در سفرهای اسنپی، مسافر می‌تواند هزینه سفر اسنپ را به‌صورت اعتباری یا نقدی پرداخت کند.

برای اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر در اپلیکیشن، می‌توانید هنگام سفر و قبل از پیاده‌شدن مسافر و زدن دکمه پایان سفر، علامت به‌روزرسانی که در کنار قیمت سفر قرار گرفته بزنید. درصورتی‌که پرداخت هزینه سفر به‌صورت نقدی باشد، مبلغ قابل دریافت برایتان نمایش داده می‌شود

درصورتی‌که مسافر هزینه سفر را به‌صورت اعتباری پرداخت کرده باشد، مبلغ به اعتبارتان اضافه می‌شود.

اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداخت‌شدن هزینه به‌صورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.

کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابل‌مشاهده خواهد بود.

برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید

اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (67 دیدگاه)

  1. هزینه هیچکدام از سفرهای لغو شده توسط مسافر واریز نمیشه ، حتی موارد مربوط به 28 یا 29 اسفند که اوج ترافیک بوده . اما به محض لغو سفر توسط راننده بدون برسی در جا از حسابمون کسر میکنند

  2. سال نو شما مبارک.از امروز عضو این گروه شدم .امیدوارم بتونم مخارج زندگی خانواده را جوابگو باشم.از تلاشهای شما برای فراهم کردن این کار کمال تشکر رادارم.

  3. با سلام الآن یه ماهه کارشناسان قراره پیگیری کنن بعد بهم خبر بدن هر بار که گزارش میدم میگن در حال پیگیری ان هیچکدوم از کرایه هایی که مسافرا ندادن خبری نشد تازه ، چند بار ازم دو بار کمیسیون کم هم شده

  4. سه روز پیش ازویلاشهر به صالح اباد رفتم تا مبدا رسیدم تماس گرفتم میگه چنددقیقه صبر کنید ۱۱دقیقه توقف داشتم بعد نیامده کرایه آن را برایم واریز کنید

  5. خیلی متاسفم برای من چند بار اتفاق افتاد که مسافر هزینه سفر رو پرداخت نکرده ومن بلافاصله طبق موازین چند بار به اسنپ اعلام کرده و هم اکنون چند ماه است که هیچ اقدامی از طرف اسنپ نشده

  6. اسنپ هزینه سفر که مسافر پرداخت نکرده رو نمیده باید چیکار کرد مسافر هزینه سفر پرداخت نمیکنه لغو سفر از سمت راننده جریمه داره وبلافاصله کسر میشه ولی لغو سفر که مسافر میزنه وبرای راننده هزینه داره رو اسنپ پرداخت نمیکنه

  7. باسلام لطفاً هزینه سفر را بیشتر کنید تمام هزینه های پرداختی کمتر از ۴۰ یا ۵۰‌ تومان است که پول یک بستنی ساده هم نمی شود ثانیاً پرداخت کرایه را اعتباری کنید که جهت دریافت آن با مشکل مواجه نشویم.

  8. اصلا اینگونه نیست، چندین بار شده و ثبت کردم ولیکن مبلغ از طرف اسنپ پرداخت نشده و چندین بار هم پیگیری کردم،

  9. من چندین مورد عدم پرداخت هزینه سفر داشتم با پشتیبانی تماس گرفتم پیام ثبت کردم ولی تا الآن هیچ هزینه ای به حساب من نیومد دیگه اصلا تو اسنپ کار نمیکنم حداقل استهلاک ندارم

  10. مسافری که موقع رسیدن به مقصد کرایه نمیدرو چیکار کنیم.واسه خودم من چندبار این اتفاق افتاده مسافر کرایه نداده فرار کرده به پشتیبانی زنگ زدم پیام با شماره سرویس گذاشتم الان۶ماه قراره جواب بده

  11. سلام من راننده اسنپ قبلا با ثبت تیکت راحت واریز میشدباقید عدم استفاده از گزینه کارت به کارت ولی جدیدا کار را سخت کردید با مشکلات کارت به کارت. هم برای مسافر هم راننده

  12. اصلا اینطور نیست،تنها کاری که گروه مالی اسنپ انجام میده این هست که فقط و فقط میگه در حال برسی میباشد،
    من ۲ مورد رو ماهاست پیگیرم اما پاسخ مناسبی از اسنپ دریافت نکردم

  13. سلام،نه باباپشتیبانی پیگیری نمیکنا ،گن دوتا سفرهام را مشتری پرداخت نکرد،پولشون رفت که رفت

  14. عبارت درصورتی‌که مسافر هزینه سفر را به‌صورت اعتباری پرداخت کرده باشد، مبلغ به اعتبارتان اضافه می‌شود.اصلا منطقی نمی باشد حالا اومدیم پرداخت نکرد تکلیف ضرر وزیان مسافت طی شده از سوی راننده چه میشود چه کسی بایستی پاسخگو باشد

  15. سلام خسته نباشید توکلی هستم دوهفته پیش این اتفاق افتاد ولی شرکت به هیچ عنوان رسیدگی نکرد و من خیلی شدیداً ناراضی هستم.

  16. بنده ی مورد عدم پرداخت هزینه توسط مسافر افغانی داشتم
    چندبار پیام گذاشتم
    هرچی زنگ میزدم پشتیبانی میگفتن پیام بگذارید تا ی نفر خدا خیرش بده گفت تا مسافر شارژ نکنه اعتبارشو پول شما پرداخت نمیشه مسافرم افغانی بود رفت ازایران، یعنی پشتیبانی که نمیکنن هیچ از پول راننده کم میکنن تا چی بشه مسافر با همون شماره اعتبار بگیرع
    تا کرایتونو نگرفتین پیادع نکنید مسافرو…

  17. از هر ده سفر که ثبت تیکت میکنم شاید یکیش پرداخت بشه پشتیبانی هم تماس که گرفتم میگن پرداخت میشه ولی تابحال که اینجوری نبوده

  18. سلام خودم راننده اسنپ هستم سه تا مسافر داشتم هزینه را پرداخت نکردند به پشتیبانی هم گفتم ولی نتیجه ای نگرفتم

  19. چرا اسنپ دو تا درمیان تشویقی های منو پرداخت میکنه، تا کنون بیش از دو میلیون تومان تشویقی به من بدهکاره، تمام قوانین هم رعایت شده، هیچ کسی هم پاسخگو نیست، نه تیکت، نه تماس

  20. سلام مسافر هزینه رو واریز نمیکند چندین بار اتفاق افتاده واسنپ رسیدگی نمیکنه

  21. سلام. اسنپ تواین موارد کاری برای راننده انجام نمیده.بعداز ثبت تیکت پیام میزارن که برسی میکنیم و تمام. به عبارتی اگر مسافر کرایه پرداخت نکرد باید به زور ازش بگیری

  22. شش بار تیک زدم مسافر هزینه را پرداخت نکرده اسنب هیج توجه ای نکرد

  23. چرته هزینه سفر پرداخت نشه اسنپ یک ریال نمیده… جالبه یکبار مسافر خودش زنگ زد پشتیبانی اسنپ و گفت مشکلی توی کارتم ایجاد شده.. پشتیبانی به من گفت ایرادی نداره اگه تا 48 ساعت پرداخت نکرد ما به حساب اسنپی تون واریز میکنیم. الان دو ماهه یک ریال ندادن و صد بارم تیکت و تماس گرفتم

  24. سلام چندین بار برای من پیش آمده که مسافر کرایه را پرداخت نکرده تو پشتیبانی اسنپ تیکت ثبت کردم اما از طرف شرکت هیچ گونه ترتیب اثری داده نشد

  25. سلام
    لطفاً آیتمی قرار بدید که در صورتیکه مسافر هزینه سفر را بصورت نقدی پرداخت مینماید راننده حتماً تایید نماید ، چون در بعضی موارد مسافر پیاده شده و هزینه ای بصورت نقدی یا اعتباری پرداخت نکرده است و راننده را درگیر پیگیری از پشتیبانی کرده و برخی اوقات هم به نتیجه نمی‌رسد.
    با تشکر

  26. فقط بلده درصدش رو بدتر از نزول از راننده بگیره. در زمانی که مسافر هزینه رو پرداخت نکرد اسنپ هیچ کاری نمیکنه.
    من خودم سه بار اعلام کردم به نتیجه بود .گول این شعارشون رو نخورید.

  27. با سلام من هروز مواجهم با کسانیکه کرایه اسنپ نمیدن تیکت ثبت میکنم در جواب میگن در صورتیکه مسافرهزینه رو پرداخت کرد ما به شما پرداخت میکنیم ولی خبری نیست

  28. با سلام هزینه سفر من پرداخت نشد و حدود سه یا چهار بار نوشتم و هر بار اعلام شد تا 72ساعت دیگر نتیجه بررسی اعلام میشود اما اعلام نشد پس نتیجه میگیریم که هیچگونه بررسی صورت نمی گیرد و همش سرکاری هستیم

  29. با سلام و عرض خسته نباشید به شما خوبان . خواهشمندم حتی الامکان شرایط پرداخت آنلاین رو برای مسافر تسریع فرمایید و اینکه حتما کیف پول مسافر پیش از درخواست سفر شارژ شده باشه . همچنین مبالغ رند را منظور کنید که نیاز به دادن هزار تومانی و دو هزار تومانی نباشه چون تهیه این مقدار پول خرد برای هر راننده ای سخت است . لطفا از حق و حقوق من راننده کم کنید تا برایتان مقدور شود . سرعت اینترنت و عدم دریافت رمز دوم مشکل دیگر مسافرین عزیز می‌باشد . امیدوارم در سال جدید و به میمنت ماه مبارک رمضان مشکلات مرتفع گردد . برایتان سالی پر از موفقیت آرزومندم . عبادات شما مورد قبول درگاه حق قرار بگیرد من و همکارانم رو در شرکت آسنپ برای خدمت رسانی بهتر دعا کنید . یا حق

  30. والاما مسافر رو بردیم رسوندیم کرایه نداد داخل برنامه پشتیبانی هم پیام دادیم چند بارهم زنگ زدیم کرایه برامون واریز نشد که نشد

  31. من سفری انجام دادم مسافر هزینه سفر را ابتدا بصورت اعتباری پرداخت کرد ولی پس از پیاده شدنش پیام دریافت بصورت نقدی ظاهر شد در نتیجه هزینه سفر پرداخت نشد و با توجه به گزارشات متعدد هیچ نتیجه ای نداد

  32. با سلام چندین بار به مقام محترم اسنپ وباپشتبانی که به صورت غیر حضوری اتیکیت گذاشتم منتها تا الان هیچ پولی بابت عدم پرداخت مسافرین به حساب من واریز نشده وکسی اصلأ با من هم تماس نگرفته خواهشمندم که پیگیری نمایید

  33. 72 ساعت که هیچ 72 ماه دیگه هم پرداخت نمی‌کند. من جلال راننده اسنپ هستم مسافر جلو چشم من هزینه رو آنلاین زد ولی واس من نشون نداد تیکت هم زدم ولی هر موقع هم اعتراض میکنی میگه در حال برسی هست. نمیدونم باید با مسافر صحبت کنیم اگه گفت ما میدیم اگه هم نگفت ما هزینه رو نمیدیم. من هم تصمیم گرفتم از این به بعد هرکی گفت آنلاین میزنم قبول نکنم

  34. سلام حدودیک ماه هست که هنوز72ساعت نشده استپ کرایه رو برام واریز کنه هرجور شده کرایه رو خودتون بگیرین

  35. مسافر بعد از رسیدن پیاده شده بدون پرداخت هزینه سفر الان یک هفته گذشته و هیچ جوابی به تیکت بنده داده نشده

  36. من راننده اسنپ باکس هستم چند ماه پیش پس از رساندن مرسوله به مقصد و زدن پایان سفر گیرنده گفت مبلغ اعتباری است پس از تماس با پشتیبانی به من گفته شد مبلغ به صورت اعتباری خداکثر تا ۴۸ ساعت دیگر به حساب کاربری شما اضافه میشود من هم اعتماد کردم و بسته را تحویل دادم و حرکت کردم نه تنها پس از ۴۸ ساعت پولی واریز نشد که بعد از حدود ۴۰ روز و تماسهای مکرر فقط به من کفته میشد تیکت میزنیم و حتما انجام می‌شود ولی حدود ۲ ماه که دیدم پولی قرار نیست به من پرداخت شود ناچار مکررا با گیرنده تماس گرفتم تا اینکه پس از ۲ ماه پول واریز شد

  37. سلام از ۲۷ دی ۱4۰۲ تا الان بیش از ۳۰ بار تیکت و تماس با پشتیبانی و حتی واحد شکایات اسنپ گرفتم بخاطر عدم پرداخت کرایه که خود سیستم اسنپ اعلام داشت از مسافر وجهی نگیرم تمام این تماس ها و ارسال تیکت از بعد زدن پایان سفر بلافاصله انجام شده فقط پاسخی که دریافت کردم به واحد مالی ارسال شده و طی ۷۲ ساعت به حسابتان میاید در این بیش از ۲ ماه اکثر روزها من با ارسال تیکت و تماس موضوع را اعلام کردم و فقط جواب کلیشه ای بالا که عرض کردم را شنیدم متاسفانه گویا این موضوع تو اسنپ فراگیر شده چون برای تعدادی از همکاران اسنپی هم همین موضوع پیش آمده حالا چرا اسنپ پاسخگو نیست نمیدانم لطفا پیگیر باشید سپاس

  38. والله من مسافرروبردم.اون میگفت اسنپ ازحساب من کم کرده.ولی به حساب منم نمیومد.دیگه چکارکنم بیخیال کرایه شدم.

  39. سلام
    مسافر هزینه سفر من راکه65000تومان بود پرداخت نکرده چی تیکت پرکردم وزن زدم اسنپ پرداخت نشد
    اگه تازمانی که مسافر همراهه گرفتی که هیچ اگرنگرفتی پولت رفته
    وسلام

  40. سلام من چند مرتبه تیکت پشتیبان جهت عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر ارسال کردم و چند ثانیه بعد پیام سیستمی برسی برام ارسال شده و هیچ نتیجه ای نداشته است

  41. سلام سوم اسفند برای عدم پرداخت هزینه سفر چندین بار تیکت زدم دریغ از یه پیگیری.برای شرکتی که چندین سال هست کنارشون هستم و انتظار پیگیری در چنین شرایطی رو دارم واقعا متاسفم

  42. درصورت پرداخت نشدن هزینه اسنپ تنها لطفی که میتونه بکنه اینه که پورسانت خودشو نگیره و اینهمه راه رو مابریم برای هیچی، ولی امان از اینکه ما ۴کیلومتر بریم تا مبدا و طرف کنسلش کنه اینجا دیگه خبری از کنسلی نیست، ظلم اشکار اسنپ در قبال راننده ها

  43. باسلام.
    متاسفانه بعضی از مسافرها کرایه رودرلحظه واریزنمیکنند ومجبورمیشیم گزینه عدم پرداخت کرایه روبزنیم واسنپ هم تامسافرهزینه روپرداخت نکنه .پرداختی ازسوی اسنپ صورت نمیگیره.
    کاشکی هزینه سفر فقط به صورت آنلاین انجام میشد

  44. سلام چند بار مسافر ها کرایه ندادن گزارش دادم اسننپ ولی گفت چون شماره کارت دادی مشکل،قابل پیگیری نیست قبل ازسوارشدن مسافر ازنحوه پرداخت کرایه مطمن شوید وقتی پول نقد نداره اعتباری هم موجودی نداره یاقصدپرداخت نداره گناه راننده چیه خدای تواین گرونی وتورم خود اسنپ مسافری که اعتبارش کافی نیست سرویس نده

  45. همش چرت. بارها تیکت زدم مسافر کرایه پرداخت نکرده. پشتیبانی جوابگو نبوده.

  46. سلام دو سفر مسافر هزینه سفر پرداخت نکرده چند هفته است پشتیبانی اسنب گزارش کردم پیگیری نشده

  47. من دو سفر انجام دادم ولی هنوز پولی دریافت نکردم یکی به تاریخ چهل پنج روز پیش و یکی یک هفته پیش صد بار به پشتیبانی پیغام دادم ولی هنوز پولی دریافت نکردم

  48. باسلام
    اگر‌کسی‌توانست‌با‌کارشناس‌شما‌تماس‌بگیرد.این
    دارد‌اصلا‌کارشناس‌شما‌جوابگو‌نیستند‌فقط‌اپرتور
    هرچی‌شما‌ضبط‌کردید‌را‌همیشه‌تکرار‌می‌کند
    قدیم‌خیلی‌عالی‌بود‌دوتا‌کلید‌۱‌مسافر‌وکلید۲‌کارشناس
    شما‌مشگل‌خودت‌می‌گفتی‌بلاخره‌یا‌حل‌می‌صد‌ویا‌نه
    دوباره‌راننده‌بااعصاب‌بهتر‌مشغول‌بکار‌می‌شد‌

  49. من سفری انجام دادم و هزینه اش پرداخت نشده ۳۴ روز هم گذشته ۲۰ بار هم تیکت زدم

  50. با سلام خدمت شما اینجانب یک سفر 34 هزار رو رسوندم و اسنپ از حساب من 17 هزار کم کرد و مسافر نیز شماره کارتم رو گرفت گفت الان شوهرم واریز می‌کنه ولی واریز نکرد چند بار به پشتیبانی پیام دادم ولی نتیجه ای نگرفتم که نگرفتم . نتیجه با خودتان .

  51. سلام.من چند مورداعلام کرده ام.فقط مبلغی که بابت کمیسیون از من کم شده برگشته ازاصل کرایه خبری نیست؟

  52. تیکت زدیم مسافر کرایه نداده انگار نه انگار هیچ پشتیبانی از راننده نمیشه فقط مسافر واسه اسنپ مهمه راننده زیر بار هزارتا خرج ماشین له بشه مهم نیست ولی مسافر از رویه سلیقه شخصی از راننده خوشش نیاد هزار تا بلا سر راننده در میاره این اسنپ

  53. تا الان 4بار مسافر کرایه پرداخت نکرده که فقط 1بار اسنپ پرداخت کرده هر بار هم بلافاصله هم تیکت گذاشتم هم تماس گرفتم و مشکل را مطرح کردم پیام تا 72 ساعت آینده بررسی می‌شود ارسال می‌شود ولی خبری از واریزی نیست پیگیری هم کردم خبری نشد مجبور به بی‌خیالی شدم پشتیبانی مالی خیلی ضعیف عمل می‌کند

  54. سلام طی سه روز گذشته دوموردپرداختنکردن هزینه داشتم چندبار تیکت فرستادم فقط جواب کامپیوتری به من داده شده

  55. با سلام واحترام خدمت عوامل اسنپ
    حلوا ماه مبارک رمضان را. و.عید نوروز را پیشاپیش تبریک عرض میکنم ….ان شاالله سالی پر برکت وتوفیق بهترین روزها در انتظار مردم کشورم باشد..

  56. با سلام واحترام خدمت عوامل اسنپ.تازه میخوام ثبت نام کنم ..ان شاالله روزهای بهتر در کنار شما وبرنامه اسنپ بسازیم …شماره کارت یا شبا کی بفرستم.ممنون از لطف شما

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا