آموزش رانندگان اسنپ

ویژگی جدید اپلیکیشن؛ امتیاز دادن کاربر راننده به مسافر

لویالتی

چقدر از همسفر اسنپی‌تان رضایت دارید؟

تا به امروز شما کاربران راننده اسنپ در پایان سفر اسنپی می‌توانستید رضایت خود از همسفرتان را فقط با ثبت راضی یا ناراضی ثبت کنید. در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن راننده اسنپ، می‌توانید دلایل رضایت و عدم رضایت خود از همسفرتان را هم انتخاب کنید و بر اساس نقاط مثبت و منفی موجود در اپلیکیشن به مسافر امتیاز بدهید.

ثبت امتیاز و نظرتان در مورد مسافران به اسنپ کمک می‌کند اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت سفر ثبت کرده و نهایتا به بهبود تجربه سفر کاربران راننده عزیز منجر خواهد شد.

چگونه در اپلیکیشن راننده اسنپ به مسافر امتیاز بدهیم؟

در پایان سفر صفحه‌ای برای شما کاربر راننده نمایش داده می‌شود. در این صفحه امکان امتیاز دادن به مسافر برای شما فراهم شده است. میزان رضایت خود از مسافر را با لمس ستاره‌ها مشخص کنید. یک ستاره به معنای کمترین میزان رضایت و ۵ ستاره به معنی بیشترین میزان رضایت است.

پس از لمس ستاره‌ها و ثبت امتیاز، صفحه مشخص کردن نقاط مثبت و منفی سفر ظاهر می‌شود. در این صفحه دلایل‌تان برای انتخاب ستاره را ثبت کنید.

چه مواردی جزو نقاط مثبت همسفر محسوب می‌شود؟

  • خوش‌برخورد بودن
  • حضور به‌موقع در مبدأ
  • رعایت اصول بهداشتی
  • تمیز نگه‌داشتن ماشین
  • رعایت قوانین اسنپ

نقاط منفی همسفر شامل چه مواردی است؟

  • رفتار ناخوشایند
  • حضور با تاخیر در مبدأ
  • رعایت نکردن اصول بهداشتی
  • پرداخت هزینه کمتر
  • سیگار کشیدن
  • تعداد بیشتر از ظرفیت

در صورتی که انتخاب شما فقط یک ستاره باشد، فقط نقاط منفی سفر نمایش داده می‌شود. در این شرایط می‌توانید مشکل یا مشکلاتی که در طول سفر با آن روبرو بوده‌اید را مشخص کنید.

اگر برای همسفر خود ۵ ستاره انتخاب کنید، فقط نقاط مثبت در صفحه به نمایش درمی‌آید و می‌توانید موارد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

ویژگی ثبت ستاره و انتخاب نقاط قوت و ضعف سفر راهی است برای رساندن حرف‌های شما به اسنپ، تا بتوانیم با بررسی این نظرات کیفیت سفرهای اسنپی را افزایش دهیم. ثبت امتیاز را با دقت انجام دهید و مطمئن باشید امتیازها و نظرات شما در ارتقای کیفیت سفرها موثر خواهد بود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۶۷ دیدگاه)

  1. برای مسافر خاطی طلبکار پرو که تو ماشین یا خوراکی میخوره اسغالشو تو ماشین میریزه یا سیگار روشن می‌کنه یا سفر رفت و برگشت برای خرید مواد مخدر از شوش میگیره یا بلند بلند تلفنی صحبت می‌کنه یا بوی بد از خودش میده یا شیشه های عرق با خودش حمل می‌کنه وقتی راننده منفی میزنه اسنپ به مسافر عزیزش درجا نظر راننده را نشان میدهد . مسافر نیز از لحش برای راننده منفی میدهد و سریعا از امتیاز راننده کن میشود .
    راستی نیمی از مسافرها افغانی یا عرب زبان هستند آیا این درست است که بیگانگان از این یارانه ایرانی مجانی استفاده کنند . چرا اسنپ فکری در این رابطه نمیکند .
    سه روزه پیش مسافر پیاده شده رفته کرایه را هم نداده اسنپ همش میگه در دست بررسی است .

  2. سلام خسته نباشید من به مسافر امتیاز می دهیم ولی امتیاز من کم میشود فکر می کنم اسنب اشتباه مقایسه میکنی یا سیستم برعکس کار میکنه مسافر به پیش خودم تشکر کرده عالی داده ولی امتیاز کم شده

  3. یکی از نظرات خوب بود میگفت اگر امتیاز پایین دادیم دیگه از اون مسافر برای اون راننده درخواست سفر نیاد یا بالعکس. در این صورت نظر سنجی مؤثر هست وگرنه بی تأثیر و نمایشی هست.

  4. وقتی تاثیری ندارد چرا گزینه امتیاز دهی برای مسافر رو گذاشتین از آنجا هیچ پیگیری انجام نمیشود و حتی مسافر به خط راننده زنگ میزند شروع به فحاشی و پیامک تهدید میفرسته ولی اسنپ هیچ اقدامی انجام نمیده پس این گزینه رو حذف کنید

  5. سلام .دوستان اسنپ برا راننده هیچ ارزشی قائل نیست..امتیاز منفی بدی به مسافر از خود راننده امتیاز کم میکنه…اگه مسافر امتیاز پایین بده همون شب امتیاز راننده کم میشه حالا اگه ۵ ستاره بده عین گلهای افساید پیروزی که نمیبینن اینا هم نمیبینن…در کل با ادب بودن نشانه ی شخصیته کاری به اسنپ نداشته باشید..یاعلی

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا