آموزش رانندگان

هرآنچه باید درباره «پشتیبانی در اسنپ» بدانید!

کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین بستر‌های متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.

در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی می‌پردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. به‌طور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام می‌شود:

  • پشتیبانی داخل اپلیکیشن
  • خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)

برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.


پشتیبانی داخل اپلیکیشن

با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسش‌ها تکراری است. یعنی پرسش‌های کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خط‌های شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر می‌ماند. در حالی که روش‌های جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ‌ سوالات کاربران راننده وجود دارد.

همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسش‌های متداول، جواب خود را نیافتید می‌توانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریع‌ترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.

برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دسته‌بندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری

مجموعه‌ی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمت‌رسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.

باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز می‌توانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.

ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.

برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:

  • تغییر مشخصات
  • پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرم‌افزاری

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.


برای استفاده از این قابلیت، نصب به‌روزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۷۷ دیدگاه)

  1. سلام. چرا مسیر یابی من فقط با گوگل پلی میاد؟ اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه. چن بار حذفکردم دوباره نصب کردم نشده

  2. سلام مبلغ ۵۰۰۰۰۰ریال بابت افزایش اعتبار بحساب اسنپ واریز شد لیکن همچنان اعتبارم منفی هست و مبلغ واریزی به اعتبارم افزوده نشده است

  3. سلام.خسته نباشید. العان یکهفته میشه .مسافر درخواست میکنه. قبول سفر میکنم. تا میرسم لغو سفر ..هر شب تقریبا ده بار اتفاق میفته. واقعا خیلی سخته. چنددقیقه حرکت کنی اما لغو بشی. مشگل دوم و اصلی مسافر کاهی بالای ده و پانزده دقیقه تاخیر میکنه. در مسیر چند بار توقف میکنه. محترمانه درخواست لحاظ کردن تاخیر میکنیم. توجه نمیکنه با بد اخلاقی درب ماشین محکم بسته و تک ستاره و منفی می‌دهد. واقعا من که نهایت خوش‌رفتاری و احترام میزارم حق و حقوق من رو چکونه دریافت کنم. چرا باید منفی بگیرم اونم بخاطر عمل کردن به قانون اسنپ راهکاری هست ..

  4. سلام. خسته نباشید. اکثر مسافران افراد خوب و با شخصیتی هستند‌ اما کاهی مسافرانی هستند. عمدا دیر حضور پیدا می‌کنند. وقتی با احترام بهشون یاد آوری میکنیم تاخیر رو لحاظ کنند .توجه نکرده و نمره تک ستاره و منفی بهمون میدن. واسم مهمه چرا باید منفی بگیرم. حق و حقوق خودم رو چطوری مطالبه کنم. بالای بیست دقیقه تاخیر منظورم هست نه پنج دقیقه‌.خواهشا به این موضوع برسی و راهکاری بزارید.تا وقت و هزینه سوخت ما پایمال نشه ممنون

  5. سلام لطفاً بفرمایید کرایه وانت برکیلومترحساب میشودبه چه روشی حساب کردین از اصفهان به کاشان پاصدهزارتومان

  6. سلام وخسته نباشید،، چرا تشویقی ها واریز نمیشه،، دو تا از تشویقی هام واریز نشده هردفعه هم پیام میدم میگم لطفآ درخاستم رو پیگیری کنیدیه بار میگن ۴۸ ساعته واریز میشه بعد۴۸ ساعت بازم واریز نمیکنن پیام که میدم میگن ۷۲ ساعت طول میکشه یه بار میگن یه هفته طول میکشه بعد یه هفته بازم خبری نمیشه و ایندفعه میگن ۳ الی ۴ هفته طول میکشه اخه خداییش این چه وضعشه تشویقی میزارین واسه همون روز بعد یه ماه بعد میخاین واریز کنیداخه این چجور قانونیه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00