
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام وقت بخیر
لطفا حمل مرسوله را واسم غیر فعال کنید
سلام وقت بخیر
لطفا حمل مرسوله را واسم غیر فعال کنید
بارها لغو عضویت زدم ولی باز هم درخواست حمل مرسوله میاد
سلام وقت بخیر
بارها شده که لغو کارباکس را زدم ولی متاسفانه دوباره درخواست حمل مرسوله واسم میاد
لطفا حمل مرسوله را باری من غیر فعال کنید
سپاس از شما
سلام چرا اسنپ رز غیر فعال کردین من راننده خانم هستم قبلا با اسنپ رز کار میکردم الان نمیتونم وقتی مسافر آقا هست سختمه برای همین کنار گذاشتم اکثر راننده های خانم نمیتونن کار کنند تو این شرایط سخت اقتصادی لطفا به فکر ماهم باشید ممنون
سلام ماشین باری رو فروختم والان یک سواری سمند خریدم تمام مشخصات ماشین فرستاده ام ولی چند روزیه که اسنپ واسم فعال نیست
سلام. شرایط اکو پلاس چیه؟ ممنون
با سلام و وقت بخیر با توجه به مدل ماشین و سفر های موفق انجام شده سفر های بین شهری برای من ارسال نمیشود لطفاً سرویس این جانب را تصحیح بفرمایید با تشکر
با سلام .بنده دیروز ۲تا سفر را قبول کردم وقتی تائید کردم ۵هزارتومن پایین تر از اون چیزی بود که قبل از قبول کردن بود .
قابل توجه دوستان چهارمحالی
با درود بر همکاران عزیز.
مجتمع خودروی بنی طالبی،واقع در هفشجان اماده ارائه خدمات فنی خودرو با کمترین هزینه و تخفیف ب رانندگان محترم هست ،مکانیکی زیربند ،تنظیم موتور ۰۹۱۳۲۸۴۰۱۱۹
با عرض سلام و خدا قوت خودروی قبلی خود را فروختم و اکنون با خودرویی که به نام شخص دیگری است قصد فعالیت در اسنپ را دارم مشخصات را چگونه تغییر دهم.
ممنون
montazer282@gmail.com