برای دریافت هزینه حق کنسلی نیازی به ثبت و ارسال تیکت پشتیبانی در اپلیکیشن نیست.
اگر زمان رسیدن به مبدأ، مسافر سفر خود را به هر دلیلی لغو کرد، سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی میشوند، در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.
هنگام بررسی سفرهای لغوشده این موارد در نظر گرفته میشود:
- میزان پیمایش شما تا مبدأ
- ثبت به موقع مراحل سفر
- صرف زمان کافی انتظار برای مسافر
- بررسی دلایل لغو سفر در اپلیکیشن
۲ نکته مهم:
زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدا» را زدید، حتما مدت زمان کافی، منتظر بمانید و در صورتی که زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابهالتفاوت این زمان را در قسمت «گزینهها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.
برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع روی لینک زیر بزنید
دریافت حق کنسلی خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
عجب.دمتون گرم وعالی هستین
بسیارهم عالی انشالله با روابط عمومی بیشتر با عقاید اسنپ و قوانین آن آشنا میشوم
طرح خوب و عادلانه ای هست
خوبه
با درود. بارها سفری را دریافت کرده ام و در ترافیک های سنگین، نزدیک به ۲ تا ۳ کیلومتر پیموده ام تا به مبدأ رسیده ام و به محض اینکه به مبدأ رسیدم مسافر سفر را لغو کرده و حتی اسنپ یک ریال هم حق کنسلی پرداخت نکرده است. ویا حتی بعضی مواقع مسافر هم تماس گرفته و ۵ دقیقه ای هم در مبدأ منتظر بوده ام بعدش مسافر سفر را لغو کرده و…..دریغ از یک ریال حق کنسلی….
mobinnaghshbandi2371@gmail.com
سلام برای من بیش از ۵ مورد پیش اومده به مقصد رسیدم منتظر موندم ولی بعد سفر از طرف مسافر کنسل شده ولی هیچ هزینه کنسلی برام واریز نشده ، به پشتیبانی هم تماس گرفتم ولی تاثیری نداشت ، ولی یک سفر خودم لغو کردم همون لحظه برام جریمه لغو سفر اومد
جای پارک اینقدر کمه که یک دقیقه ایستادن ایجاد ترافیک و دردسر و دعوا می کند
حد اکثر دو دقیقه زمان برای پیدا کردن اتومبیل کفایت می کند
mahdimaleki846@gmail.com
خیلی ام عالی
mohammadhoseinmaleki@gmail.com