کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتی‌که مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.

به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبت‌شده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.

پیگیری درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن راننده اسنپ

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (9 دیدگاه)

  1. سلام اقا هواستون باشه این مسافر با این شماره کلاه برداره کرایه نمیده ۰۹۱۲۲۰۰۲۱۸۲
    کرایه من که خورد وبعدم بلاک کرد میگم که با بقیه این کارو نکنه .اسنپم که کاری نمیکنه
    هواسم نبود اول شما باید چک کنید بعد بشه فرستاد .ممنون از این همه

  2. سلام من می خواهم شمارهی پاسخ گویی به آنهایی که تاکسی بین شهری را درهرساعتی می‌خواهم رابه من
    بدهید تماس بگیرم باتشکر

  3. جواب سربالا ندهید لطفا مشخص کنید در تاریخ 2و3تیرماه کدام سفرها مشکل داشتند که پاداش را پرداخت نکردید. ساعت وشماره سفر را ذکر کنید. پاداش بین شهری تاریخ 20تیر را چرا پرداخت نکردید؟ از جواب تکراری هم پرهیز کنید. دلایل را ذکر کنید

  4. اسنپ من غیر فعال شده نزدیک یک هفته هست و فعال نشده لطفا فعال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا