آموزش رانندگان اسنپ

راهنمای تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

لویالتی

تغییر شماره موبایل راننده اسنپ از جمله کارهای ضروری پیش از پذیرفتن درخواست سفر و برای برقراری ارتباط راحت‌تر مسافر با شما کاربر راننده عزیز است. کاربران راننده اسنپ پس از قبول سفر علاوه‌بر چت داخل اپلیکیشن، می‌توانند برای هماهنگی با مسافر با وی تماس بگیرند. به‌ همین دلیل لازم است شماره موبایلی که کاربران راننده در اپلیکیشن ثبت می‌کنند همواره در دسترس باشد. در این مطلب مراحل تغییر شماره موبایل راننده اسنپ را با هم مرور می‌کنیم.

توجه داشته باشید که در هر ۲۴ ساعت، تنها یک بار می‌توانید شماره موبایل خود را تغییر دهید.

مراحل تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

برای تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن رانندگان کافیست به ترتیب مراحل زیر پیش روید.

۱) مرحله اول تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه سه خط بالا سمت راست بزنید. (تصویر شماره ۱) پس از وارد شدن به صفحه بعد (تصویر شماره ۲) روی علامت فلش سمت چپ تصویر کلیک کنید.

تصویر شماره یک
تصویر شماره ۱
تصویر شماره دو
تصویر شماره ۲

۲) مرحله دوم تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

در قسمت بالا سمت چپ، روی گزینه «ویرایش» زده و «ویرایش مشخصات فردی» را انتخاب کنید. در این بخش شما امکان «ویرایش شماره موبایل» را دارید.

تصویر شماره سه
تصویر شماره ۳
تصویر شماره چهار
تصویر شماره ۴
تصویر شماره پنج
تصویر شماره ۵
تصویر شماره شش
تصویر شماره ۶

۳) مرحله سوم تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

در این بخش، شماره موبایل موردنظرتان را وارد کرده و کد تأییدی که برایتان پیامک می‌شود را در قسمت مربوطه وارد کنید و در انتها دکمه «ثبت» را بزنید.

تصویر شماره هفت
تصویر شماره ۷
تصویر شماره هشت
تصویر شماره ۸

سخن پایانی

شماره موبایلی که در اپلیکیشن راننده ثبت می‌کنید، باید همواره در دسترس باشد. اگر به هر دلیلی امکان تماس با این شماره وجود ندارد، لازم است شماره جدیدتان را در اپلیکیشن وارد کنید. دقت داشته باشید که در هر ۲۴ ساعت، تنها یک‌بار می‌توانید شماره موبایلتان را تغییر دهید.

لطفا در صورتی که شماره تلفن همراه خود را تغییر داده‌اید، در اسرع وقت نسبت به تغییر آن اقدام کنید. در صورتی که هرگونه سوالی در این رابطه دارید هم می‌توانید از طریق ثبت درخواست (تیکت) در قسمت پشتیبانی اقدام به رفع مشکل خود نمایید.

سوالات متداول

۱) در چه مواردی باید نسبت به تغییر شماره موبایل اسنپی خود اقدام کنید؟

شما کاربر راننده عزیز اسنپ باید در صورت مسدودی خط موبایل خود و یا تغییر شماره تلفن همراه خود، در اسرع وقت نسبت به تغییر آن در برنامه رانندگان اسنپ اقدام نمایید. شماره تماس اصلی‌ترین راه ارتباط شما با مسافر بوده و نباید از آغاز تا پایان زمان سفر در این ارتباط وقفه‌ای ایجاد شود.

۲) امکان تغییر شماره موبایل راننده اسنپ از طریق اپلیکیشن رانندگان وجود دارد؟

تمامی کاربران راننده اسنپ می‌توانند از طریق حساب کاربری خود در اپلیکیشن رانندگان اسنپ اقدام به تغییر شماره تلفن همراه خود نمایند.

۳) آیا قابلیت تغییر شماره اسنپی برای تمامی رانندگان اسنپ فعال است؟

بله تمامی کاربران راننده اسنپ می‌توانند برای تغییر شماره موبایل خود از طریق اپلیکیشن رانندگان اقدام کنند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۸۷ دیدگاه)

  1. شماره قبلی ای که داشتم برای پدر مرحومم بوده و الان وقتی میخوام وارد اپلیکیشن بشم نیاز به یه کد داره که به خط پدرم ارسال میشه ولی چون خط مسدود شده من پیامک رو دریافت نمیکنم که بتونم وارد اپ بشم و شماره جدید رو وارد کنم لطفا رسیدگی کنین

    1. سلام کاربر گرامی در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. و یا میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  2. سلام
    من سیم کارت قبلی رو ندارم نمی‌تونم وارد اپلیکیشن بشم چون کد به شماره قبلی ارسال میشه که بخوام شماره رو تغییربدم
    لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام کاربر گرامی در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. و یا میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  3. شماره ای که ازش استفاده می‌کردم دچار مشکل شده و دیگه در دسترسم نیست.الان چطوری میتونم شمارمو تغییر بدم؟

    1. سلام کاربر گرامی در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. و یا میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  4. با سلام من شماره قبلی که چند سال پیش باهاش تو اسنپ ثبت نام شده را نمیدانم الان برای تغییر شماره موبایل تو سایت باشگاه میگه شماره اسنپی خود را وارد کنید شماره جدید و میزنم میگه اشتباه است

    1. سلام کاربر گرامی در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. و یا میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  5. با سلام چند وقته ماشین نداشتم مجداا ماشین خریدم کد فعال سازی ارسال نمیشه در ضمن کارت ماشین نیومده برگ سبز بارگزاری کردم

    1. سلام دوست عزیز،درصورتی که کد احراز هویت پیامک نشد، قسمت مسدود شده های تلفن همراه خود را بررسی کنید، هیچ سرشماره تبلیغاتی نباید مسدود باشد، اگر سرشماره تبلیغاتی را مسدود دارید از مسدودی خارج کنید و مجدد جهت دریافت کد احراز هویت اقدام کنید. همچنین در صورتیکه شماره موبایل خود را عوض کرده اید و به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. و یا میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشیدموفق باشید.

  6. با عرض سلام خدا قوت بنده دو سال پیش اسنپ کار میکردم الان که میخام دوباره عضو بشم سرویس این اجازه رو نمیده….در ضمن خطمم عوض کردمهمینطور وسیله نقلیه را و اصلا نمیشه وارد اکانت قبلی بشم با توجه به اینکه وقت مراجع به دفتر را نداریم…لطفا کمک کنید

    1. سلام کاربر گرامی در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. و یا میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  7. سلام.من چند ماه قبل با کامیونت ثبت نام کردم.بعداز چند روز مجبور به فروختن کامیونت شدم.الان یکهفته هست فقط درگیر تغییر نوع خودرو.پلاک.وغیره هستم.ولی بهیچ عنوان موفق نشدم انجام بدم.اگر نمیشه اعلام کنید حداقل عصبی نشیم.

    1. سلام دوست عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.

  8. سلام من دسترسی ب شمتره قبلی ندارم کلا وارد برنامه منیشه کد نمیده خطا میزنه چیکار کنم

    1. سلام کاربر گرامی در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. و یا میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  9. باسلام من ۲شب پیش گیرم گم شد و گوشی جدید خریداری کردن باسیم کارت جدید چون کارت ملی همرام نبود شماره قبلیم ۰۹۳۳۸۶۹۷۰۲۳هستش چطوری باید عوض کنم وقتی وارد اپلیکیشن نمیشه پشتیبانی هم اصلا جواب نمیده فقط پیام های ضبط شده آماده رو میزاره

    1. سلام کاربر گرامی در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. و یا میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  10. من قبلاً با یه شماره دیگه وارد اسنپ شدم الان میخوام با یه شماره دیگه برم ولی نمیاره اون شماره رو هم ماله خودم نبود گم کردم چندسال پیش

    1. سلام کاربر گرامی در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. و یا میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا