اسنپ باکسآموزشآموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکس

قوانین اسنپ‌باکس ویژه موتورسواران

کاربران موتورسوار اسنپ‌باکس روزانه سفرهای زیادی انجام می‌دهند. همچنین بخشی از این سفرها به رساندن سفارشات اسنپ‌فود و اسنپ‌مارکت اختصاص دارد. در اسنپ‌باکس برای انجام سفرها با کیفیت بالا قوانینی برای کاربران موتورسوار وجود دارد که همه ملزم به اجرا و رعایت آن‌ها هستند. در صورتی که هر کدام از این قوانین در حین سفرها رعایت نشود احتمال دارد حساب کاربری موتورسوار مسدود شود.

در این پست قصد داریم قوانین فعالیت به عنوان یک موتورسوار در اسنپ‌باکس را با هم مرور کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید. آشنایی با این قوانین و رعایت آن‌ها، علاوه بر پیشگیری از مسدود شدن حساب کاربری‌تان به بالابردن کیفیت سفرهای‌تان کمک می‌کند و در نهایت درآمدتان را افزایش می‌دهد.

۱. سفارش‌ها را مقابل در واحد به دست مشتری برسانید

بسته‌های غذایی و محصولات سوپرمارکتی درست مانند سایر مرسولات، باید مقابل در واحد به دست مشتری برسند.

هنگام تحویل سفارش نیازی به امضای گیرنده نیست. فقط کافیست به طبقه محل سکونت مشتری رفته و بسته را به او تحویل دهید.

به‌هیچ وجه سفارش‌ها را در لابی یا آسانسور قرار ندهید و حتما به دست شخص سفارش دهنده برسانید.

۲. از سرویس‌های مکان‌یاب (gps) غیر مجاز استفاده نکنید

برای پیدا کردن نشانی مقصد فقط از مکان‌یاب اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. نصب برنامه‌های غیر مجاز مکان‌یاب ممکن است باعث آسیب رساندن به گوشی شما شود و استفاده از آنها از سوی اسنپ ممنوع شده است.

نکته مهم:

توجه داشته باشید، در صورت رعایت نکردن این نکته و استفاده از سرویس‌های مکان‌یاب غیر مجاز، مطابق قوانین اسنپ حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.

۳. با روی گشاده با مشتریان روبرو شویم

همه ما روزهای سختی را می‌گذرانیم، همه کمبود وقت داریم و می‌خواهیم زودتر به کار بعدی خود برسیم؛ ولی لبخند و برخورد خوب با دیگران، زمان چندانی از ما نمی‌گیرد.

با روی گشاده با گیرنده بسته روبرو شوید پاسخ سپاسگزاری او را با لبخند بدهید. گاهی همین برخوردهای کوتاه ساده و رد وبدل کردن چند جمله کوتاه روزمان را می‌سازد.

۴. درخواست دریافت هزینه اضافه نکنید

مانند سایر سفرها، هزینه سفر از ابتدا توسط اسنپ مشخص شده و به‌صورت آنلاین به حساب شما واریز می‌شود. دریافت کننده تعهدی در قبال پرداخت هزینه ندارد. لطفا به هر دلیل، تقاضای دریافت مبلغ اضافه در مقصد نداشته باشید.

۵. سفارش‌ها را به‌موقع به دست گیرنده برسانید

تاخیر در رساندن بسته و سفارشات به مشتری در اسنپ‌باکس پذیرفته نیست؛ به ویژه در جابه‌جایی سفارش‌های غذا.

حتما زیاد شنیده‌اید غذا از دهن افتاد. آنچه در سفارش‌های غذا و محصولات سوپرمارکتی اهمیت دارد تحویل غذای گرم و رساندن به‌موقع محصولات خریداری شده است.

اولویت اصلی در رساندن سفارشات اسنپ‌فود و اسنپ‌مارکت، تحویل به‌موقع سفارش است.

مهلت زمانی رساندن بسته برای هر سفر را از اپلیکیشن راننده چک کنید و سعی کنید در سریع‌ترین زمان ممکن آن را به‌دست گیرنده برسانید.

۶. بعد از پایان سفر با مشتری تماس نگیرید

همان‌طور که می‌دانید، وظیفه ما به‌عنوان کاربر موتورسوار اسنپ، رساندن به‌موقع مرسولات به مشتریان است. تماس گرفتن با مشتری پس از پایان سفر دور از رفتار حرفه‌ای است و از سوی اسنپ اکیدا ممنوع شده است.

نکته:

توجه داشته باشید درصورت تخلف از این مورد، مطابق قوانین اسنپ حساب کاربری شما بلافاصله مسدود خواهد شد.

۷. ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید

آراسته و مرتب بودن پیش از هرچیزی، چهره‌ای قابل احترام و حرفه‌ای از شما ارائه می‌کند و تأثیر آن روی امتیازات مشتریان و افزایش درآمد شما غیر قابل انکار است.

۸. ثبت صحیح مراحل اپلیکیشن

مراحل سفر خود را از آغاز سفر تا زمان تحویل مرسوله حتما در اپلیکیشن راننده و در زمان درست ثبت کنید. این کار برای پیگیری سفر شما لازم است و در صورت بروز هر مشکلی گواهی بر نحوه عملکرد شماست. از ثبت پایان سفر پیش از تحویل مرسوله اکیدا خودداری کنید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (50 دیدگاه)

  1. اسنپ عالیع فقط خیلی واقعا بعضی هزینه هاش نمیصرفه درسته موتور هسته اصطلاک پایینی هسته ولی نه دگه اینقدر هزینه ها پایین

  2. خیلی عالی مچکر از تیم خبرتون
    انشاالله ثبت نام من هم بعد از تایید پلیس
    تایید میشه و اس ام اس ارسال میشه!

  3. باسلام خسته نباشید،ما بچه های راننده درخواست افزایش قیمت سفرهای اسنپ فود رو داریم بخدا خیلی کم هستش از سر مجبوری همه داریم با این قیمت های پایین کار میکنیم و دوم این ک خواهش میکنم قانونی برای مشتریان بزارید ک در سفرهای سوپرمارکتی سفارششون در حد مجاز باشه ماهم ادمیم بخدا یه زمان می‌بینید ب اندازه یک وانت بار سفارش دادن و ماهم سفارش رو قبول کردیم ک اگر بخواهیم لغو کنیم حساب کاربریمون مسدود میشه اگر نکنیم یا بخایم تیکت ثبت کنیم ک انقد دیر پاسخ داده میشه ک پشیمان میشیم از ثبت تیکت و تازه بعد از دیر پاسخ دادن از طرف پشتیبانی عملی صورت نمیگیره ک بخاد مارو کمک کنه

  4. با سلام،چرا همیشه راننده ها موظف هستن احترام مسافر رو بگیرن و باید بابت عکس العمل در مقابل رفتار زشت مسافر ها و درخواست کننده ها توبیخ بشن،چرا به درخواست کننده های خدمات هیچگونه هشداری در مورد نحوه برخوردشون داده نمیشه،لطفا یکمم حق رو به راننده بدید که در طول روز با آدمهای مختلف و گاها رفتار زشتشون مواجه میشه،لطفا این مورد رو هم جز قوانین لحاظ بفرمایید،با تشکر

  5. سلام چرا ندیده برای کابران موتور قضاوت میکنید که رفتار نامناسب دارید با مشتریان شما که اون لحظه در محل نیستید که ببینید مشتری چه رفتاری با راننده دارد انگار داره با نوکرش دستور میده

  6. ثبت نام اسنپ فود
    دوسال اسنپ باکس کار کردم واسه اسنپ فود ثبت نام کنم ممنون میشم

  7. سلام مخلص شما مصطفی اشرفی از قم .دیروز شخصی به نام غفوری درب منزل ما اومد و کارهای ثبت نام را کرد اول اینکه دوتا خط تلفن از من خواست دوم اثر انگشت و امضاهای من را روی برگه قرارداد اسکن کرد و منم امضا کردم سوم اینکه یه کد اومد و چهارم بعد از 40 ساعت که اسنپ منو وارد مجموعه کرده ایشان میگن ده میلیون سفته ….آخه وقتی دوستانم با من رفتن دفترش ثبت نام کردن من مشکل داشتم یه نفر هز دیوار اومده در خانه من شما چ فکرب میکنید دوستانم الان دارند کار میکنن سفته هم ندادن والا من موندم دوم اینکه این آقای غفوری آیاوکددشناسایی داره

  8. سلام باتوجه به سرقت های انجام شده در اپارتمان و با بد رفتاری از پیک ها وقتی اجازه نمیدن جلوی واحد مشاری بریم اون موقع باید چیکار کنیم؟؟؟؟

  9. سلام ایا می تونیم سفارشی رو با توجه به تخفیف و هزینه حمل برای خودمون ثبت کنیم و در مقصد پایان کنیم

  10. سلام دوستان.چندروز طول میکشه تا کدفعال سازی حساب کاربری بیاد؟

  11. سلام حساب من الان ده روزه به خاطر امضا نکردن سفته، موقت مسدود شده .از اون روز هروقت میرم دفتر اسنپ همدان تشریف ندارن ووقتی که هستن هم درو باز نمیکنن از پشت آیفون میگن برای پیگیری مشگل به سایت اسنپ مراجعه کنید .منم متاسفانه به خاطر شغلم هر روز نمیتونم برم دفتر .الان موندم چه کار کنم .شاید دیگه نتونم با اسنپ همکاری کنم .

  12. سلام.من اسنپ موتوری کار میکنم.نمیخوام سفارشات اسنپ فود دریافت کنم.تا برنامه رو روشن کنم سفارشات فود مکرر برام میاد.من نمیخوام فود کار کنم.اگه کسی میدونه چکار کنم که سفارشات اسنپ فود برام نیاد بگه.ممنونم

    1. سلام داخل برنامه از اول باکس خریدی وثبت شده داخل اسنپ که تو باکس داری برا همین برات فود میاد اکانت خودتو با سیم کارت و کارت بانکی خودت رو با یکی دیگه عوض کن که براش فقط بسته بیاد

  13. یادتون باشه از یک نفر دوبار در طی روز سفارش نگیرید ،تخلف محسوب میشه ولی کسی بهش اشاره نمیکنه برای همین هم پاداش هاتون میپره

  14. سلام بر همکاران عزیز من میخوام تغییر کاربری سرویس ازاسنپ باکس به اسنپ فود بدم کسی میتونه کمکم کنه ؟

  15. سلام من راننده موتوریک هستم موتور من رفته پارکینگ تصادف کردم میشه لطفا مدارک منو یا فکس یا به ایمیل عکسش بفرستید نشکن بدم کد کاربری من 14321 هست

  16. با سلام به همه ی دوستان
    ما همه ی این قوانین رو انجام میدیم
    کاش مشتریان هم از قوانین مربوط به خودشون مطلع کنیم
    مثلا….
    آدرس رو درست وارد کنن
    راننده رو معطل نکنن
    درخواست تخفیف نکنن
    باری که باید با خودرو جابجا بشه رو به موتور ندن

  17. سلام. در صورتی که منزل مشتری، آسانسور نداشته باشد و درخواست کند که بار را برایش تا طبقه چهارم ببریم چیست؟
    آیا بردن سفارش اسنپ فود با هزینه ناچیز پیک در شهرستان تا طبقه چهارم بدون آسانسور منصفانه هست؟

  18. سلام ببخشیدمن راننده اسنپم مااگه انتقادیاشکایتی ازاپراتورهاداشته باشیم به کی بایدبگیم ماکه جزاپراتورباکسی ارتباط نداریم بعداینکه بخوایم برای اصلاح وضعیت اسنپ نظری بدیم کجاباید نظربدیم ممنون

  19. درود به شما وقت بخیر بنده تازه ثبت نام کردم و موتورم مجهز به باکس هستش و چطور میتونم سفارش اسنپ فود بگیرم چون در حساب کاربریم بدون جعبه ثبت شده ولی بنده جعبه دارم ممنون میشم راهنماییم کنید

  20. خیلی هم عالی و عرض خسته نباشید و خدا قوت و آرزوی سلامتی برای بچه های زحمتکش سایت اسنپ.

  21. سلام.دوستان همه قوانین نباید یک طرفه باشه.غرورو شخصیت و امرار معاش راننده هم مهمه ک البته پیگیری نمیشه.دوم هزینه ها کمه.سوم لطفا الکی پیام ندید بگید در نظر سنجی ک هیچ موقع اصلا بهش نگاه هم نمیکنید شرکت کنید..ب هر حال موفق باشید

  22. چرا حساب منو مسدود کردین خوب بابا ما زنو بچه داریم اینها رو ما خودمون عمل میکنیم بخدا من مستعجرم ی روز ار نکنم ده روز عقبم تو رو ب هرکی که میپرستین حساب منو راه بندازین

    1. سلام اگر میشد سفارش دو مقصد نزدیک به هم را سفارش می گرفتیم خیلی عالی بود

  23. شما میگی ظاهری آراسته داشته باشید آیا لباس فرم از شرکت به راننده میدید یا ن فقط دستور میدید

  24. بعد از کلی دوندگی تو این روزای کرونایی و ایجاد اشتراک در اسنپ باکس و پرداخت هزینه باکس و اشتراک در کل یک هفته فعالیت برای ما در نظر گرفته شد و امروز 15 اردیبهشت ماه حساب کاربری ما بدلایل عدم انطباق مدارک اراِئه شده مسدود گردید ظاهرا یک هفته مجاز به فعالیت نیازمند انطباق مدارک نبوده و امروز مسئولین زیر رفت فهمیدن و تصمیم به مسدود کردن گرفتن البته فکر میکنم هدف فقط گرفتن یکصد هزار تومنه بود و یک هفته دلخوشی ادمهای خوشباوری مثل ما

  25. سلام یه بحث جدید
    در رابطه با فروشدر فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی کالا یا دیگر محصولات این چنینی چه باید کرد
    برای مثال
    من فروشنده هستم در دیجی کالا یا هرفروشگاه دیگری
    محموله در دیجی کالابه فروش رفته شده و در دیجی کالا بنده موظف هستم بسته خودم رو ارسال کنم خب
    در این شرایط بهترین گزینه اسنپ باکس هستش
    اما مشکل اسنپ باکسچیه
    مشکل اینه که باید فاکتور رو برای طرف مقابل ارسال کنم ولی اون پولش رو پرداخت کرده در درگاه دیجی کالا
    خب دراین شرایط باید چیکار کرد
    من چیزی متوجه نشدم به پشتیبانی هم زنگ زدم گفت بهت زنگ میزنیم ولی خبری نشد

  26. باسلام خدمت همکاران عزیز.این نکات بسیار دقیق قابل توجه بود امیدوارم همگی در پیشبرد اهدافمان به آنها عمل کنیم.با تشکر

  27. آگاهی مهمترین راز موفقیت است وشما همه راآگاه میکنید

    ممنون

    1. یه جوری گفتی،فکر کردم ایه قران هستش،خخخخ،و شما همه را اگاه میکنید😂😂😂

  28. اگر اجراع بشد خوبه به گفته امام علی شما را به تقوا و نظم در کارها دعوت میکنم این یک حرف خوب است..

    1. سلام مسعود جان
      استفاده از هر مسیریاب داخلی که موردتایید مراجع قانونی باشه
      از نظر اسنپ مجاز است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا