
کاربران حرفهای اسنپباکس چه نکاتی را رعایت میکنند؟
کاربران موتورسوار اسنپباکس روزانه سفرهای زیادی انجام میدهند و بخشی از این سفرها به رساندن سفارشات اسنپفود و اسنپمارکت اختصاص دارد. این سفرها، تفاوت زیادی با سایر سفرهای شما ندارند، اما با توجه به ماهیتشان که رساندن غذا و محصولات سوپرمارکتی به مشتریان است، ملاحظات مخصوص به خود دارند.
در این پست قصد داریم نکاتی را که در رساندن بستههای اسنپفود و اسنپمارکت باید در نظر گرفته شود، با هم مرور کنیم.
۱. سفارشها را مقابل در واحد به دست مشتری برسانید
بستههای غذایی و محصولات سوپرمارکتی درست مانند سایر مرسولات، باید مقابل در واحد به دست مشتری برسند.
هنگام تحویل سفارش نیازی به امضای گیرنده نیست. فقط کافیست به طبقه محل سکونت مشتری رفته و بسته را به او تحویل دهید.
بههیچ وجه سفارشها را در لابی یا آسانسور قرار ندهید و حتما به دست شخص سفارش دهنده برسانید.
۲. از سرویسهای مکانیاب (gps) غیر مجاز استفاده نکنید
برای پیدا کردن نشانی مقصد فقط از مکانیاب اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. نصب برنامههای غیر مجاز مکانیاب ممکن است باعث آسیب رساندن به گوشی شما شود و استفاده از آنها از سوی اسنپ ممنوع شده است.

نکته مهم:
توجه داشته باشید، در صورت رعایت نکردن این نکته و استفاده از سرویسهای مکانیاب غیر مجاز، مطابق قوانین اسنپ حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.
۳. با روی گشاده با مشتریان روبرو شویم
همه ما روزهای سختی را میگذرانیم، همه کمبود وقت داریم و میخواهیم زودتر به کار بعدی خود برسیم؛ ولی لبخند و برخورد خوب با دیگران، زمان چندانی از ما نمیگیرد.
با روی گشاده با گیرنده بسته روبرو شوید پاسخ سپاسگزاری او را با لبخند بدهید. گاهی همین برخوردهای کوتاه ساده و رد وبدل کردن چند جمله کوتاه روزمان را میسازد.
۴. پروتکلهای بهداشتی را بهدقت رعایت کنید
در شرایط حاضر که ویروس کرونا بهشدت در حال گسترش است، هیچ چیز مهمتر حفظ سلامتی شما و مشتریان شما نیست.
- حتما هنگام کار از ماسک استفاده کنید.
- بههیچوجه بدون ماسک وارد ساختمان محل تحویل مرسوله نشوید.
- دستهای خود را مرتب ضدعفونی کنید.
- درصورت ابتلا به بیماری، از کار کردن خودداری کنید. بهمدت 10 روز خود را قرنطینه کنید و با پشتیبانی اسنپ برای اقدامات حمایتی تماس بگیرید.
۵. درخواست دریافت هزینه اضافه نکنید
مانند سایر سفرها، هزینه سفر از ابتدا توسط اسنپ مشخص شده و بهصورت آنلاین به حساب شما واریز میشود. دریافت کننده تعهدی در قبال پرداخت هزینه ندارد. لطفا به هر دلیل، تقاضای دریافت مبلغ اضافه در مقصد نداشته باشید.
6. سفارشها را بهموقع به دست گیرنده برسانید
حتما زیاد شنیدهاید غذا از دهن افتاد. آنچه در سفارشهای غذا و محصولات سوپرمارکتی اهمیت دارد تحویل غذای گرم و رساندن بهموقع محصولات خریداری شده است.
اولویت اصلی در رساندن سفارشات اسنپفود و اسنپمارکت، تحویل بهموقع سفارش است.
مهلت زمانی رساندن بسته برای هر سفر را از اپلیکیشن راننده چک کنید و سعی کنید در سریعترین زمان ممکن آن را بهدست گیرنده برسانید.
۷. بعد از پایان سفر با مشتری تماس نگیرید
همانطور که میدانید، وظیفه ما بهعنوان کاربر موتورسوار اسنپ، رساندن بهموقع مرسولات به مشتریان است. تماس گرفتن با مشتری پس از پایان سفر دور از رفتار حرفهای است و از سوی اسنپ اکیدا ممنوع شده است.
نکته:
توجه داشته باشید درصورت تخلف از این مورد، مطابق قوانین اسنپ حساب کاربری شما بلافاصله مسدود خواهد شد.
۸. ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید
آراسته و مرتب بودن پیش از هرچیزی، چهرهای قابل احترام و حرفهای از شما ارائه میکند و تأثیر آن روی امتیازات مشتریان و افزایش درآمد شما غیر قابل انکار است.

۹. ثبت صحیح مراحل اپلیکیشن
مراحل سفر خود را از آغاز سفر تا زمان تحویل مرسوله حتما در اپلیکیشن راننده و در زمان درست ثبت کنید. این کار برای پیگیری سفر شما لازم است و در صورت بروز هر مشکلی گواهی بر نحوه عملکرد شماست. از ثبت پایان سفر پیش از تحویل مرسوله اکیدا خودداری کنید.
باسلام خدمت همکاران عزیز.این نکات بسیار دقیق قابل توجه بود امیدوارم همگی در پیشبرد اهدافمان به آنها عمل کنیم.با تشکر
بسیار عالی بود
بسیار عالی از هر لحاظ
آگاهی مهمترین راز موفقیت است وشما همه راآگاه میکنید
ممنون
اگر اجراع بشد خوبه به گفته امام علی شما را به تقوا و نظم در کارها دعوت میکنم این یک حرف خوب است..
سلام میخواستم بدونم مسیریاب که برای اسنپ مجاز هست اسمش چیه???
سلام مسعود جان
استفاده از هر مسیریاب داخلی که موردتایید مراجع قانونی باشه
از نظر اسنپ مجاز است