کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتی‌که مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.

به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبت‌شده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.

پیگیری درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن راننده اسنپ

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۴۲ دیدگاه)

    1. سلام زهرا عزیز، درصورتیکه سرپرست خانواده هستید و مدرکی دال بر سرپرست بودن دارید، با بهمراه داشتن مدرک، کارت ملی و اصل شناسنامه حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید. همچنین می توانید لینک زیر را جهت راهنمایی مطالعه کنید.
      https://club.snapp.ir/news/householder-women-exempted-from-paying-snapp-commission-1403/

  1. سلام. من وانت اریسان دارم اما میخوام اسنپ باکس و چیزهای کوچک جابجا کنم. چجور میتونم اسنپ کار کنم ولی وسایل کوچک سفارش بگیرم؟

  2. سلام من خودم سرپرستی خانواده م دوتادختردارم‌که هضانت بامن ازشوهرم جداشدم گفتم اگه میشه کمیسیون ازم کم نشه ممنون ازلطفتون

    1. سلام دوست عزیز، درصورتیکه سرپرست خانواده هستید و مدرکی دال بر سرپرست بودن دارید، با بهمراه داشتن مدرک، کارت ملی و اصل شناسنامه حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید. همچنین می توانید لینک زیر را جهت راهنمایی مطالعه کنید.
      https://club.snapp.ir/news/householder-women-exempted-from-paying-snapp-commission-1403/

  3. سلام خسته نباشید،من دیروز عصر تسویه در لحظه زدم اما تا الان که حدود ۱۸ ساعت گذشته به حسابم نیامده و زده که در حال بررسی،مشکل چیه؟

    1. سلام کاربر محترم، شما می توانید از قسمت پشتیبانی داخل اپلیکیشین قسمت مالی تیکت ثبت کنید تا مورد بررسی قرار گیرد.

  4. سلام من بع،علت نقص مدرک گواهینامه نمی‌توانستم اسنپ وانت را فعال کنم ولی الان نقص مدارکم برطرف شد والان از پرسنل اسنپ تقاضامندم کمکم کنند تا اسنپ وانت را فعال کنم ممنون

    1. سلام دوست عزیز، شما میتوانید برای پیگیری غیرفعالی حساب کاربریتان از طریق خدمات غیر حضوری به آدرس زیر درخواستتان را ثبت کنید تا مورد بررسی قرار گیرد و همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
      https://club.snapp.ir/online_support/

  5. سلام وقت بخیر بنده دارای بیماری خاص هستم
    آیا میتوان از پرداخت کمسیون معاف بشم؟
    باتشکر

    1. سلام دوست عزیز، درحال حاضر طرح معافیت از پرداخت کمیسیون بیماران خاص به اتمام رسیده است در صورت تمدید به شما کاربران محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

  6. سلام علیکم ،بحضور شریف تان عرض کنم بنده یک معلول هستم و بنا به گفته ی مسئولین اسنپ از پرداخت کمیسیون معاف هستیم ،فلذاباوجودنشان پلاک معلولین چرا بنده را در لیست معاف شدگان از کمیسیون قرار نداده اید ،لطفا رسیدگی کنید ،ممنونم

    1. سلام دوست عزیز، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر دارید و منقضی نشده است، می توانید با کارت بهزیستی و کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ فعال در شهر خود مراجعه کنید، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر ندارید، از اداره بهزیستی شهر خود، نامه ایی خطاب به شرکت اسنپ، که اطلاعات هویتی شما و شدت معلولیت شما بطور کامل در نامه ذکر شده باشد را تهیه کرده و با کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید.

  7. سلام. من از تاریخ ۶/۲۸متوجه شدم که هر سفری که میرم غیر از کمسیون معمول (بیست درصد) مبلغ ۸۳۰۰تومان بیشتر از حساب من برداشت میکنه. گزارش دادم و همکاران پشتیبانی گزارش رو به امور مالی منتقل کردند. ولی هنوز متاسفانه رسیدگی نشده. این برداشت اضافه تا تاریخ ۷/۹ادامه داشت. لطفاً بهاین موضوع رسیدگی کنید.
    ممنون

    1. سلام کاربر محترم، شما می توانید از قسمت پشتیبانی داخل اپلیکیشین قسمت مالی تیکت ثبت کنید تا مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00