چیکار کنم
سلام وقت بخیر
ماشینم تیبا مدل ۱۴۰۰ هست
دوهفته ای سفر اکوپلاس برام میومد
الان دو روزه که نمیاد دلیلش چیه؟
سلام
ماشینم تیبا مدل ۱۴۰۰ هست
دوهفته ای سفر اکوپلاس برام میومد
الان دو روزه که نمیاد دلیلش چیه؟