
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام ثبت نام انجام شده وتاییدولی کدورودبه برنامه برام نمیاد
با سلام.
من اپلیکیشنم غیر فعال شده و میگه که با پشتیبانی که اون پایین تو یه باکس آبیه تماس بگیر ولی هر چی تماس میگیرم میگه برای رفع مشکل شما احتیاجی به تماس نیست و از طریق ثبت تیکت مشکلت و مطرح کن!!!
هر چی گشتم که درباره مشکل من ثبت تیکتی وجود داشته باشه نبود.
الان تکلیف چیه؟
لطفاً راهنمایی بفرمایید
سلام ، شماره قبلیم در خاطرم نیست . میخواهم اسنپ رانندگان فعال شوم ، با شماره جدیدم ، برنامه یاز نمیشود . تشکر
سلام
من ماشینم رو فروختم. خواستم اطلاع بدم
سلام و درود خسته نباشید.درخواست فعال شدن اسنپ باکس با همین مشخصات خودرو را دارم.ممنون میشوم فعال کنید.چون نمیدونم کجا باید مراجعه کنم و چگونه فعال کنم
در لیگ طلایی رانندگان برام کد تخفیف خرید اسنپ شاپ فرستادین ولی موقع استفاده پیام میاد که این کد قبلا استفاده شده با کجا باید تماس بگیرم
سلام تماس امن برای من که رایگان باشه نیست وهمش باهزینه خودم تماس میگیرم لطفاپیگیری کنید
سلام خسته نباشید من تکمیل مدارک میزنم ولی تایید نمیشه چرا؟
من تصادف کردم راهنمایی کنید برای خسارت
سلام چند ماهی هست که سفر بین شهری برا من بالا نمیاد علتش چی هست ممنون میشم رفع مشکل بشه برام