
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام لطف کنید سفرهای مرسوله را برای من لغو کنید ممنون میشم
سلام میخام مدارک ارسال کنم نمیشه لطفاً راهنمایی کنید
سلام وقت بخیر سواری داشتم تو اسنپ کار میکردم فروختم وانت خریدم چطوری ثبت کنم داخل برنامه چنین گزینه نداره
سلام من می خواهم تغییر کاربری بدم لطفاً به من کمک کنید
سلام خودرو من تیبا مدل ۹۵ همه شرایط سفر برون شهری دارم قبلا هم کارم اژنس بوده سفر زیاد بیرون رفتم برام فعال کنید سفر برون شهری ممنون
سلام حساب کاربری من غیر فعال شده چونکه رفتم اسنپ باکس وتغییر کاربری دادم الان دوباره میخوام ثبت نام کنم اسنپ سواری نمیشه درخواست دادم برای اسنپ سواری نمیتونم ثبت نام کنم به کاربران اسنپ هم مراجعه کردم درخواست دادن برام بازم نمیشه الان چند ماه ازش گذشته وهیچگونه فعالیتی هم نداشتم توی اسنپ باکساز شما خواهشمندم رسیدگی نمایید با تشکر فراوان
یه مورد دیگه هم که بنده دو سه هفته هستش مبدا و مقصد رو جابه جا برام سفر میاد…از ۲۰ تا سفر حداقل ۱۸ سفر من نزدیک به مقصد هستم و نمیتونم بگیرم… بخاطر مشکلی که از بنده نیست سرویس های اولویت پایین رو هم برام میفرستید…بندهدتمام قوانین رو رعایت کردم چون تنها شغل بنده اسنپ هستش و کار دیگه ای ندارم وای الان تقریبا بعد از همه اول که ثبت نام کردم تقریبا دو ماه بعدش خوب نبوده برام و مشکل از برنامه هستش…لطفا پیگیری کنید
با سلام…کرایه های شهر ما کلا پایین هستن نسبت به جاهای دیگه در صورتی که مسافتی رو که طی میکنیم تقریبا همونه…ولی امروز دیگه واقعا نمی صرفید چون من ۱۰ تا سفر رفتم بزور شده ۱۴۰ تومن…اگه فقط امروز باشه مشکلی نیست ولی اگه قراره کرایه رو مثل امروز حساب کنن واقعا نمی صرفه و ارزش سوخت و استهلاک و وقت هدر رفته رو نداره
سلام وقت بخیر
من چحوری برای تمدید لوگو ارم اسنپ عکس بفرستم راهنمایی کنید ممنونم
سلام برای فعال سازی اکو پلاس باید چیکار کنم