
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام چرا اسنپ لاین هزینه سفرهایی که انجام دادیم و واریز نمیکنه چرا کسی جوابگو نیست
موقعی که جواب نمیدین این چه فایدهای داره با پشتیبانی مشکل دارم اما جواب نمیدن فقط از جوابهای آماده که اصلا هیچ ربطی به مشکل نداره رو میدن
تسویه حساب انجام نمیشود و یک مبلغ تسویه حساب آنی انجام دادم که ناپدید شده
سلام. متاسفانه ۱۰ روزه برای تکمیل مدارک نمیتونم سفر انجام بدم. چند بار مدارکم رو بار گذاری کردم تایید نمیشه. باز میزنه تکمیل مدارک خواهشن پیگیری کنید
سلام
من سه روزه احتیاج به راهنمایی دارم ولی به هیچ طریقی موفق نشدم بصورت تلفنی ارتباط برقرار کن..
چطوری می تونم بدون دسترسی به اپلیکیشن اطلاعات کاربری خودمو ویرایش کنم
سلام من مدارک تکمیلی میفرستم قبول نمیکنید
باسلام و وقت بخیر
در پیشنهاد سفر مثلا مبلغ سفر ۴۰ هزار تومان است . بعد از قبول سفر میشه ۳۷ تومن . مثلا . کل سفر ها بدین شکله . واس همه اینجوریه یا ؟ لطفا راهنمایی کنید ممنو
سلام..از دیشب اطلاعات مدارک خودرو جدیدی رو که خریدم تغییر و ثبت کردم ولی هنوز سیستم جواب نداده و فقط میزنه در حال تایید ..چیکار باید کرد..ممنون
من معلول هستم ازمن کمسیون میکیرن چگار باید بکنم
سلام چرا اسنپ منو مسدود میکنه و طرحامم نمیریزه