آموزش رانندگان اسنپآموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکس

راهنمای ثبت درخواست در بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ

لیگ نوروزی

کاربران راننده اسنپ گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیت‌های خود نیاز دارند. برای رفع این نیاز، روش‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام بخشی از نیازهای شما را پاسخ می‌دهد. در این مطلب، با نحوه ثبت درخواست پشتیبانی در بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ آشنا می‌شویم.

معرفی بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ

پیش از این دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران راننده‌ای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواست‌های خود را ثبت می‌کردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده به‌صورت آنلاین از طریق باشگاه رانندگان اسنپ می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

برای چه خدماتی از سرویس خدمات غیر حضوری استفاده کنیم؟

  • تغییر سرویس کاربری
  • لغو جابه‌جایی مسافر با موتور
  • تغییر به وانت مسقف/کفی‌دار (کاربران راننده وانت)
  • تغییر مشخصات وسیله نقلیه (کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
  • تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
  • اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
  • غیرفعالی بازدید خودرو
  • تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
  • فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه

چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟

چگونه در بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ، درخواست ثبت کنیم؟

۱- در صفحه اول سایت باشگاه رانندگان اسنپ، بخش خدمات غیرحضوری را لمس کرده یا مستقیم از طریق لینک https://club.snapp.ir/online_support وارد صفحه ثبت‌ درخواست پشتیبانی شوید.

۲- در صفحه خدمات غیرحضوری، گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» را لمس کرده و در صفحه‌ای که باز می‌شود شماره‌تلفن اسنپی (شماره‌ای که با آن در اسنپ فعال هستید) را وارد کنید. درصورتی‌که قبلاً در این بخش ثبت‌نام نکرده‌اید گزینه «ثبت‌نام» را لمس کرده و اطلاعات خواسته‌شده مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره موبایل اسنپی و استان محل فعالیت خود را وارد کنید و گزینه ثبت‌نام را لمس کنید.

 اگر قبلاً در بخش خدمات غیرحضوری ثبت‌نام کرده‌اید، گزینه «ورود» را لمس کنید و رمز یک‌بار مصرفی که برایتان پیامک شده را وارد کنید.

۳- در صفحه درخواست‌ها، گزینه «ثبت درخواست جدید» را لمس کرده و در صفحه‌ای که باز می‌شود از قسمت موضوع، عنوان موردنظر خود را انتخاب کنید.

۴- موضوع مشکل خود را به‌طور صحیح انتخاب کنید تا کارشناسان پشتیبانی بتوانند سریع‌تر به درخواست شما رسیدگی کنند. در قسمت «توضیح»، درخواست خود را به‌صورت مختصر شرح دهید.

دقت داشته باشید برای هر مشکل باید درخواست جداگانه ثبت کنید و در یک درخواست چند مشکل را شرح ندهید.

در صورتی که مدارک ارسالی به دلایلی مثل مخدوش بودن، از طرف کارشناسان پذیرفته نشود، علت عدم قبولی به شما اطلاع داده می‌شود.

۵- پس از بارگذاری تصاویر، دکمه ثبت را لمس کنید. درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی و نتیجه از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

چگونه از نتیجه درخواست خود مطلع شویم؟

کارشناسان پشتیبانی درخواست های ثبت‌شده را بررسی کرده و تا ۲ روز کاری نتیجه درخواست را از طریق پیامک به شما اطلاع خواهند داد. دقت داشته باشید اگر درخواست خود را روز چهارشنبه ثبت کنید، رسیدگی به درخواست شما تا روز یکشنبه به طول خواهد انجامید.

درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی می‌شود و درصورتی‌که نیاز به پاسخ از جانب شما داشته باشد، حداکثر ۴ روز کاری فرصت دارید پاسخ خود را ارسال کنید و بعدازاین مدت درخواست به‌صورت خودکار بسته می‌شود.

نکات مهم ثبت درخواست پشتیبانی بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ

  • برای ثبت درخواست حتما شماره تماس اسنپی ( شماره‌ای که با آن در اسنپ فعال هستید) را وارد کنید.
  • برای هر مشکل، درخواست جداگانه ثبت کنید.
  • موضوعاتی که قبلا برایشان درخواست ثبت کرده‌اید تا زمانی که درخواست بسته نشده باشد، در فهرست موضوعات نمایش داده نمی‌شوند.
  • اگر مدارک ارسالی به دلایلی مثل مخدوش بودن، از طرف کارشناسان پذیرفته نشود، علت عدم قبولی به شما اطلاع داده می‌شود.
  • درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی می‌شود و درصورتی‌که نیاز به پاسخ از جانب شما داشته باشد، حداکثر ۴ روز کاری فرصت دارید پاسخ خود را ارسال کنید.
آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱,۹۹۰ دیدگاه)

  1. سلام وقت بخیر یک سوال داشتم سال گذشته من اسنپ رانندگان ثبت نام کردم اقای مسولی که زحمت کار رو کشید بهم گفتش پلاک ویژه معلولین کمیسیون دریافت نمیشه سال گذشته بنا به دلایلی نتونستم فعال باشم امسال دوباره ثبت نام کردم دیروز با اولین سفر متوجه شدم کمیسیون کسر شده میخواستم بدونم ایا اون مسولی که قبلا واسم نصب کرده بودش فقط واسه اینکه بخواد مثلا ثبت نام بکنه این حرف رو زده که فقط جلب توجه بکنه یا از پلاک ویلچر کمیسیون مثل الباقی رانندگان میگیرن ممنون از توجهتون

    1. “کاربر گرامی، لازم است تا مدارک خود را به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهر خود تحویل دهید. کارشناسان پشتیبانی مدارک را بررسی و درصورت تأیید اعمال خواهد شد.
      در صورتی که دسترسی به دفاتر ندارید میتوانید از طریق مراجعه به پشتیبانی غیرحضوری با ثبت تیکت مدارک مربوطه را ارسال و بعد از آن پیگیری نمایید.”

  2. سلام وقت بخیر یک سوال داشتم سال گذشته من اسنپ رانندگان ثبت نام کردم اقای مسولی که زحمت کار رو کشید بهم گفتش پلاک ویژه معلولین کمیسیون دریافت نمیشه سال گذشته بنا به دلایلی نتونستم فعال باشم امسال دوباره ثبت نام کردم دیروز با اولین سفر متوجه شدم کمیسیون کسر شده میخواستم بدونم ایا اون مسولی که قبلا واسم نصب کرده بودش فقط واسه اینکه بخواد مثلا ثبت نام بکنه این حرف رو زده که فقط جلب توجه بکنه یا از پلاک ویلچر کمیسیون مثل الباقی رانندگان میگیرن ممنون از توجهتون

    1. “کاربر گرامی، لازم است تا مدارک خود را به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهر خود تحویل دهید. کارشناسان پشتیبانی مدارک را بررسی و درصورت تأیید اعمال خواهد شد.
      در صورتی که دسترسی به دفاتر ندارید میتوانید از طریق مراجعه به پشتیبانی غیرحضوری با ثبت تیکت مدارک مربوطه را ارسال و بعد از آن پیگیری نمایید.”

  3. با سلام من مدتیه درخواست تغییر کاربری از موتور به ماشین دادم اما کسی پاسخگو نبود

    1. “کاربر گرامی از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را با موضوع تغییر سرویس کاربری به صورت کامل شرح داده و ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  4. با سلام من مدتیه درخواست تغییر کاربری از موتور به ماشین دادم اما کسی پاسخگو نبود

    1. “کاربر گرامی از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را با موضوع تغییر سرویس کاربری به صورت کامل شرح داده و ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  5. باسلام بنده روی درب خود روم تیکت اسنب دارم

    ولی هنوز کمیسیون ۲۰ درصد ازم میگیرید عکس خودرو هم فرستادم

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  6. باسلام بنده روی درب خود روم تیکت اسنب دارم

    ولی هنوز کمیسیون ۲۰ درصد ازم میگیرید عکس خودرو هم فرستادم

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  7. با سلام
    ماشین من نیسان هستش اما در مشخصات فنی خودرو سبک اعلام شده در صورتی که خودرو سنگین هست و تقاضا دارم این مشکل برطرف شود ممنون

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

  8. با سلام
    ماشین من نیسان هستش اما در مشخصات فنی خودرو سبک اعلام شده در صورتی که خودرو سنگین هست و تقاضا دارم این مشکل برطرف شود ممنون

    1. “دوست عزیز از بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ قسمت ثبت درخواست پشتیبانی https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را ثبت نمایید.
      مد نظر داشته باشید کارشناسان از همان طریق پاسخگوی شما خواهند بود. موفق باشید”

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00