کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتی‌که مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.

به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبت‌شده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.

پیگیری درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن راننده اسنپ

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۴۲ دیدگاه)

  1. با سلام و وقت بخیر بیمار ام اس هستم با اینکه بیماری خاص شامل معاف از کمسیون میشه برای من این مورد هنوز رخ نداده

    1. سلام کاربر محترم معافیت از پرداخت کمیسیون برای بیماران خاص تا پایان مرداد ۱۴۰۳ بوده و در حال حاضر تمدید نشده است.

  2. سلام من دو ماه متوالی کاپیتان شدم ولی جایزه آن به حسابم واریز نشده چگونه باید اقدام کنم

    1. سلام دوست عزیز، برای دریافت جایزه یک پیامک برای کاپیتان ها ارسال می شود که از کاربر خواسته شده که در فرمی که لینکش در پیامک است درخواست خود را ثبت کنند تا شرایطشان بررسی شود (امتیاز حداقل ۴.۷) و در صوورتی که واجد شرایط باشند به اعتبارشان افزوده خواهد شد.

  3. سلام وقت بخیر
    طرح تشویقی قبلا برای من تعدادی بود الان چند روزیست مبلغی شده چرا تغییر کرده

    1. سلام کاربر محترم،بله، هر شخص با گواهینامه معتبر و مربوط به خودش می تواند در ناوگان اسنپ ثبت نام کند.

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  4. سلام من راننده اسنپ هستم یه پراید دارم وانت نیسان تازه خریدم من راهنمایی میکنید وانت وارد سایت اسنپ کنم

    1. سلام دوست عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.

  5. آیا میشه غیر حضوری برای کم نکردن کمیسیون اقدام کرد سرپرست خانواده هستم شرایط رفتن ب دفتر اسنپ رو ندارم با تشکر

    1. سلام کاربر محترم، خیر،حتما باید با مدارک کامل حضورا به دفتر اسنپ فعال در شهر خود مراجعه کنید. موفق باشید.

  6. سلام خسته نباشید درخواست وام ۱۰ میلیونی داشتم متاسفانه کسی به ما جواب نداد برای تعمیر ماشین میخواستم خواهشا رسیدکی بفرمایید تشکر

    1. سلام دوست عزیز، فقط کاربرانی که پیامک دعوت به دریافت وام بانک قرض الحسنه رسالت را دریافت کرده اند میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. این تسهیلات پس از امضای دیجیتال قرارداد، ظرف ۲۴ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00