کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتیکه مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.
به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبتشده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.
برای اطلاعات بیشتر درباره درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.
پیگیری درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن راننده اسنپ
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
سلام امتیاز من بالا هست و تازه کاپیتان شدم پیامکی برام نیامد تا فرم رو پر کنم و جایزه رو دریافت کنم ، همیشه اپلیکیشن برنامه هم به روز هست
سلام دوست عزیز، برای دریافت جایزه ۴ میلیونی یک پیامک برای کاپیتان ها ارسال شده است که از کاربر خواسته شده که در فرمی که لینکش در پیامک است درخواست خود را ثبت کنند تا شرایطشان بررسی شود (امتیاز حداقل ۴.۷) و در صوورتی که واجد شرایط باشند به اعتبارشان افزوده خواهد شد.
سلام دفتر اسنپ در کرج کجاست آدرس را میدهید ممنون
آدرس دفاتر را از لینک https://club.snapp.ir/offices/ میتوانید مشاهده نمایید. موفق باشید”
سلام وقت بخیر بنده تحت پوشش بهزیستی هستم چند ماهی هست با اسنپ همکاری دارم
جدیدا متوجه شدم اسنپ برای کسانی که تحت پوشش هستن مزایایی قائل میشه
آیا میتونید راهنمایم کنید
سلام دوست عزیز، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر دارید و منقضی نشده است، می توانید با کارت بهزیستی و کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ فعال در شهر خود مراجعه کنید، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر ندارید، از اداره بهزیستی شهر خود، نامه ایی خطاب به شرکت اسنپ، که اطلاعات هویتی شما و شدت معلولیت شما بطور کامل در نامه ذکر شده باشد را تهیه کرده و با کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید.