برای دریافت هزینه حق کنسلی نیازی به ثبت و ارسال تیکت پشتیبانی در اپلیکیشن نیست.

اگر زمان رسیدن به مبدأ، مسافر سفر خود را به هر دلیلی لغو کرد، سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی می‌شوند، در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.

هنگام بررسی سفرهای لغو‌شده این موارد در نظر گرفته می‌شود:

  • میزان پیمایش شما تا مبدأ
  • ثبت به موقع مراحل سفر
  • صرف زمان کافی انتظار برای مسافر
  •  بررسی دلایل لغو سفر در اپلیکیشن

2 نکته مهم:
زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدا» را زدید، حتما مدت زمان کافی، منتظر بمانید و در صورتی که زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.

اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از 5 دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع روی لینک زیر بزنید

دریافت حق کنسلی خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (31 دیدگاه)

  1. بسیارهم عالی انشالله با روابط عمومی بیشتر با عقاید اسنپ و قوانین آن آشنا میشوم

  2. با درود. بارها سفری را دریافت کرده ام و در ترافیک های سنگین، نزدیک به ۲ تا ۳ کیلومتر پیموده ام تا به مبدأ رسيده ام و به محض اینکه به مبدأ رسیدم مسافر سفر را لغو کرده و حتی اسنپ یک ریال هم حق کنسلی پرداخت نکرده است. ویا حتی بعضی مواقع مسافر هم تماس گرفته و ۵ دقیقه ای هم در مبدأ منتظر بوده‌ ام بعدش مسافر سفر را لغو کرده و…..دریغ از یک ریال حق کنسلی….

  3. سلام برای من بیش از ۵ مورد پیش اومده به مقصد رسیدم منتظر موندم ولی بعد سفر از طرف مسافر کنسل شده ولی هیچ هزینه کنسلی برام واریز نشده ، به پشتیبانی هم تماس گرفتم ولی تاثیری نداشت ، ولی یک سفر خودم لغو کردم همون لحظه برام جریمه لغو سفر اومد

  4. جاي پارك اينقدر كمه كه يك دقيقه ايستادن ايجاد ترافيك و دردسر و دعوا مي كند
    حد اكثر دو دقيقه زمان براي پيدا كردن اتومبيل كفايت مي كند

  5. خوب بودمتشکرم حال به تدریج از امکانات و مراحل این آشنا میشوم و یا از همکاران و یا پشتیبانی میپرسم

  6. خوب بودمتشکرم حال به تدریج از امکانات و مراحل این آشنا میشوم و یا از همکاران و یا پشتیبانی میپرسم

  7. سلام
    آیا مسئولی هست که بگه چرا پشت سر هم ستاره های مارو کم میکنید در حالی که من بهترین عملکرد رو دارم

  8. برای من ۴دقیقه طول کشیدم به مسافر رسیدم مسافر بعد از ۷ دقیقه نیومده و من زدم عدم حظور مسافر ولی هزینه کنسلی برای من نیامده چرا واریز نشده

  9. من یه دونه کنسل کردم، بلافاصله جریمه کم شد.
    در طول دو روز گذشته 10 تا مسافر 5 دقیقه بعد از اینکه من به مبدا رسیدم کنسل کردن، هیچی واریز نشده.
    تا وقتی مسافرا براس اسنپ در اولویت هستن، چیزی دست نمیشه

  10. درود بر دست اندرکاران پرتلاش اسنپ، پیشنهاد میکنم در نرم افزار اسنپ طوری برنامه دهند که اگر مسافر از زمانی که راننده دکمه به مقصد رسیدم را زد بیش از 5 دقیقه تاخیر داشت بطور خودکار به مسافر پیامک ارسال شود تا از درگیری بین راننده و مسافران پیشگیری شود.

  11. دوستان در پشتیبانی فقط بلدن از حساب راننده سریع کسر کنند.من تو دو هفته گذشته چند تا لغو سفر از طرف مسافر داشتم ولی خبری از پرداخت کنسلی نبوده.کرایه کم خیابان کوچه داغون.پشتیبانی آنلاین خیلی جالب.

  12. با درود . بارها بوده پس از تایید سفر حرکت از مبدا تا رسیدن به مقصد از طرف مسافر لغو سفر زده و علیرغم ۸ دقیقه مسافت طی شده متاسفانه از طرف مدیریت اسنپ بررسی صورت نگرفته وامید است نسبت به لغو سفر از طرف مدیریت محترم مداقه بیشتری صورت تا حقی از این ناحیه ضایع نگردد

  13. من زمان مسافر بيش ازحد بود درخواست زمان توقف دادم ولي مسافر پايان سفر امتياز منفي داده و گرفتن مللغ اظافه ثبت كرده من به پشتيبانى اعلام كردم ولي تاثير نداشت اصولا اسنپ هر چي مسافر ميگه ثبت ميكنه و نظر راننده اصلا مهم نيست

  14. آره ۵ کیلومتر میری میرسی به مبدا اخرش مسافر لغو میزنه اسنپم بعد برسی اگه قابل بدونه ۱۵۰۰ تومان میزنه به حسابت ???? واقعا با این کرایه های کم اصلا هوای راننده رو ندارن داریم زیر فشار له میشیم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا