برای دریافت هزینه حق کنسلی نیازی به ثبت و ارسال تیکت پشتیبانی در اپلیکیشن نیست.

اگر زمان رسیدن به مبدأ، مسافر سفر خود را به هر دلیلی لغو کرد، سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند، در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

هنگام بررسی سفرهای لغو‌شده این موارد در نظر گرفته می‌شود:

  • میزان پیمایش شما تا مبدأ
  • ثبت به موقع مراحل سفر
  • صرف زمان کافی انتظار برای مسافر
  •  بررسی دلایل لغو سفر در اپلیکیشن

2 نکته مهم:
زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدا» را زدید، حتما مدت زمان کافی، منتظر بمانید و در صورتی که زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.

اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از 5 دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع روی لینک زیر بزنید

دریافت حق کنسلی خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (18 دیدگاه)

  1. بسیارهم عالی انشالله با روابط عمومی بیشتر با عقاید اسنپ و قوانین آن آشنا میشوم

  2. خوب بودمتشکرم حال به تدریج از امکانات و مراحل این آشنا میشوم و یا از همکاران و یا پشتیبانی میپرسم

  3. خوب بودمتشکرم حال به تدریج از امکانات و مراحل این آشنا میشوم و یا از همکاران و یا پشتیبانی میپرسم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا