آموزشآموزش رانندگان

راهنمای دریافت حق کنسلی به‌صورت خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ

گاهی اوقات در سفرهای اسنپی شرایطی پیش می‌آید که کاربر راننده اسنپ حق دارد سفر را لغو کند. به عنوان مثال ممکن است مبدأ یا مقصد از طرف مسافر به اشتباه ثبت شده باشد. در چنین شرایطی سفرهای لغو‌شده به صورت خودکار از طرف سیستم بررسی می‌شوند و اگر کاربر راننده شرایط لازم را داشته باشد، هزینه لغو سفر در لحظه به حساب اعتباری او واریز خواهد شد.

همه موارد لغو سفر به‌صورت خودکار توسط سیستم محاسبه می‌شود و پس از تایید، هزینه لغو سفر به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

هنگام بررسی سفرهای لغوشده چه مواردی در نظر گرفته می‌شود؟

  • میزان پیمایش شما تا مبدأ
  • ثبت به موقع مراحل سفر
  • صرف زمان کافی انتظار برای مسافر
  •  بررسی دلایل لغو سفر در اپلیکیشن

در چه شرایطی کاربر راننده مشمول پرداخت هزینه لغو سفر می‌شود؟

در صورتی که لغو سفرهای اسنپی در چارچوب قوانین اسنپ انجام نشود، ممکن است کاربر راننده مشمول پرداخت هزینه لغو سفر شود. در شرایط زیر هزینه لغو سفر از حساب اعتباری کاربر راننده کسر خواهد شد.

  • میزان پیمایش کاربر راننده به سمت مبدأ به مقدار کافی نرسیده باشد.
  • کاربر راننده قبل از رسیدن به مبدأ و لمس گزینه «به مبدأ رسیدم» سفر را لغو کرده باشد.
  • کاربر راننده پس از حضور در مبدأ، مدت کافی منتظر مسافر نمانده و سفر را لغو کند.
  • دلایل لغو سفر در اپلیکیشن توسط کاربر راننده به درستی انتخاب نشده باشد.

نکات مهم برای دریافت هزینه لغو سفر

  • زمانی‌ که به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدأ» را لمس کردید، حتما مدت‌زمان کافی منتظر بمانید و در صورتی که مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
  • اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۱۰ دقیقه طول کشید و مسافر همچنان قصد انجام سفر داشت از او بخواهید مابه‌التفاوت این زمان را در قسمت «گزینه‌ها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.

در صورت بروز هرگونه مشکل، حتما موضوع را با تیم پشتیبانی رانندگان در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا