کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتی‌که مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.

به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبت‌شده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.

پیگیری درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن راننده اسنپ

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۴۲ دیدگاه)

  1. سلام خسته نباشید میشه بگید حساب کاربری
    که مسدود شده میشه دوباره فعال کرد?

  2. سلام و عرض ارادت ،
    احسان ساسانی هستم و با یک پژو ۲۰۶ سفید اتومات فعال بودم بنا به دلایلی حدود پنج سال نتوانستم به همکاری ادامه بدم ولی الآن با یک خودرو بسترن بی سی مشکی که همان پلاک ثبت شده در شرکت رو داره آماده فعالیتم . لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. برای تغییر خودرو از طریق برنامه قسمت اطلاعات کاربری> تغییر مشخصات ماشین اقدام نمایید.
      آموزش گام به گام تغییر مشخصات خودرو در اپلیکیشن راننده:
      https://club.snapp.ir/drivers-training/edit-vehicle-info/
      برای دیدن نتیجه تکمیل اطلاعات خودرو به قسمت «پیام‌ها» در اپلیکیشن راننده، مراجعه کنید.
      اگر اطلاعات وارد شده، صحیح باشند، پیام تایید را دریافت می‌کنید(مشخصات ماشین شما با موفقیت ویرایش و ثبت شد.) در غیر اینصورت پیام عدم تایید را دریافت کرده و باید اطلاعات صحیح خودرو را جایگزین کنید.

  3. سلام وخسته نباشید خدمت تمام عزیزان محترم وعلی الخصوص مدیریت گرامی با توجه به بالا بودن قیمت لوازم یدکی وحتی فیک بودن بعضی از آنها خدایش کرایه در شهرهای کوچک بسیار پایین می باشد اگر رسیدگی بفرمایید بسیار متشکرم

  4. سلام من راننده اسنپ هستم ودچار معلولیت جسمی هستم و زیرنظر بهزیستی می‌باشم و به گفته اسنپ کمسیون از معلولین کسر نمی‌شود ومن فقط بدلیل مشکل پام نمیتونم بیشتر از چندتاسفر برم پس خواهشا کمسیون را از من نگیرید

    1. سلام رضا عزیز، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر دارید و منقضی نشده است، می توانید با کارت بهزیستی و کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ فعال در شهر خود مراجعه کنید، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر ندارید، از اداره بهزیستی شهر خود، نامه ایی خطاب به شرکت اسنپ، که اطلاعات هویتی شما و شدت معلولیت شما بطور کامل در نامه ذکر شده باشد را تهیه کرده و با کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید.

  5. سلام خسته نباشید لطفا کمسیون کمتر بگیرید احتیاج به کمک دارم هرچی بیشتر کار میکنم بیشتر درمونده میشم توروخدا کمتر کمیسیون بگیرید من بیشتر کار میکنم خیلی خیلی احتیاج به کمک دارم

  6. چرا ازقسمت مالی میخوام تسویه درلحظه رو بزنم نمیتونم کارکردمو برداشت کنم ازتاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ بااینمشگل روبرو شدم تیکت تسویه درلحظه فعال نیست راهنمایی کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00