
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام برای برچسب شیشه عقب چه کار باید انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنین
سلام من چند روزه ثبت نام کردم هنوز تاید نشدفعال نمیشه واسم پیگیری کنید ممنون
؟
سلام برای ثبت نام cngچه کار باید بکنیم من ساکن شیراز هستم
سلام ببخشین چرا این روزا کرایه های تبریز را آوردین پایین
درود…من اول با خودروی پراید فعالیت داشتم و جدیدا خودرو را عوض کردم وبابرلیانسh230 در خدمتتون هستم…ولی چرا اسنپ پلاس نیست ؟لطفا بررسی کنید..
سلام لطفا سفرهای بین استانی من را فعال کنید
با تشک
چطور میتونم اسنپ اکو پلاس کار کنم
ماشینم مدل بالا هست ولی اکو پلاس ندارم
سلام بنده محمد ذوالفقاری از شهرستان خاخال…از دیروز برنامه اسنپ برای من غیر فعال شدت است ونمیتوانم به هیچ صورت انجام خدمات نمایم…متشکرم هر چه سریعتر اقدام فرمایید و مشکل این بنده را حل کنید
سلام برای دومین بارمسافر هزینه راآنلاین پرداخت کرده حتی عکس رسید واریزهم ازمسافر گرفتم ولی متأسفانه به حساب کاربریم واریز نشده به پشتیبانی
اسنپ هم گفتم ولی جواب نداده چگونه پیگیری کنم
واقعا کاربااسنپ عالیه من ۶ساله دارم فعالیت میکنم بلاخره کم وزیاد خدایی درکل خوبه