اسنپ باکسآموزشآموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکس

قوانین اسنپ‌باکس ویژه موتورسواران

کاربران موتورسوار اسنپ‌باکس روزانه سفرهای زیادی انجام می‌دهند. همچنین بخشی از این سفرها به رساندن سفارشات اسنپ‌فود و اسنپ‌مارکت اختصاص دارد. در اسنپ‌باکس برای انجام سفرها با کیفیت بالا قوانینی برای کاربران موتورسوار وجود دارد که همه ملزم به اجرا و رعایت آن‌ها هستند. در صورتی که هر کدام از این قوانین در حین سفرها رعایت نشود احتمال دارد حساب کاربری موتورسوار مسدود شود.

در این پست قصد داریم قوانین فعالیت به عنوان یک موتورسوار در اسنپ‌باکس را با هم مرور کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید. آشنایی با این قوانین و رعایت آن‌ها، علاوه بر پیشگیری از مسدود شدن حساب کاربری‌تان به بالابردن کیفیت سفرهای‌تان کمک می‌کند و در نهایت درآمدتان را افزایش می‌دهد.

۱. سفارش‌ها را مقابل در واحد به دست مشتری برسانید

بسته‌های غذایی و محصولات سوپرمارکتی درست مانند سایر مرسولات، باید مقابل در واحد به دست مشتری برسند.

هنگام تحویل سفارش نیازی به امضای گیرنده نیست. فقط کافیست به طبقه محل سکونت مشتری رفته و بسته را به او تحویل دهید.

به‌هیچ وجه سفارش‌ها را در لابی یا آسانسور قرار ندهید و حتما به دست شخص سفارش دهنده برسانید.

۲. از سرویس‌های مکان‌یاب (gps) غیر مجاز استفاده نکنید

برای پیدا کردن نشانی مقصد فقط از مکان‌یاب اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. نصب برنامه‌های غیر مجاز مکان‌یاب ممکن است باعث آسیب رساندن به گوشی شما شود و استفاده از آنها از سوی اسنپ ممنوع شده است.

قوانین اسنپ‌باکس ویژه موتورسواران باشگاه رانندگان اسنپ

نکته مهم:

توجه داشته باشید، در صورت رعایت نکردن این نکته و استفاده از سرویس‌های مکان‌یاب غیر مجاز، مطابق قوانین اسنپ حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.

۳. با روی گشاده با مشتریان روبرو شویم

همه ما روزهای سختی را می‌گذرانیم، همه کمبود وقت داریم و می‌خواهیم زودتر به کار بعدی خود برسیم؛ ولی لبخند و برخورد خوب با دیگران، زمان چندانی از ما نمی‌گیرد.

با روی گشاده با گیرنده بسته روبرو شوید پاسخ سپاسگزاری او را با لبخند بدهید. گاهی همین برخوردهای کوتاه ساده و رد وبدل کردن چند جمله کوتاه روزمان را می‌سازد.

۴. درخواست دریافت هزینه اضافه نکنید

مانند سایر سفرها، هزینه سفر از ابتدا توسط اسنپ مشخص شده و به‌صورت آنلاین به حساب شما واریز می‌شود. دریافت کننده تعهدی در قبال پرداخت هزینه ندارد. لطفا به هر دلیل، تقاضای دریافت مبلغ اضافه در مقصد نداشته باشید.

۵. سفارش‌ها را به‌موقع به دست گیرنده برسانید

تاخیر در رساندن بسته و سفارشات به مشتری در اسنپ‌باکس پذیرفته نیست؛ به ویژه در جابه‌جایی سفارش‌های غذا.

حتما زیاد شنیده‌اید غذا از دهن افتاد. آنچه در سفارش‌های غذا و محصولات سوپرمارکتی اهمیت دارد تحویل غذای گرم و رساندن به‌موقع محصولات خریداری شده است.

اولویت اصلی در رساندن سفارشات اسنپ‌فود و اسنپ‌مارکت، تحویل به‌موقع سفارش است.

مهلت زمانی رساندن بسته برای هر سفر را از اپلیکیشن راننده چک کنید و سعی کنید در سریع‌ترین زمان ممکن آن را به‌دست گیرنده برسانید.

۶. بعد از پایان سفر با مشتری تماس نگیرید

همان‌طور که می‌دانید، وظیفه ما به‌عنوان کاربر موتورسوار اسنپ، رساندن به‌موقع مرسولات به مشتریان است. تماس گرفتن با مشتری پس از پایان سفر دور از رفتار حرفه‌ای است و از سوی اسنپ اکیدا ممنوع شده است.

نکته:

توجه داشته باشید درصورت تخلف از این مورد، مطابق قوانین اسنپ حساب کاربری شما بلافاصله مسدود خواهد شد.

۷. ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید

آراسته و مرتب بودن پیش از هرچیزی، چهره‌ای قابل احترام و حرفه‌ای از شما ارائه می‌کند و تأثیر آن روی امتیازات مشتریان و افزایش درآمد شما غیر قابل انکار است.

قوانین اسنپ‌باکس ویژه موتورسواران باشگاه رانندگان اسنپ

۸. ثبت صحیح مراحل اپلیکیشن

مراحل سفر خود را از آغاز سفر تا زمان تحویل مرسوله حتما در اپلیکیشن راننده و در زمان درست ثبت کنید. این کار برای پیگیری سفر شما لازم است و در صورت بروز هر مشکلی گواهی بر نحوه عملکرد شماست. از ثبت پایان سفر پیش از تحویل مرسوله اکیدا خودداری کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۷ دیدگاه)

  1. بابت توقف ها خیلی کم پرداخت میشه!!!
    رفتم تو سوپری که همزمان میوه فروشی هم داشت و هنوز آماده نکرده بود جنس ش رو و مجبور شدم ۲۵ دقیقه بیشتر بایستم و فقط ۲ هزارتومن اضافی داد بهم !!!

  2. رساندن بسته یا فود درب واحد در آپارتمانها زمان زیادی را از راننده میگیره ،راننده اکثرا در مبدا خیلی معطل میشه
    فاصله تا مبدا معمولا زیاده

  3. عمو اسنپ من ۱۲طبقه برم بالا دم در طرف ۳تمن بگیرم؟تو خودت باشی انجام میدی فرهنگ سازی کن بیاد از دم در بگیره خیلی کرایه هات زیاده می خوای از رانندم سوء استفاده کنی

  4. سلام..با توجه به هزینه بالا و تورم ودیگر مسائلی همچون تحویل بسته درب واحد طبقه چهارم ساختمانی بدون آسانسور و انتظار بدلیل آماده نبودن بسته و هزینه تماس تلفنی با مبدا و یا مقصد جهت هماهنگی به نظر شما این کرایه ها منصفانه هست ؟؟؟
    قضاوت با خود شما ..

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00