کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتی‌که مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.

به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبت‌شده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.

پیگیری درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن راننده اسنپ

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۴۲ دیدگاه)

    1. دوست عزیز درصورتی که شرایط سفر بین شهری را داشته باشید به صورت خودکار برایتان ارسال میشود. شرایط مورد نیاز برای دریافت سفر بین شهری: انجام حداقل ۲۰ سفر موفق در یک سال گذشته گذشت یک سال از تاریخ گواهینامه عدم ثبت گزارش رفتار نامناسب از طرف مسافران در سفرهای شهری مدل خودرو بالاتر از سال ۸۵ ( خودروی پراید مدل بالاتر از سال ۹۰) میانگین امتیاز بالاتر از ۴.۲

    1. سلام دوست عزیز، درصورتیکه سرپرست خانواده هستید و مدرکی دال بر سرپرست بودن دارید، با بهمراه داشتن مدرک، کارت ملی و اصل شناسنامه حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید مدارک خود را از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
      همچنین می توانید لینک زیر را جهت راهنمایی کامل مطالعه کنید:
      https://club.snapp.ir/news/householder-women-exempted-from-paying-snapp-commission-1403/

  1. سلام لطفا کرایه ها را افزایش دهید یا گزینه کرایه بیشتر رو فعال کنید . چون اصلا صرف نداره .واقعا با این حجم از اصطحلاک و چالش کرایه ها غیر منصفانه اس مخصوصا در تهران. متشکرم

  2. با سلام لطفا در برنامه اسنپ رانندگان گزینه ای قرار دهید تا قبل از پایان سفر اگر مسافر درون برنامه پرداخت کرد توسط این گزینه به راننده اطلاع رسانی شود . فعلا راننده باید پایان سفر بزنه بعد برنامه را خاموش کنه بره ببینه بهش اضاف شده یا نه اگر مسافر هم رفته باشه که دیگه فایده ای نداره براش . این مشکل را قسمت برنامه نویسی لطفا حل کنه . با تشکر

    1. دوست عزیز در حال حاضر این امکان وجود دارد. برای اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر در اپلیکیشن، می‌توانید هنگام سفر و قبل از پیاده‌شدن مسافر و زدن دکمه پایان سفر، علامت به‌روزرسانی که در کنار قیمت سفر قرار گرفته بزنید. درصورتی‌که پرداخت هزینه سفر به‌صورت نقدی باشد، مبلغ قابل‌ دریافت برایتان نمایش داده می‌شود و درصورتی‌که مسافر هزینه سفر را به‌صورت اعتباری پرداخت کرده باشد، مبلغ به اعتبارتان اضافه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00