آموزش رانندگان اسنپ

ویژگی جدید اپلیکیشن؛ امتیاز دادن کاربر راننده به مسافر

برد برد

چقدر از همسفر اسنپی‌تان رضایت دارید؟

تا به امروز شما کاربران راننده اسنپ در پایان سفر اسنپی می‌توانستید رضایت خود از همسفرتان را فقط با ثبت راضی یا ناراضی ثبت کنید. در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن راننده اسنپ، می‌توانید دلایل رضایت و عدم رضایت خود از همسفرتان را هم انتخاب کنید و بر اساس نقاط مثبت و منفی موجود در اپلیکیشن به مسافر امتیاز بدهید.

ثبت امتیاز و نظرتان در مورد مسافران به اسنپ کمک می‌کند اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت سفر ثبت کرده و نهایتا به بهبود تجربه سفر کاربران راننده عزیز منجر خواهد شد.

چگونه در اپلیکیشن راننده اسنپ به مسافر امتیاز بدهیم؟

در پایان سفر صفحه‌ای برای شما کاربر راننده نمایش داده می‌شود. در این صفحه امکان امتیاز دادن به مسافر برای شما فراهم شده است. میزان رضایت خود از مسافر را با لمس ستاره‌ها مشخص کنید. یک ستاره به معنای کمترین میزان رضایت و ۵ ستاره به معنی بیشترین میزان رضایت است.

پس از لمس ستاره‌ها و ثبت امتیاز، صفحه مشخص کردن نقاط مثبت و منفی سفر ظاهر می‌شود. در این صفحه دلایل‌تان برای انتخاب ستاره را ثبت کنید.

چه مواردی جزو نقاط مثبت همسفر محسوب می‌شود؟

  • خوش‌برخورد بودن
  • حضور به‌موقع در مبدأ
  • رعایت اصول بهداشتی
  • تمیز نگه‌داشتن ماشین
  • رعایت قوانین اسنپ

نقاط منفی همسفر شامل چه مواردی است؟

  • رفتار ناخوشایند
  • حضور با تاخیر در مبدأ
  • رعایت نکردن اصول بهداشتی
  • پرداخت هزینه کمتر
  • سیگار کشیدن
  • تعداد بیشتر از ظرفیت

در صورتی که انتخاب شما فقط یک ستاره باشد، فقط نقاط منفی سفر نمایش داده می‌شود. در این شرایط می‌توانید مشکل یا مشکلاتی که در طول سفر با آن روبرو بوده‌اید را مشخص کنید.

اگر برای همسفر خود ۵ ستاره انتخاب کنید، فقط نقاط مثبت در صفحه به نمایش درمی‌آید و می‌توانید موارد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

ویژگی ثبت ستاره و انتخاب نقاط قوت و ضعف سفر راهی است برای رساندن حرف‌های شما به اسنپ، تا بتوانیم با بررسی این نظرات کیفیت سفرهای اسنپی را افزایش دهیم. ثبت امتیاز را با دقت انجام دهید و مطمئن باشید امتیازها و نظرات شما در ارتقای کیفیت سفرها موثر خواهد بود.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (54 دیدگاه)

  1. سلام
    لطفا هزینه ی یک مسافر با ۴ یا ۵ نفر را تغییر دهید.امتیاز دهی را کاری کنید که بعدا از سر فرصت بدهیم

  2. امتیاز منفی به مسافر برابر است با کسر شدن امتیاز خود راننده ، از آنجای که راننده برای اسنپ ارزشی نداره زمانی که شما به مسافر امتیازمنفی بدهید خودتان کسر امتیاز میشوید

  3. باسلام خیلی از مسافرا تعداد اونا بیش از ظرفیت ماشین هس اعتراض هم کنی یا نمره منفی میدن یا رفتار ناخوشایندی دارن

  4. سلام من چند ثانیه مونده به مسافر کنسل می‌کنه این همه راه رو میرم ولی کنسل میشه این مهم نیست مهم اینه که چرا امتیاز من کم میشه

  5. امتیازدهی مسافر و راننده اگر در پایان سفر انجام شود و قضاوت زودهنگام از طرفین صورت نگیرد مشکلی بوجود نمیاید قطعا مسافران و رانندگان اسنپ جزو افراد باسواد وبا فرهنگی هستند و عوامل پشتیبانی هم کار کشته و احساسی برخورد نکنند ویکطرفه قضاوت نکنند سفر خوبی انجام خواهد شد انسانهایی مسافر من شدند که حالم دگرگون شده ولذت بردم شرایطی پیش میاد که باید جای راننده باشید که متوجه تصمیم به نفع بشوید سپاس

  6. سلام اکثریت مسافرهای اسنپ با شخصیت ومتین و آشنا به قوانین اسنپ هستند عده خیلی خیلی کمی از مسافرها به زور میخواهند تعداد بالا سوار بشوند مقاومت میکنند و مقصر راننده میدونند و باعث رنجش خود و راننده میشوند بایستی اطلاع رسانی وآگاهی مسافران را از طرق پیامک بالا ببرند و رانندگان اسنپ که همگی استعلام شده اند خوب و امین با دیدگاه مثبت معرفی شده و انرژی مثبت انتقال بدهند بی حرفی مسافر هنگام شب و انرژی منفی از طرف مسافر باعث کسلی و خواب آلودگی راننده میشود سپاسگذارم

  7. امتیاز دادن یا ندادن هیچ‌ تاثیری ندارد از طرف راننده به مسافر .بر فرض مسافر تاخیر داشته باشه یا موارد دیگر مثل سیگار کشیدن و عدم رعایت نظافت و غیره ثبت کنید… به عنوان راننده نتیجه نهایی همون میشه عدد صفر در هر عددی ضرب کنید باز صفر میشه حاصلش… کلا نمایشی هست تاثیری در رفتار مسافر ایجاد نمیکنه

  8. سلام . چرا امتیازات و ستارها مدتیه عقب میرن . و من تا این ساعت ۳ سفر رفتم ولی نوشته هیچ سفری انجام نشده و چند وقته سفرهای ساعت دوازده شب تا ۴ صبح محاسبه نمیشن . لطفا این مشکل سفرها و امتیازدهی رو حل کنید . ممنون

  9. همه مسافر ها امتیاز میدن پنج ستاره چرا به امتیاز هام اضافه نمیشه لطفاً پیگیری کنید ممنون

  10. سلام میشه بگیدمن که سفری نداشتم ازاول فروردین تاامروز چطور وبه چه دلیل 6نمره ازامتیازمن کم کردید.ممنون

  11. سلام.میشه بگید من که از روزاول سال جدید سفری نداشتم چگونه محاسبه کردیدو6نمره منفی به من دادیدواین کم شدن دلیلش چی بوده ممنون.

  12. سلام آقا یه تعمیر گاه خوب در استان مرکزی معرفی کنید این تعمیر گاه فضائلی معلوم نیست مکانیکی هست یا ضایعاتی این بابا بیشتر بسته هست روزی هم که بازه داره ضایعات خریداری میکنه هر وقت هم ماشین میبری تعمیرگاه یه مبلغ دیگه از راننده میگیره اما در لیست اسنپ یه مبلغ دیگه مینویسه

  13. باسلام ووقت بخیر پیشاپش سال جدید۱۴۰۳ رابه تمامی دست‌اندرکاران اسنپ تبریک عرض می نمایم.
    فصل گل صنوبره عیدی ما یادت نره. (۲)

  14. در بزرگراه لشگری ایستادم مسافر هزینه سفر را آنلاین پرداخت کرده بود با ایشان تماس گرفتم بعد از ۲۰ دقیقه گوشی مسافر خاموش بود ۵ دقیقه دیگر هم ایستادم خبری نشد .لغو سفر زدم ک جوابگو نیست .اما هیچ هزینه ای برای من پرداخت نشد از،طرف اسنپ.

  15. امتیاز دادن راننده به مسافر، و بلعکس یه بازی موش و گربه هست
    چند بار در جداول امتیازات راننده، گزینه ی درخواست نقدی بعنوان امتیاز منفی برای من ثبت شده،
    در صورتیکه در طول ۵ سال همکاری با اسنپ،حتی یکبار هم مسافر را مجبور به نحوه ی پرداخت نکردم،
    این امتیاز بازی بیشتر جنبه ی سرگرمی داره
    چون بیشتر مسافران ،همینجوری کیلویی یه چیزی را ثبت می‌کنند

  16. سلام من دوسال هست که کار بر اسنپ هستم و تا حالا حتی برای یک لحظه ماشین خودم را در اختیار کسی قرار ندادم،در امتیاز دهی مسافر برای من نوشتند تطابق نداشتن راننده با پروفایل خود در اپلیکیشن اسنپ،و برای من امتیاز منفی دادن..واقعا متاسفم.

  17. من هر بار که امتیاز صحیح ومنفی دادم موجب شد که فورا امتیاز خودم هم کم بشود مسافری وه کرایه خودرا نمیدهد چرا باید بتواند دوباره اسنپ بگیرد

  18. باسلام بابت کسرامتیاز درخواست وجه نقدی 7امتیاز کسر شده مسافر آنلاین پرداخت نکرده کارت به کارت هم توصیه نشده کرایه جابجا نشود درخواست نقدی هم کسر امتیاز کردید چرا

  19. سلام
    بابت امتیاز دهی شاید مسافر که امتیاز میدهد اصلا ازخود اسنپ راضی نیست مثلاً از کرایه یا دیر در خواست
    گرفتن یا لغو سفر از کاربر قبلی بهتر است که کاربران اسنپ از رضایت و نارضایتی مسافران در جریان باشند که
    بهتر بتوانند خدمات ارائه دهند… باتشکر.

  20. سلام مبداهای من خیلی دور میشه، جاهای دور میفته برا من فقد،دیگ اعصابم نمیکشه

  21. من تا به امروز هیچ موقع از مسافر نخواستم که پرداخت نقدی داشته باشه یا آنلاین .پس چرا توامتیاز دهی نرم آزار. به رنگ قرمز برام اومده درخواست پرداخت نقدی

  22. کاش میشد نمره ها و نظر های راننده را مسافر ببیند تا اگه مسافر خوبی هست ادامه دهد رفتارش را . یا اگر مسافر بدمسیر و بی ادب و بد رفتاری هست خودش را اصلاح کنید

  23. با سلام
    1-باید ترتیبی اتخاذ بشود که در مسافر در قسمتی از برنامه امتیاز خود را ببیند.
    2- باید ترتیبی اتخاذ شود هم راننده و هم مسافر به صورتی که متوجه نشوند. علل امتیاز ها منفی به رویتشان برسد . چون سامانه اسنپ اکنون ملیونها کاربر دارد و شرکت اسنپ میتواند با این کار یک فرهنگ سازی بزرگ در زمینه دریافت خدمات مسافرت شهری و احترام متقابل به رانندگان زحمتکش را انجام بدهد.
    3- پیشنهاد بعدی ، در صورت امتیاز منفی هم راننده و هم مسافر نتوانند از خدمات اسنپ استفاده کنند.( البته این کار باید با دیگر شرکت های خدمات تاکسی اینترنتی هماهنگ شود که فرد خاطی در صورت امتیاز منفی به دیگر پلتفرم ها مراجعه نکند و این محدود کردن فرد خاطی ، میتواند زمینه خوبی برای شروع ساختن رفتار افراد جامعه با یکدیگر باشد – البته شرکت نباید اولویت درآمد زایی داشته باشد، چون بی احترامی به مسافر یعنی بی احترامی به مشتری و بی احترامی به راننده یعنی بی احترامی به کارمند شرکت شما و این هر دو زمینه تنزل در شرکت را فراهم مینماید.
    باتشکر – یک مسافر

  24. کاش متوجه میشدیم کی ب ادم امتیاز منفی میده .والا ما ب مسافراتوهین نکردیم باخوش رویی برخوردکردیم چرا برامون رفتار نامناسب نوشتید

  25. سلام این گزینه پیاده یا سوار کردن مسافر در دورتر از مبدا یا مقصد دیگر چه گزینه است چون مسافر در خارج مبدا سواریا پیاده نمی شود مگر به دلخواه خودش

  26. باسلام وقت عالی بخیر لطفآ در صورت امکان نام مسافر نیز هنگام اعلام درخواست سفر مسافر بدلیل مشکلات شخصی قبلی قابل رویت برای کاربر راننده باشد که انتخاب نکند

  27. سلام امتیاز من تادیروز ۴.۶۹بود امروز شده ۴.۷میخوام بدونم چرا این اتفاق افتاده

  28. سلام وخسته نباشید ما رانندگان چی کار کنیم تا مسافران از ما راضی باشن تا امتیاز خوب بدن به خدا این مسافرها دیگه خیلی پررو شدن وبعضی از مسافرها بلد نیست امتیاز دادن را وبه خاطر اون هر روز امتیاز ما کم می شه.

  29. با استفاده از امتیاز دهی در صورت رضایت نداشتن راننده از مسافر دیگه درخواست مسافر به اون راننده ناراضی داده نشه تا همانند شرکت های خارجی امتیاز دادن تاثیر در کیفیت سفر داشته باشه

  30. سلام تاحالا نمیدونستم چطوربه مسافرامتیازبدم ولی این لینک رودیدم بنظرم یادگرفتم بایدفرداحین کارکردن امتحان کنم ببینم چطوره .ومنم به مسافرهای بدامتیازمنفی بدم

  31. با سلام خسته نباشید میخواستم یک درخواست از عوامل اسنپ داشته باشم بامسافر به مقصد رسیدم سفر بعدی رو انتخاب کردم مسافر تقاضای 5 کیلومتر دور تر را داشت گفتم شرمنده سفر بعدی در انتظاره ناراحت شدن نمره منفی که رفتار نامناسب دارم

  32. با سلام خسته نباشید میخواستم یک درخواست از عوامل اسنپ داشته باشم بامسافر به مقصد رسیدم سفر بعدی رو انتخاب کردم مسافر تقاضای 5 کیلومتر دور تر را داشت گفتم شرمنده سفر بعدی در انتظاره ناراحت شدن نمره منفی که رفتار نام

  33. در مورد کمسیون هم توضیح بدین ۲۰ یا ۱۸ درصده
    مثلا کرایه ۲۰ هزار میزنه بعد از قبول سفر ۱۸ هزار میندازه منکه منظور از این کار رو متوجه نمیشم

  34. آقا خواهشا تو بحث امتیاز دادن به راننده یک تغییری انجام شود مسافر برای من زده عدم تطابق راننده لطفا پیگیری کنید

  35. سلام من خودم تمام سرویس هارو میرم اونوقت مسافر امتیاز میده عدم تطابق راننده لطفا پیگیری شود

  36. ای کاش گزارش راننده ها جدی گرفته شود و مسافران متخلف کلا مسدود شوند تا موجبات آزار و اذیت رانندگان دیگر ایجاد نشود

  37. امتیازات منفی که از طرف مسافر به راننده داده میشه را به رانندگان اطلاع دهیدکه بتونه نسبت به رفع آنها و جلوگیری از تکرار د وباره اقدام کنه

  38. برای رانندگان اسنپ این امتیاز ها هیچ تاثیری ندارد .مهم فقط متعادل بودن کرایه ها میباشد. درهفته فقط یکروز کرایه نسبتا خوب است .تعداد سفر ها را بررسی کنید .هوشنگ

  39. سلام من یک راننده اسنپی هستم اگه امکان داره یک لاستیک فروشی به نرخ دولتی به ما رانندگان معرفی کنید چون ماشینامون دیگه گل تایر تمام شده یعنی صاف شده وباید تعویض بشه

  40. امیتاز دادن هیییییچ تاثیری ندارد مثل به مترسکی هستی ک واس دلخوشی خودت یه امیتاز میدی به سفر ک انجام دادی یا نارضایتی داری یا رضایت داری از سفر نه به مسافر میرسه نه به اسنپ من چون امتحان‌کردم همجوره با ۲تا خط الکی هست

  41. امتیاز پایین به مسافر هیچ تاثیری ندارد حتی بعضا اعلام منفی و درج مورد آن سبب کسر امتیاز راننده می‌شود خوب بود مسافر در جریان علت آن قرار می‌گرفت

  42. اگه امتیاز دادن به مسافر به رویت مسافر برسه بهتره تا از این طریق بیشتر جذب اسنپ بشه و به بقیه هم پیشنهاد استفاده از اسنپ رو بده

  43. سلام
    باید امکان امتیاز دهی بلافاصله بعد از سفر نباشد و بتوان در زمان دیگری نیز ثبت کرد .

    1. با سلام

      محمدامین عزیز این ویژگی برای برخی از کاربران راننده فعال شده وبه مرور برای همگی فعال خواهد شد

  44. با سلام
    این خیلی خوبه که راننده های عزیز هم میتونن در مورد نوع رفتار مسافرین محترم نظر و امتیاز بدن، به نوعی میشه گفت عدالت در امتیاز دهی ایجاد شد

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا