
کاربران راننده اسنپ گاهی به خدمات پشتیبانی و راهنمایی در زمینه فعالیتهای خود نیاز دارند. برای رفع این نیاز، روشهای مختلفی وجود دارد که هرکدام بخشی از نیازهای شما را پاسخ میدهد. در این مطلب، با نحوه ثبت درخواست پشتیبانی در بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ آشنا میشویم.
معرفی بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ
پیش از این دفاتر اسنپ، پاسخگوی کاربران رانندهای بودند که با مراجعه حضوری مشکلات خود را مطرح و درخواستهای خود را ثبت میکردند. برای راحتی کاربران راننده، امکان استفاده از خدمات غیرحضوری فراهم شد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران راننده بهصورت آنلاین از طریق باشگاه رانندگان اسنپ میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
برای چه خدماتی از سرویس خدمات غیر حضوری استفاده کنیم؟
- تغییر سرویس کاربری
- لغو جابهجایی مسافر با موتور
- تغییر به وانت مسقف/کفیدار (کاربران راننده وانت)
- تغییر مشخصات وسیله نقلیه (کاربران موتورسوار و راننده وانت و کامیونت)
- تکمیل نقص مدارک (در زمان غیرفعالی)
- اصلاح قرارداد/غیرفعالی پلاک تکراری/احراز هویت
- غیرفعالی بازدید خودرو
- تغییر عکس پروفایل (کاربران راننده iOS)
- فیش واریز جریمه/گواهی عدم سوءپیشینه
چطور به خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ دسترسی داشته باشیم؟
- بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان و موتورسواران اسنپ
- ارسال عدد ۹۹۹ به شماره ۱۰۰۰۵۵۰ از طریق پیامک و باز کردن لینک ارسالی
چگونه در بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ، درخواست ثبت کنیم؟
۱- در صفحه اول سایت باشگاه رانندگان اسنپ، بخش خدمات غیرحضوری را لمس کرده یا مستقیم از طریق لینک https://club.snapp.ir/online_support وارد صفحه ثبت درخواست پشتیبانی شوید.


۲- در صفحه خدمات غیرحضوری، گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» را لمس کرده و در صفحهای که باز میشود شمارهتلفن اسنپی (شمارهای که با آن در اسنپ فعال هستید) را وارد کنید. درصورتیکه قبلاً در این بخش ثبتنام نکردهاید گزینه «ثبتنام» را لمس کرده و اطلاعات خواستهشده مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره موبایل اسنپی و استان محل فعالیت خود را وارد کنید و گزینه ثبتنام را لمس کنید.
اگر قبلاً در بخش خدمات غیرحضوری ثبتنام کردهاید، گزینه «ورود» را لمس کنید و رمز یکبار مصرفی که برایتان پیامک شده را وارد کنید.


۳- در صفحه درخواستها، گزینه «ثبت درخواست جدید» را لمس کرده و در صفحهای که باز میشود از قسمت موضوع، عنوان موردنظر خود را انتخاب کنید.


۴- موضوع مشکل خود را بهطور صحیح انتخاب کنید تا کارشناسان پشتیبانی بتوانند سریعتر به درخواست شما رسیدگی کنند. در قسمت «توضیح»، درخواست خود را بهصورت مختصر شرح دهید.
دقت داشته باشید برای هر مشکل باید درخواست جداگانه ثبت کنید و در یک درخواست چند مشکل را شرح ندهید.
در صورتی که مدارک ارسالی به دلایلی مثل مخدوش بودن، از طرف کارشناسان پذیرفته نشود، علت عدم قبولی به شما اطلاع داده میشود.


۵- پس از بارگذاری تصاویر، دکمه ثبت را لمس کنید. درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی و نتیجه از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
چگونه از نتیجه درخواست خود مطلع شویم؟
کارشناسان پشتیبانی درخواست های ثبتشده را بررسی کرده و تا ۲ روز کاری نتیجه درخواست را از طریق پیامک به شما اطلاع خواهند داد. دقت داشته باشید اگر درخواست خود را روز چهارشنبه ثبت کنید، رسیدگی به درخواست شما تا روز یکشنبه به طول خواهد انجامید.
درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی میشود و درصورتیکه نیاز به پاسخ از جانب شما داشته باشد، حداکثر ۴ روز کاری فرصت دارید پاسخ خود را ارسال کنید و بعدازاین مدت درخواست بهصورت خودکار بسته میشود.
نکات مهم ثبت درخواست پشتیبانی بخش خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ
- برای ثبت درخواست حتما شماره تماس اسنپی ( شمارهای که با آن در اسنپ فعال هستید) را وارد کنید.
- برای هر مشکل، درخواست جداگانه ثبت کنید.
- موضوعاتی که قبلا برایشان درخواست ثبت کردهاید تا زمانی که درخواست بسته نشده باشد، در فهرست موضوعات نمایش داده نمیشوند.
- اگر مدارک ارسالی به دلایلی مثل مخدوش بودن، از طرف کارشناسان پذیرفته نشود، علت عدم قبولی به شما اطلاع داده میشود.
- درخواست شما طی ۲ روز کاری رسیدگی میشود و درصورتیکه نیاز به پاسخ از جانب شما داشته باشد، حداکثر ۴ روز کاری فرصت دارید پاسخ خود را ارسال کنید.




سلام صبح بخیر به شما بزرگواران من سر پرست هستم اجاره نشین هستم اطلاع دا ده شده که سر پرستان خانم معاف از کمیسیون هستند من چند سال پیش هم از اذر تا اسفند معاف بودم مدارک من دست شما هستش الان دوباره مدارک جدید باید بفرستم یا حضوری بیا دفترممنون میشم پیگیری شود
سلام عصمت عزیز،درصورتیکه سرپرست خانواده هستید و مدرکی دال بر سرپرست بودن دارید،
با بهمراه داشتن مدرک، کارت ملی و اصل شناسنامه حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید. همچنین می توانید لینک زیر را جهت راهنمایی بیشتر مطالعه کنید.
https://club.snapp.ir/news/householder-women-exempted-from-paying-snapp-commission-1403/
سلام صبح بخیر به شما بزرگواران من سر پرست هستم اجاره نشین هستم اطلاع دا ده شده که سر پرستان خانم معاف از کمیسیون هستند من چند سال پیش هم از اذر تا اسفند معاف بودم مدارک من دست شما هستش الان دوباره مدارک جدید باید بفرستم یا حضوری بیا دفترممنون میشم پیگیری شود
سلام عصمت عزیز،درصورتیکه سرپرست خانواده هستید و مدرکی دال بر سرپرست بودن دارید،
با بهمراه داشتن مدرک، کارت ملی و اصل شناسنامه حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید. همچنین می توانید لینک زیر را جهت راهنمایی بیشتر مطالعه کنید.
https://club.snapp.ir/news/householder-women-exempted-from-paying-snapp-commission-1403/
سلام وقت بخیر من دیروز تازه ثبت نام کردم وقتی خاستم وارد برنامه بشم خطا داد ک حساب شما مسدود شده است
سلام مهدی عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام وقت بخیر من دیروز تازه ثبت نام کردم وقتی خاستم وارد برنامه بشم خطا داد ک حساب شما مسدود شده است
سلام مهدی عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام من چند بار درخواست تغییر سرویس کاربری کردم
قبلاً با موتور کار میکردم الان میخوام با ماشین کار کنم هرکار میکنم یا جوابگو نیستن یا یه ساعتی میگن به بازاریاب های اسنپ مراجعه کن که آدم نمیرسه شاید یکی مثل من تا غروب سرکار باشه
لطفا لطفا لطفا یه سایتی چیزی بزارین که خودمون بتونیم تمام کارای تغییر کاربری رو انجام بدیم تا اینطوری مثه من سه ماه الکی سرگردون نسیم
ممنون از شما
پیگیری کنین لطفا
سلام امیر عزیز،لطفا برای تغییرکاربری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام من چند بار درخواست تغییر سرویس کاربری کردم
قبلاً با موتور کار میکردم الان میخوام با ماشین کار کنم هرکار میکنم یا جوابگو نیستن یا یه ساعتی میگن به بازاریاب های اسنپ مراجعه کن که آدم نمیرسه شاید یکی مثل من تا غروب سرکار باشه
لطفا لطفا لطفا یه سایتی چیزی بزارین که خودمون بتونیم تمام کارای تغییر کاربری رو انجام بدیم تا اینطوری مثه من سه ماه الکی سرگردون نسیم
ممنون از شما
پیگیری کنین لطفا
سلام امیر عزیز،لطفا برای تغییرکاربری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام وقت بخیر
من هم مدارکم تکمیل نشده گویا هم درخواست تغییر سرویس کاربری از خودرو به موتور دارم
سلام بهروز عزیز،لطفا برای تغییرکاربری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام وقت بخیر
من هم مدارکم تکمیل نشده گویا هم درخواست تغییر سرویس کاربری از خودرو به موتور دارم
سلام بهروز عزیز،لطفا برای تغییرکاربری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام
مدتی هست اسنپ بنده غیر فعال شده
تماس گرفتم پشتیبانی گفتن باید
ثبت امضا بشه
ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام صیاد عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام
مدتی هست اسنپ بنده غیر فعال شده
تماس گرفتم پشتیبانی گفتن باید
ثبت امضا بشه
ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام صیاد عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.